quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
wat een super leuk topic! Heb niets te verbouwen geloof ik, maar ga wel een beetje meelezen!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:14 schreef Rallydame het volgende:
Het gaat goed hier zeg.![]()
Wat onwijs goed om te zien dat er zoveel mensen willen helpen.
Mijn aanbod : verf / schuur hulp geldt ook nog steeds maar was vergeten een regio te vermelden maar het gaat dus om omgeving Breda en/of Eindhoven.
Ow en laminaat mee leggen is ook nog een optie.
Vind het aanbod op zich alquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik wil best helpen, maar ik ben een ramp met klussen eigenlijk.
Kan best iets maken, maar meestal is dat voor mezelf goed genoeg, maar niet echt super netjes
Verder ben ik wel goed met computers enzo, en daar wil ik me dan wel voor aanbieden
Zelf heb ik geen klusjes die gedaan moeten worden.
Nee helaas, wel een tafel. Lief van je trouwensquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je geen trapje? Ik kan je wel komen helpen met die lamp hoor
It never hurts to help, zoals Eek the Cat het altijd zeiquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het aanbod op zich al![]()
En slopen is ook klussen, een jaar geleden had ik je zo gevraagd te komen om wat muren om te meppen
en waar woon je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:20 schreef scrub_nurse het volgende:
wauw! wat een mooi initiatief! ik heb genoeg klusjes waar ik maar nooit aan toe kom en geen zin/tijd/kennis voor heb...maar ik heb niet zoveel te bieden eigenlijk...vandaar mijn klusjes die maar blijven liggen..Maar ik zie wel veel mensen hier die zich vrijwillig zonder tegenactie opgeven, boh lief hoor!
Mijn klusjes:
* garage met puin (hout ed) uitruimen (ik heb geen trekhaak/aanhanger..)
* gangetje behangen
* 2 slaapkamers behangen (2x4,20m)
* 2 slaapkamers zeiltje leggen (2x4,20m)
misschien is er wel iemand die me wil helpenik ben zooo moeilijk met hulp vragen
VirtualRetard, de Klussers helpen Klussers actie loopt van juni t/m augustus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef VirtualRetard het volgende:
Ik zou wel hulp kunnen gebruiken bij het plaatsen van nieuwe kozijnen. We kunnen één persoon extra zeer goed gebruiken, liefst met ervaring in het plaatsen van (houten) kozijnen.
Ikzelf ben niet zo superhandig, maar weet wel heel veel van computers, netwerken, hardware, software en sofware development. Ik heb hier ook een eigen bedrijf in.
Liefst zouden we volgende week/volgend weekend de kozijnen willen plaatsen.
Geinteresseerden mogen me (graag!) een privébericht sturen. 2 man hulp is ook prima, maar 1 zou al voldoende zijn.
Dan heb ik nog wel meer te doen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
VirtualRetard, de Klussers helpen Klussers actie loopt van juni t/m augustus.
15 mei gaan we een schema maken wie er bij wie past qua woonplaats/klus.
Dus wat jij wilt gaat helaas niet.
Gaat in overleg dus wie weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef Sjechov het volgende:
Eventueel kan ik ook wat betekenen.
Super handig ben ik ook niet.
Maar zaken als slopen, kruien, vinyl leggen, behang afsteken, glasweefsel behang, planken ophangen ed. moet op zich wel kunnen.
Ben helaas in die maanden druk met meer dere zaken, maar wie weet kan ik het er ergens tussen drukken
Ik woon in het oosten van het land
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Syytön het volgende:
Is het de bedoeling dat je in dit topic al helemaal doorgeeft wat je aanbiedt en wat je kan gebruiken qua hulp? Uit de OP maak ik dit niet op.
Uit de OP dus shoot maarquote:Laat hier dus weten of je het leuk vindt en mee wilt doen met deze actie, plaats ook je op- of aanmerkingen zodat we zien of zoiets haalbaar is. En als laatste vermeld ook de data dat je kunt helpen/hulp kunt krijgen.
De verf is er net af en moet nog nieuwe bestellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Voor jou altijd![]()
Wanneer wordt er geverfd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |