Stiekem hoop je van welquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ben niks van plan. Ik wijs je alleen even op je inconsistentie.
Goed omschreven.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, daar gaan we weer... alle 'halfgoden" tegen de "nerdjes"![]()
![]()
Verbanden leggen tussen posts blijft moeilijk voor hem.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ben niks van plan. Ik wijs je alleen even op je inconsistentie.
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verbanden leggen tussen posts blijft moeilijk voor hem.
Als ik iets wil initiėren dan doe ik dat gewoon. Daar hoef ik niet op te hopen.quote:
Waarom dure woorden dan?! Beetje bij de badboys van de school staan hč.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik iets wil initiėren dan doe ik dat gewoon. Daar hoef ik niet op te hopen.
Ik wed dat Bragi ze al minstens 2x heeft gequote. Als je je AVI niveau 5 had gehaald had je het verband tussen zijn post en jouw posts kunnen begrijpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijn
Ik mag niet wedden van mn moederquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wed dat Bragi ze al minstens 2x heeft gequote. Als je je AVI niveau 5 had gehaald had je het verband tussen zijn post en jouw posts kunnen begrijpen.
Het ging om deze post:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijn
Ik wees je op je inconsistentie met:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Serieus gast, als je ECHT niets anders te doen hebt dan zeiken.. blijf dan gewoon weg..
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zegt degene die vanuit het niets aan het zeiken was op een zekere Bragi.
Ik zal mijn zinnen. Voortaan wat inkorten. Zodat je verder komt. Dan het 2e woord.quote:
Ik mocht niet wedden van m'n moeder als ik zeker wist dat ik zou winnen.quote:
Zelfs dan had hij het al moeten begrijpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal mijn zinnen. Voortaan wat inkorten. Zodat je verder komt. Dan het 2e woord.
Ja so what?quote:
Ik heb net bijles gegeven, dit kan er nog wel bij. Ik krijg geen genoeg van VMBO-BK'ertjes.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelfs dan had hij het al moeten begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |