Bij Pien gaat het om het maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef bl0emetjE het volgende:
Bij mij in het lijstje mag nog dat ik Eigen vervoer heb!
Ik vind het nu trouwens een beetje lastig om te zien bij welke klussen mensen precies hulp nodig hebben!
Bijvoorbeeld bij Pien staat 'gordijn'. Gaat dit dan over ophangen (van de gordijnrails) of over naaien van de gordijnen?
En veel mensen hebben ook niet perse een gevraagde klus ingevuld?
Anyway, ik weet nu niet zo goed bij wie ik kan helpen
ik heb eventueel toch wel wat klusjes en dat is het volgendequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij Pien gaat het om het maken.
Het is helaas onmogelijk om de gehele teksten in een tabel te zetten.
Maar je kunt natuurlijk pm-enen als er een - staat dan hebben ze aangegeven dat ze geen hulp hoeven.
Staat er een ? dan weten ze nog niet welke hulp.
Nu snap ik de pm ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef Ultimato het volgende:
Hmm, had dit vervolgtopic op de AC over t hoofd gezien.
Ik zie dat ik niet in de tabel sta terwijl ik me voor 2 klussers had aangeboden en een klusje had opgegeven (groepenkast vervangen)
Ik stuur je even een PM met de links naar die posts ML-etje
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Gurb het volgende:
Mij is gevraagd om wat verder te rijden om met CollinDH wat af te spreken, lijkt me geen probleem, dus ik ga even PM-en
Oeh dat laten we niet aan ons voorbij gaanquote:
Ja helaas wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben overigens ook nog steeds beschikbaar, maar ik zie weinig mensen in mijn omgeving
Ik vind het prima, maar wat voor klusjes moeten daar gedaan worden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Sanger zou dan misschien dan ook bij Virtualretard terecht kunnen ?
Dat lijkt mij het beste tenzij MI-etje nog andere mogelijkheden ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |