Als je heel rap bent kun je je nog wel aanmelden de sluitingsdatum van deze actie was 15 meiquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:dit moet ik heel even volgen 24 juni de sleutel!
Oh shit dat gaat dus nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Pien85 het volgende:
Pien85 heeft geen EV, Pien85 heeft een fiets of OV, wil je dat voor me aanpassen?
Hihihi...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
Oepsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit dat gaat dus niethet is aangepast alleen heb ik de lay out om zeep geholpen
quote:
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beide is voor mij prima aan te rijden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
Ok te flauw, moet echt aan het werk nu
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Maar "rijd je aan" in Z-H, dan hebben we een dooie, terwijl dat in N-B niet het geval hoeft te zijn...![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
wie heeft er nou op de kaart zitten turen? volgens mij liggen de plaatsen die ik doorgaf toch echt niet in N-H? echter meer in in fryslan en grensstreek groningen - drenthe ?
Heb van alle klussen een korte omschrijving gemaakt in de tabel en omdat users over het algemeen niet met hun woonplaats op FOK! willen de poolsquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef sanger het volgende:
Is het een idee om ook een overzicht te maken van alle klussen, met uitgebreide omschrijving en locatie?
Dat vond ik ook vandaar mijn keuzequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lastiggezien t nogal wisseld tussen mn eigne ouders en bij mn schoonouders zitten straks
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
logisch is zuid west / oost frysland en zuid groningen / noordelijk drenthe
"Het Noorden"quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
logisch is zuid west / oost frysland en zuid groningen / noordelijk drenthe
Ah, ja, das best wel logisch op zichquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb van alle klussen een korte omschrijving gemaakt in de tabel en omdat users over het algemeen niet met hun woonplaats op FOK! willen de pools
Ik kan geen chocola meer maken van je tabel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ah had Groningen doorgekregen, ik zet het onder de tabel want kan zelf html niet aanpassen en wellicht zijn er nog meer aanpassingen.
quote:
Hihi... scherp hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Weet niet exact de woonplaatsen maar volgens mij woon ik tussen de dames in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat me meteen opvalt is dat Ml-etje NB en Ferrari-Rood NB (ik weet hun woonplaatsen) erg ver uit elkaar liggen. Waarschijnlijk woon ik dichterbij beide dames.
Je mag ook best switchen heb alles netjes adhv google maps samengesteld maar als je aan de rand van een provincie woont kan dat inderdaad bestquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wat me meteen opvalt is dat Ml-etje NB en Ferrari-Rood NB (ik weet hun woonplaatsen) erg ver uit elkaar liggen. Waarschijnlijk woon ik dichterbij beide dames.
Oh maar ik kom wel even bij je kijken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Weet niet exact de woonplaatsen maar volgens mij woon ik tussen de dames in.
Mag ik ook bij beiden helpen??Zonder hulp terug te verwachten?
quote:
Om waarnaartoe te gaan? Heb wel een vermoeden en dat zou super zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
tvp
laat ik die meteen wat nuttiger maken. ik kom uit Twente en Omearos ook, misschien kunnen we samen gaan
en ik weet niet waar Foxracing vandaan komt?
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh maar ik kom wel even bij je kijken hoorals dat mag
![]()
En zodra ik verf heb ga ik aan de bel trekken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.Je bent welkom
![]()
En als je tot half juli kan wachten om langs te komen dan kun je met onze kittens knuffelen![]()
Als ze ons zondag tenminste ook lief vinden zondag
Oeh er zijn er bergen vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mensen uit Eindhoven -> waar zijn jullie?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zelf sta er niet eens in; ow wat stom zeg![]()
Ik ben ook beschikbaar voor de regio Gelderland / Overijssel.
Voor al het elektrawerk inzetbaar
Ah dan heeft Vonk je verkeerd begrepenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Cybersijp het volgende:
Pool klopt niet, althans wat mij betreft.....
Ik ben enkel en alleen beschikbaar voor Texel, en wil met een gerust hart alle plusklussen op en om het huis aanpakken. Als ik het gereedschap ervoor heb(of je huurt t natuurlijk) dan kunnen we "los"
Verder heb ik vervoer, zelfs evt. beschikking over een enkelasser(500) aanhangwagen, dan wel even lief naar mijn baas kijkende een tandemasser) 2000 netto laadgewicht
Heb er zin an, maar moet wel enige reserve houden ivm beschikbare uren ivm werkzaamheden voor de baas. In overleg dus een evt. hulproep zal ik aannemen
Hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mensen uit Eindhoven -> waar zijn jullie?
Bij Pien gaat het om het maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef bl0emetjE het volgende:
Bij mij in het lijstje mag nog dat ik Eigen vervoer heb!
Ik vind het nu trouwens een beetje lastig om te zien bij welke klussen mensen precies hulp nodig hebben!
Bijvoorbeeld bij Pien staat 'gordijn'. Gaat dit dan over ophangen (van de gordijnrails) of over naaien van de gordijnen?
En veel mensen hebben ook niet perse een gevraagde klus ingevuld?
Anyway, ik weet nu niet zo goed bij wie ik kan helpen
ik heb eventueel toch wel wat klusjes en dat is het volgendequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij Pien gaat het om het maken.
Het is helaas onmogelijk om de gehele teksten in een tabel te zetten.
Maar je kunt natuurlijk pm-enen als er een - staat dan hebben ze aangegeven dat ze geen hulp hoeven.
Staat er een ? dan weten ze nog niet welke hulp.
Nu snap ik de pm ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef Ultimato het volgende:
Hmm, had dit vervolgtopic op de AC over t hoofd gezien.
Ik zie dat ik niet in de tabel sta terwijl ik me voor 2 klussers had aangeboden en een klusje had opgegeven (groepenkast vervangen)
Ik stuur je even een PM met de links naar die posts ML-etje
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Gurb het volgende:
Mij is gevraagd om wat verder te rijden om met CollinDH wat af te spreken, lijkt me geen probleem, dus ik ga even PM-en
Oeh dat laten we niet aan ons voorbij gaanquote:
Ja helaas wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben overigens ook nog steeds beschikbaar, maar ik zie weinig mensen in mijn omgeving
Ik vind het prima, maar wat voor klusjes moeten daar gedaan worden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Sanger zou dan misschien dan ook bij Virtualretard terecht kunnen ?
Dat lijkt mij het beste tenzij MI-etje nog andere mogelijkheden ziet.
Hij begon met kozijnen maar vermoed dat dat al wel gedaan is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wat voor klusjes moeten daar gedaan worden?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef VirtualRetard het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel meer te doen hoor![]()
Ik zit in een ex-huurwoning die behoorlijk uitgeleefd was... Zo moeten de gang en keuken nog gestuct worden, hebben de voor- en achtertuin een volledige opknapbeurt nodig (alles ligt schots en scheef, moet liefst opnieuw bestraat worden) want dat ziet er nu echt niet uit...
Kortom: er is heel wat werk te verrichten. Ik kan wel een klein beetje klussen maar ben helaas niet de handigste, mijn (aantoonbare) handigheid ligt echt op ICT gebied.
Eventueel zijn er dus ook werkzaamheden die in juni t/m augustus plaats zouden kunnen vinden
Heb het gister aan Vonk doorgegevenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef rulerofdeath het volgende:
kan er een 'r' bij tussen? wel zo makkelijk voor als er een PM gestuurd moet worden
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Een laatste update van de pools is zojuist gemaakt.
Zou iedereen even willen kijken ?
Oh jee! Ga Vonk vragen of hij je erin zetquote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenIk mis mezelf in 't aanbod lijstje
Je staat er weer in; je bent dan wel niet expleciet genoemd in de lijst van wie waarheen zou kunnen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenIk mis mezelf in 't aanbod lijstje
Super blOemetjE!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik en Ultimato hebben afgesproken voor de planken!
Nu ga ik Syytön PMen!
Ik pm hem dit wel voor je weten we zeker dat hem het bereikt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef bl0emetjE het volgende:
Syytön kan niet gePMd worden, dus dan maar hier:
Hoi Syytön,
nav de kluspool: Zou ik jou kunnen helpen met klusjes?
Ik kan dus helpen met gordijnen maken, maar ook bijvoorbeeld verven is geen probleem! Ik heb dus ook een naaimachine, die kan ik zelfs meebrengen!
En wanneer zou het dan voor jou goed uitkomen?
Ik kan doordeweeks, maar ook in het weekend (weekend van 19 juni niet).
Ik heb een auto om naar je toe te komen. En zeer waarschijnlijk breng ik mijn vriendje ook mee, die kan ook laminaten enzo!
Je kunt mij emailen op bl0emetjE apestaart zoq punt nl
Of een PM sturen
Liefs van bl0emetjE (Jilke)
Super!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pm hem dit wel voor je weten we zeker dat hem het bereikt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Super!
Ik krijg bij de PM: De inbox "syytön" is niet beschikbaar
Dus ik hoop dat het jou wel lukt!
Wow, dat is wel hip ja! Ik wacht rustig af in de tussentijd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mods kunnen dan alsnog pm-en, special powers
Anyway ik hou je op de hoogte of hij komt vanzelf hier kijken.
Wat goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow, dat is wel hip ja! Ik wacht rustig af in de tussentijd!
De planken afspraak hebben we voor volgende week woensdag!
Foto's maken moet goedkomen. Volgens mij laat Bloemetje haar camera net zo vaak thuis als ik dat doe.. nooit dus hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat goedwel foto's maken hé en een kort verslagje, werkt inspirerend.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Ultimato het volgende:
[..]
Foto's maken moet goedkomen. Volgens mij laat Bloemetje haar camera net zo vaak thuis als ik dat doe.. nooit dus haha
Als iemand wil moet je wel even aangeven waar je ongeveer woontquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef styliste het volgende:
ehhhh, ik heb geen idee of ik nu iets doe wat niet mag maarre: mijn bed is te lang..![]()
Ik zoek iemand die m een stukje korter kan maken (lassen dus..)
tilburg!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als iemand wil moet je wel even aangeven waar je ongeveer woont
Bij mij zijn nog geen concrete afspraken gemaakt, ik heb wel PM contact me ColinDH, dus het dreigt goed te komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:27 schreef Ml-etje het volgende:
ZIjn er al concrete afspraken gemaakt hier?
En BlOemEtje hoe gaat het bij jou??
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:40 schreef Gurb het volgende:
[..]
Bij mij zijn nog geen concrete afspraken gemaakt, ik heb wel PM contact me ColinDH, dus het dreigt goed te komen.
Nog even wat eten en ik ben er ook klaar voor !quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef Ultimato het volgende:
zo, ik ga mn spullen even bij elkaar pakken en richting bloemetje.
Ik ben klaar voor de aftrap van deze actie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Volgend jaar hopelijk nieuwe ronden nieuwe kansenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Syytön het volgende:
bl0emetjE en ik hebben afgesproken, dat wil zeggen, we gaan afspreken, maar ik moet eerst alle benodigde materialen verzamelen. Ik zie helaas niemand in de kluspool die ik kan helpen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij ons moet de trap nog geverfd worden. En wat binnendeuren. Ik heb mijn vader zo gek gevonden de oprit te voorzien van wat extra tegeltjes. Trappen verven kan wel alleen in het weekend van 24 juli i.v.m. huisdieren.
Gezellig! Hier alvast een voorproefje:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Ultimato het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor goeieben ik tot een hoop bereid haha
![]()
Ik kom binnenkort wel kijken naar de bureau's
Jaa, wij zijn er ook zeer blij mee! En ook met de fokkluspool, want in ons eentje konden we de planken niet ophalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
Vind die bureau's echtdie wil ik ook wel
![]()
En superactie Ultimato en bl0emetjE!
De inbox "syytön" is niet beschikbaarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Syytön het volgende:
bl0emetjE en ik hebben afgesproken, dat wil zeggen, we gaan afspreken, maar ik moet eerst alle benodigde materialen verzamelen. Ik zie helaas niemand in de kluspool die ik kan helpen.
Anders wil ik hem wel pm-en kom er wel doorquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De inbox "syytön" is niet beschikbaar
Zet die eens open joh, ik heb een auto
Ik ben nieuwsgierig wat voor transport problemen hij heeft of andere problemen bij het verzamelen van de materialen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel pm-en kom er wel door
Ga ik even voor je pm-en dat hij hier even moet komen kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat voor transport problemen hij heeft of andere problemen bij het verzamelen van de materialen.
Aan de andere kant van de kamer hebben we 2 hele grote kasten staan met allemaal plankjes en laatjes enzo. Deze moeten nog een beetje gereorganiseerd worden en dan kunnen als het goed is al onze studieboeken e.d. daar in. (nu ligt de helft overal en nergens te slingeren, maar de kasten zijn groot genoeg, dus alle onzin troep eruit en weg en dan de studieboekjes er weer netjes in!)quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:16 schreef AnneX het volgende:
Goed resultaat zeg ! van de kluspool .
En een heerlijk bureau met zoveel ruimte.
Alleen ben ik benieuwd of je / jullie het zo opgeruimd houden ?
Komen er nog planken en kasten en rollades bij ?
* kijkt om zich heen...
Ik heb geen auto nodig hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De inbox "syytön" is niet beschikbaar
Zet die eens open joh, ik heb een auto
Whaha, my bad... Ik had een woordje gemist...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb geen auto nodig hoor.Maar wij gaan gordijnen maken en ik moet eerst stof en zoomband en haakjes en whatnot kopen.
![]()
Of bedoelde je dat je nog een klus hebt waar ik jou mee kan helpen?
Als je die over het hoofd leest lijkt het net alsof jij hulp nodig hebt bij het verzamelen van je spullenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Syytön het volgende:
* pot terug gooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Ultimato het volgende:
*gooit een pot sterke koffie naar ML-etje*
was er nog iemand uit een andere pool die wel gecertificeerd is voor het vervangen van groepenkasten en bereid is wat verder te reizen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef bl0emetjE het volgende:
edit zelf ook verkeerd gelezen
Ik ga dus sytton helpen en sytton zoekt iemand die zij weer kan helpen!
ik ben op de hoogte van de meeste voorschriften in de nen1010 en als ik twijfel of het niet vertrouw dan zoek ik het op, maar mag ik een meterkast plaatsen (dat het officieel is) of maakt het niet uit wie het doet als het maar volgens de nen1010 norm?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Een installatie moet voldoen aan de NEN1010, de NEN1010 is de norm voor het installeren van elektrische installaties, toestellen en heeft betrekking op bijvoorbeeld de minimale doorsnede van kabels, de maximale waarde van zekeringen, kabelberekeningen, veiligheid in een installatie, maximale aantal draden door een buis, overzichtelijkheid van een elektrotechnische installatie.
Kortom alles wat te maken heeft met het aanleggen en in gebruik nemen van elektrotechnische installaties.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik ben op de hoogte van de meeste voorschriften in de nen1010 en als ik twijfel of het niet vertrouw dan zoek ik het op, maar mag ik een meterkast plaatsen (dat het officieel is) of maakt het niet uit wie het doet als het maar volgens de nen1010 norm?
ik heb hier en daar wel foto's denk ik van klanten waar ik meterkasten heb geplaatst. netjes lusjes om de bouten bij de aardstrip. het installatiedraad met een lusje boven de automaat voor eventuele aanpassingen etc
ik heb succesvol afgerondquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb je een vakopleiding (mbo) electrotechniek afgerond ?
Precies, wie hem aanlegt maakt niets uit, zolang het maar volgens de regels is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik ben op de hoogte van de meeste voorschriften in de nen1010 en als ik twijfel of het niet vertrouw dan zoek ik het op, maar mag ik een meterkast plaatsen (dat het officieel is) of maakt het niet uit wie het doet als het maar volgens de nen1010 norm?
quote:ik heb hier en daar wel foto's denk ik van klanten waar ik meterkasten heb geplaatst. netjes lusjes om de bouten bij de aardstrip. het installatiedraad met een lusje boven de automaat voor eventuele aanpassingen etc
Wow! Wat een berg werk verzet in 1 dagje! Ziet er super uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
Dankzij Rallydame's hulp gingen we vandaag van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rallydame bedankt! Ging vlot zo
De tussendoor foto's door de buurman volgen miss nogmet onherkenbaar maken van de users.
We komen snel die kant uit!
Morgen de grijze rand even kwasten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef omearos het volgende:
ik ga zaterdag bij ToT klussen, rulerofdeath gaat waarschijnlijk ook mee
Weer veel gerepareerd in het anti-kraak pand !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Gurb het volgende:
ik ga komende zaterdag bij CollinDH aan de slag
Ik iig niet, maar Collin kan misschien nog foto's maken van:quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:goede bezig!!
Hebben jullie nog foto's?
Zelfs de als de klus geklaard is helpt vonkenboer nogquote:Op zondag 19 september 2010 16:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Op de sensorlamp zit waarschijnlijk één knop waar je de tijdsduur die hij moet branden kunt instellen en bij de ander staat waarschijnlijk een zonnetje en een maantje waarmee je in kunt stellen wanneer hij moet gaan branden
Whehehe ja klopt, ik ken dat van de andere lamp die ik hier heb hangen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Op de sensorlamp zit waarschijnlijk één knop waar je de tijdsduur die hij moet branden kunt instellen en bij de ander staat waarschijnlijk een zonnetje en een maantje waarmee je in kunt stellen wanneer hij moet gaan branden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |