Misschien niet nee. Maar in sommige gevallen gaat het wel op.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Labiel is denk ik niet de juiste benaming.
We hebben alleen maar kleurrijke legendes voortgebracht.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef spiderweb1 het volgende:
Dus vergeleken met de rest van jullie was "Z." de ergste?
Rustig maar, ik ben zo weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoi, die arrogante kankerlijer is er ook weer.
1605 belt, ze willen hun film terugquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?page=2&term=derpquote:
Op straat is het nu nog een stuk minder veilig.quote:
Ik werd al sinds 2003 op FOK! arrogant genoemd.quote:
Oh.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik werd al sinds 2003 op FOK! arrogant genoemd.
Ja, hoorde het.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op straat is het nu nog een stuk minder veilig.
Zou je er toch #2693 van willen maken, want #2691 hebben we nu dus twee keer gehad. En anders slaap ik zo moeilijk vannacht.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
TheKC heeft alleen maar zinloze fipo's bij te dragen dus we doen het even 48 uur zonder hem.
Ja, even naar Google.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef spiderweb1 het volgende:
Is er een banlist/overzicht van alle gebande personen op FOK?
Lekkere vriend ben jij voor TheKC.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bedankt trouwens voor die TheKC ban.
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef spiderweb1 het volgende:
Is er een banlist/overzicht van alle gebande personen op FOK?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die fipohuntplaatjes waren alleen maar irritant.
Aids belde, ze zocht haar zoonquote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kanker belde, ze willen hun humor terug.
Niks van meegekregen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die fipohuntplaatjes waren alleen maar irritant.
Kon zomaar zijn dat het niet geregistreerd werd op zo'n baldadige site als deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
[Forum] banmeldtopic
Hiermee kom je wel aardig op weg. Maar dan moet je zelf maar uitvogelen wie nog steeds geband is en wie niet.
Oh, kinderachtig inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In elk mogelijk topic dit posten:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee dat hij dat ventje niet op een bus heeft gepaint.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lurkt nog steeds mee en je hebt hem nu op een idee gebracht.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij dat ventje niet op een bus heeft gepaint.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij lurkt nog steeds mee en je hebt hem nu op een idee gebracht.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo een vermoeden dat het iets met een WF-hoofd en een bus te maken heeft.
Zin an!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef spiderweb1 het volgende:
Nog 10 dagen en dan Pinkpop. Gelijk Rammstein.
Posten namens een gebande.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo een vermoeden dat het iets met een WF-hoofd en een bus te maken heeft.
In fotoboeken ook hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck. The. What.quote:Advocaat Bram Moszkowicz (49) heeft een nieuwe liefde. RTL Boulevard meldt dat dit niemand minder is dan de 31-jaar oude nieuwslezeres Eva Jinek (herinnert u zich de Boobies nog?!) De twee blijken het al enige tijd leuk met elkaar te hebben en hebben elkaar eind 2009 ontmoet tijdens een interview dat zij samen hadden voor het blad Linda.
Biologie.quote:
Fucking moeilijk.quote:
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ookquote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het een stukje cake was.
Leugens.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ook!
quote:
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Bragi, weet jij niet of er zo'n nummer is dat je kan bellen en die dan tegen de speaker houdt. En dat die dan je de titel van het nummer smst?
Nee, maar er zijn telefoons met die applicatie erop.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Bragi, weet jij niet of er zo'n nummer is dat je kan bellen en die dan tegen de speaker houdt. En dat die dan je de titel van het nummer smst?
wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/
Ja dat is fucking vetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn telefoons met die applicatie erop.
Moet je daar zelf zingen?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/
Ik heb geen microfoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja je kan natuurlijk net zo makkelijk een liedje laten afspelen.
Niet per se, lijkt me.quote:
Graag gedaan.quote:
Ze leest meequote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Is Wd hier?![]()
Ik denk dat ik sowieso een voldoende heb.
Ohjaa, kut die heeft een ban hequote:
Pm der ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaa, kut die heeft een ban he.
Vraag eens hoe haar examen was als ze die een had vandaag?
Mooie sig.quote:
Maar vooral mensen die het moeilijk vinden gaan naar zo'n topic. Ik las al in het wiskunde A topic (havo) dat ze de stof zó moeilijk vonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ook!
Poolquote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb vandaag een snoekbaars gevangen, en dezelfde snoekbaars opgegeten. Dat is wat ware mannen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |