Hij begon met kozijnen maar vermoed dat dat al wel gedaan is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wat voor klusjes moeten daar gedaan worden?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef VirtualRetard het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel meer te doen hoor![]()
Ik zit in een ex-huurwoning die behoorlijk uitgeleefd was... Zo moeten de gang en keuken nog gestuct worden, hebben de voor- en achtertuin een volledige opknapbeurt nodig (alles ligt schots en scheef, moet liefst opnieuw bestraat worden) want dat ziet er nu echt niet uit...
Kortom: er is heel wat werk te verrichten. Ik kan wel een klein beetje klussen maar ben helaas niet de handigste, mijn (aantoonbare) handigheid ligt echt op ICT gebied.
Eventueel zijn er dus ook werkzaamheden die in juni t/m augustus plaats zouden kunnen vinden
Heb het gister aan Vonk doorgegevenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef rulerofdeath het volgende:
kan er een 'r' bij tussen? wel zo makkelijk voor als er een PM gestuurd moet worden
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Een laatste update van de pools is zojuist gemaakt.
Zou iedereen even willen kijken ?
Oh jee! Ga Vonk vragen of hij je erin zetquote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenIk mis mezelf in 't aanbod lijstje
Je staat er weer in; je bent dan wel niet expleciet genoemd in de lijst van wie waarheen zou kunnen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat er bij mij niet meer geklust hoeft te worden betekend niet dat ik niet meer bij een ander wil klussenIk mis mezelf in 't aanbod lijstje
Super blOemetjE!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik en Ultimato hebben afgesproken voor de planken!
Nu ga ik Syytön PMen!
Ik pm hem dit wel voor je weten we zeker dat hem het bereikt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef bl0emetjE het volgende:
Syytön kan niet gePMd worden, dus dan maar hier:
Hoi Syytön,
nav de kluspool: Zou ik jou kunnen helpen met klusjes?
Ik kan dus helpen met gordijnen maken, maar ook bijvoorbeeld verven is geen probleem! Ik heb dus ook een naaimachine, die kan ik zelfs meebrengen!
En wanneer zou het dan voor jou goed uitkomen?
Ik kan doordeweeks, maar ook in het weekend (weekend van 19 juni niet).
Ik heb een auto om naar je toe te komen. En zeer waarschijnlijk breng ik mijn vriendje ook mee, die kan ook laminaten enzo!
Je kunt mij emailen op bl0emetjE apestaart zoq punt nl
Of een PM sturen
Liefs van bl0emetjE (Jilke)
Super!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pm hem dit wel voor je weten we zeker dat hem het bereikt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Super!
Ik krijg bij de PM: De inbox "syytön" is niet beschikbaar
Dus ik hoop dat het jou wel lukt!
Wow, dat is wel hip ja! Ik wacht rustig af in de tussentijd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mods kunnen dan alsnog pm-en, special powers
Anyway ik hou je op de hoogte of hij komt vanzelf hier kijken.
Wat goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow, dat is wel hip ja! Ik wacht rustig af in de tussentijd!
De planken afspraak hebben we voor volgende week woensdag!
Foto's maken moet goedkomen. Volgens mij laat Bloemetje haar camera net zo vaak thuis als ik dat doe.. nooit dus hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat goedwel foto's maken hé en een kort verslagje, werkt inspirerend.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Ultimato het volgende:
[..]
Foto's maken moet goedkomen. Volgens mij laat Bloemetje haar camera net zo vaak thuis als ik dat doe.. nooit dus haha
Als iemand wil moet je wel even aangeven waar je ongeveer woontquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef styliste het volgende:
ehhhh, ik heb geen idee of ik nu iets doe wat niet mag maarre: mijn bed is te lang..![]()
Ik zoek iemand die m een stukje korter kan maken (lassen dus..)
tilburg!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als iemand wil moet je wel even aangeven waar je ongeveer woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |