Daarom.quote:
quote:
Wut, waar is dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Check deze baas:
Spiderfant!
[ afbeelding ]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
Crack_ krabbelt terug. Ze staat dus op instorten. Otis kan haar nu verbaal inmaken en vermorzelen!
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er mee moet ophouden toch? Ik zeg alleen dat ik het irritant vind, volgens mij mag ik dat zeggen. En ik vind het tering stom dat je je meteen zo aangevallen voelt en denkt "OH ZIJ ZEGT DIT, DUS MOET IK EVEN ZEGGEN WAT ZIJ DEED" daar gaat het toch niet om?
Verbetert.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
In Amsterdam stonden die lelijke dingen een half jaar geleden allemaal. Misschien deze ook wel.quote:
Dunno, kwam hem ergens op Hyves (:') ) tegen. Denk in de buurt van Zwolle want daar komt die gast vandaan.quote:
quote:
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.
Tegenwoordig hoort dat, dan ben je een ecktequote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
FUUUUUUUUUU
Het voelde goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die was speciaal voor jou, dat weet je.
Ok prima, klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
SO IS YO FACEquote:
Nee ik dan. Of jij.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat je zulke informatie onthoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |