Hij zei dat hij niet mocht wedden.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb net bijles gegeven, dit kan er nog wel bij. Ik krijg geen genoeg van VMBO-BK'ertjes.
quote:
quote:
Het is duidelijk dat jullie geen normen en waarden zijn geleerd.quote:
Ik heb alleen oog voor die jongen rechtsquote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
Yeaaaaaaaaaaah gek. Zie deze pittige Duitse Tantes eens
[ afbeelding ]
Niet eens voor onze mooie groene mascottequote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb alleen oog voor die jongen rechts![]()
.
Sweet as sugar.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ze gegeven?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Met je stijve tegen hun grote bips aan wrijven.quote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Potje FIFA spelen [ afbeelding ], koken [ afbeelding ], eten [ afbeelding ] en leren [ afbeelding ] @ homeeeeee.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Potje FIFA spelen [ afbeelding ], koken [ afbeelding ], eten [ afbeelding ] en leren [ afbeelding ] @ homeeeeee.
Heb je meerdere hyves-accounts?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
Ik kon een hyves-account van mij maar niet verwijderen.Heb nooit het verlossende mailtje gekregen.
Ja, nee, niet echt. Ik had er ooit eentje puur voor FOK!/FOK!kers. Maar daar kreeg ik na twee dagen alweer genoeg van.quote:
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.quote:
Mobiel internet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.
Ik las het wel nog, want kreeg nog een mailtje binnen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.
Dan moet je ook geen doei zeggen, vind ik.quote:
Ik kon mijn hyves zonder moeite verwijderen toen ik door mijn ex werd lastig gevallen. Was binnen een paar uur weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, niet echt. Ik had er ooit eentje puur voor FOK!/FOK!kers. Maar daar kreeg ik na twee dagen alweer genoeg van.Maar goed, dat account kan ik dus gewoon níét meer verwijderen.
En Hyves ondertussen maar stoer doen met hun cijfers.
Goed punt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen doei zeggen, vind ik.
Dat heb ik dus al een paar keer geprobeerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon mijn hyves zonder moeite verwijderen toen ik door mijn ex werd lastig gevallen. Was binnen een paar uur weg.
Misschien moet je het nog een keer proberen.
Vast wel. Maar ik denk wel in mindere mate.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef spiderweb1 het volgende:
Vallen vrouwen ook wel eens hun ex lastig?
Mijn vriendin heeft na een half jaar nog last van d'r ex.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef spiderweb1 het volgende:
Vallen vrouwen ook wel eens hun ex lastig?
Mijn vriendin heeft na een half jaar nog last van d'r ex.
Hij had iig geen haarquote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef spiderweb1 het volgende:
Ken KLB nauwlijks, laat staan veteranen.
Had die 'Z' een ego ja?
Labiel is denk ik niet de juiste benaming.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Bragi het volgende:
Mwah, er zullen genoeg labiele wijven rondlopen die dat doen.
Maar mannen zijn denk ik toch eerder op hun pik getrapt als een relatie uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |