quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn X-Factorplezier is er echt vanaf
Bron?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Boeie, gordon zit hier niet, bovendien is het een haske partijdige en onbekwame jurylid.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Tomoya het volgende:
At first I was like: Sumera wint dit
Then I was like: Ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef LeNick het volgende:
Dat Nederlands Engels van haar is ook zo tenenkrommend.
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
Pixie Lott.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Wie was dat net met die witte lange haren?
en dat ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef nattermann het volgende:
Boeie. Ze heeft haar ouders weer eens gezien, spelletje afgelopen. Een contract krijg je ook zonder xfactor.
Helemaal mee eens. Ik zag Gordon en Eric na het optreden ook snel even met elkaar praten. Het is walgelijk... echt walgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Nee, ongeloof idd! Heb me niet lang zo kut gevonden sinds Oranje werd uitgeschakeld door Rusland twee jaar geledenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Dat is het vooralquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Buitendam het volgende:
BadBoyz, Donny en Kelvin erin is nog een grotere aanfluiting dan Sumera eruit. Wat een non-programma.
Ja nu hoef ik inderdaad ook niet meer te kijken, dat is dan wel een voordeel want ik vond het toch al een kutshowquote:
quote:
Hé, Mike!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Wacht maar op het ESF, dat is pas leuke jurering.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ja Angela, niet zo triest doen nou. Je hebt tegen gestemd.
Hoezo dit nou weerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Joooo-pi het volgende:
WAT DOM DIT.
ERIK EN GORDON GAAN HIER AF ALS EEN GIETER
Dat komt door de luchtverplaatsingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
waarom doe wendy alsof haar hoofd eraf valt ?
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Ik sowieso.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Bbs29 het volgende:
Denk dat X Factor aardig wat kijkers gaat verliezen....
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zeg
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Nee die Kelvin staat er lekker bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik sowieso.
X Factor publiek![]()
Die debielen wijven die gaan voor BB omdat ze er leuk uitzien, Eric en mede-debiel Gordon kiezen voor Kelvin omdat hij door het publiek rent.
Dit klopt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Dony, kom nou
Kelvin, kom nou
Sumera is toch heul veul beter!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj voor jaap dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het vooral
Al die non-talenten gaan door
Hi!quote:
quote:
Wat deed ze dan eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ook stoppen met kijken trouwens! -Vaduz- doe je mee
?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
Woest van een televisieprogramma?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Injetta het volgende:
Typisch Nederland.
Je moet gewoon doorsnee zijn en lelijk en een underdog en vooral niet speciaal en apart...
Ik ben woest... Ik ga er niet meer naar kijken.
Ze zijn boos op het publiek?? Hoezo dan?
Die twee achterlijken Gordon en Eric stemmen haar er toch uit??????
Als je voor de act gaat kun jij maar beter Hollands Got Talent gaan kijken, X Factor gaat gewoon om de zang. Waarom zouden er anders allemaal zang coaches zijn en een jury met 'ervaring' in de muziekindustrie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
en zoals ze zich gedroeg tov Kelvin was echt te ziek voor woorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Dat vind ik helemaal niet logisch, als vakjury stem je voor de beste en niet voor degene die je toevallig vanuit entertainment overwegingen zijn toegewezen. Dan ben je dus gewoon slecht in je vak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.
Daar ben ik ook geen fan van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee die Kelvin staat er lekker bij
Het enige waar die tegen aan mag leunen is een gilette.
Ik neem de mod-taken dan wel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppen!
ik gok, dat het publiek ook voor Kelvin koosquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
Deze uitslag klopt zo niet
Gordon had het publiek moeten laten beslissen!
Die gaat er ook snel uit, want dit jaar moet een jongen of een groepje winnen. Zoveel is nu wel duidelijk.quote:
Het viel me op dat Kelvin meegenoot van Sumera, ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zoals ze zich gedroeg tov Kelvin was echt te ziek voor woorden.
Zo ga je niet met elkaar om. Dat zij zong steunde hij haar, en zij gunt hem geen blik waardig.
Blij dat ze opgerot is...
ik ook want het is afgelopen, maar volgende week zit ik weer heerlijk voor de buisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
?
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat lulverhaal sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En toch denk ik dat Erik en Gordon tactisch hebben gestemdZoals het ook moet! Strijd tussen de juryleden ook!
Nee man.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
?
Wat is een 'non-programma' nou weer...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Buitendam het volgende:
BadBoyz, Donny en Kelvin erin is nog een grotere aanfluiting dan Sumera eruit. Wat een non-programma.
Niet alleen de act, het is een combinatie. Zonder x-factor kun je geen ster worden en ik denk niet dat dat Sumera gaat lukken. Je mag me quoten mocht ze internationaal doorbreken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als je voor de act gaat kun jij maar beter Hollands Got Talent gaan kijken, X Factor gaat gewoon om de zang. Waarom zouden er anders allemaal zang coaches zijn en een jury met 'ervaring' in de muziekindustrie?
zegt wmb ook wel heel veel. kommop zeg, doe niet zo lamlendig en wees even realistisch en normaal. raap jezelf bij elkaar en bedank de mensen even die wel voor je gestemd hebben en zulks..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh mijn god zeg, trillende wangen, kind heeft niks meer gezegd
Juryleden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
En toch denk ik dat Erik en Gordon tactisch hebben gestemdZoals het ook moet! Strijd tussen de juryleden ook!
Ik wou dit hele seizoen niet eens volgen en toch kijk ik >.>.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Karina het volgende:
En toch kijkt iedereen weer volgende week, wedden?
Wie had wat gedaan dan? Dat heb ik even gemist volgens mij...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Er zaten 3 echt potentiele sterren in en dat zijn Sumera, Maaike en Jaap... en dan nu al Sumera eruit. Straks kijkt Maaike 1 keer perongelul zogenaamd arrogant in de camera en dan is ook half fok tegen haar. Zo gaat dat in dit land. Kijk je als meisje even verkeerd in de camera dan ben je de klos.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef eightone. het volgende:
Nou, episode over, X-Factor word nu wel een beetje een talentloze show.
Bad Boys of Dony er niet uit, maar Sumera. Tegen alle verwachtingen in.
Geen van beide...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef henrydg het volgende:
Poll: Blijf jij nog X Factor kijken?Ja! Kelvin was véél beter! Nee! Sumera was véél beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef LeNick het volgende:
Dat Nederlands Engels van haar is ook zo tenenkrommend.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat is ook gewoon slim. JA Sumera is beter dan Kelvin, dus LOGISCH dat ze de beste van de twee naar huis sturen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat lulverhaal sloeg ook nergens op.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Het is stiiiiiiiil aan de overkant, het is stiiiiiiil aan de overkant![]()
![]()
![]()
Dat klopt wel. Ik denk eigenlijk dat er best een last van haar schouders zal vallen, maar dat ze nu echt enorm baalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef promiss79 het volgende:
Eigenlijk wel terecht. Ze mist iets van een 'drive' om door te gaan en ballen te tonen..
![]()
echt nietquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt wmb ook wel heel veel. kommop zeg, doe niet zo lamlendig en wees even realistisch en normaal. raap jezelf bij elkaar en bedank de mensen even die wel voor je gestemd hebben en zulks..
* iBenny ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel heeft medelijden met Marlalala
everyone got een meningquote:
Vorige week zegt Angela nog dat Badboyz niet best was... en Danielle wel. En vervolgens kies ze voor Badboyz. Rara hoe kan dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In een land dat sjalalie met Sieneke naar het songfestival stuurt kan je dit soort beslissingen verwachten, internationale allure 0,0. De 2 mannelijke juryleden hebben zich nog ongeloofwaardiger gemaakt zover dat nog kon.
Ik vind het een leuk maar tegelijkertijd verneukeratief aspect van dit hele programma. Maar ben het met je eens, hun stemmen waren natuurlijk puur tactisch. Hup, competitie wegstemmen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
beter dan er wat zielig bij staan en elk nummer jankend verkrachtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef chufi het volgende:
Doorgaan door rondjes rennen en erbij te schreeuwen.....
Het zit gewoon op dezelfde paginaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef henrydg het volgende:
Poll: Blijf jij nog X Factor kijken?Ja! Kelvin was véél beter! Nee! Sumera was véél beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nogmaals, anders ziet niemand 'm
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon slim. JA Sumera is beter dan Kelvin, dus LOGISCH dat ze de beste van de twee naar huis sturen!
Het is geen idols he mensen!
Wat heeft het land er nou weer mee te maken??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
over Nigel gesprokenquote:
tegenover 16 slechte van Sumeraquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef bloempje18 het volgende:
BELACHELIJK!!!!
Omdat kelvin 1 goed optreden geeft
Welk optreden was er zo goed dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef bloempje18 het volgende:
BELACHELIJK!!!!
Omdat kelvin 1 goed optreden geeft
quote:
Het is naast een wedstrijd voor een potentieel talent ook een wedstrijd tussen de juryleden wie er wint. Ze hebben ook wel door dat van geen van de kandidaten nog wat gehoord gaat worden na de liveshows dus dan stemmen ze natuurlijk op hun eigen act.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet logisch, als vakjury stem je voor de beste en niet voor degene die je toevallig vanuit entertainment overwegingen zijn toegewezen. Dan ben je dus gewoon slecht in je vak.
Heerlijk was het zekerquote:
amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet perse hoor, Gordon zei toch; wekenlang straalt het kind niks uit.
X-factor toch? Badboyz zingen niet en dansen alleen en gaan ook door, zij straalt niks uit
Verkapte verlegenheid, neh...
Dat is het inderdaad wel. Haar stem is vrij aardig hoor, maar ze mist echt totaal die x-factor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
iemand?quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg allemaal sms-jesVeel met de tekst:
Jij viert zeker feest
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn. Zoals ik al eerder zei: kijk je een keer verkeerd in de camera dan noemt dit land je al arrogant. Dat heb ik vandaag ook weer zien gebeuren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft het land er nou weer mee te maken??![]()
![]()
Janna is inderdaad wél onterecht weggestuurd. Was wat mij betreft een potentiële winnares!
ff luisteren weerquote:
Maaike mag er anders best wezen hoor, ze moet alleen even langs de kapper.quote:
Maaike is ook best leuk. Ik denk dat ze m'n nieuwe favoriet is.quote:
Ach, dat hoort er allemaal bij he. Buiten dat maken ze er een leuke show van! En zo slecht zingen ze naar mijn mening niet (al kan het nog wel wat beter).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik sowieso.
X Factor publiek![]()
Die debielen wijven die gaan voor BB omdat ze er leuk uitzien, Eric en mede-debiel Gordon kiezen voor Kelvin omdat hij door het publiek rent.
Dit klopt gewoon niet.
Dit. Iemand afkeuren omdat ze verkeerd kijkt? (Gordon)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn. Zoals ik al eerder zei: kijk je een keer verkeerd in de camera dan noemt dit land je al arrogant. Dat heb ik vandaag ook weer zien gebeuren.
Nee dat vind ik niet natuurlijk. Noem het dan "de strijd der BN'er ego's" ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is naast een wedstrijd voor een potentieel talent ook een wedstrijd tussen de juryleden wie er wint. Ze hebben ook wel door dat van geen van de kandidaten nog wat gehoord gaat worden na de liveshows dus dan stemmen ze natuurlijk op hun eigen act.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg allemaal sms-jesVeel met de tekst:
Jij viert zeker feest
In de VS zijn er zo vaak shock-exits geweest in American Idol. Ook vaak een van de meiden, trouwens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn.
precies, en mijn vriendin wist niet dat een (dood) vogeltje zo arrogant kon kijken...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad wel. Haar stem is vrij aardig hoor, maar ze mist echt totaal die x-factor.
Ja, Nikki en Lisa maken ook niets meer hèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is naast een wedstrijd voor een potentieel talent ook een wedstrijd tussen de juryleden wie er wint. Ze hebben ook wel door dat van geen van de kandidaten nog wat gehoord gaat worden na de liveshows dus dan stemmen ze natuurlijk op hun eigen act.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dit kutprogramma. Dat die vieze kut trio BadBoyz en Gordon er nog in zitten en die Dony dat volgende week weer jankend om zijn ouders er nog in zit (ja ga dan niet bij je ouders weg...) is veruit belachelijk.
Nogmaals, ik ben fan van Kelvin en vind hem als enige boeiend, maar dat Sumira eruit is, is buitengewoon doorgestoken kaart. Het is heel simpel en voorspelbaar.
-Volgende week gaat Kelvin eruit
- De weke daarop de Bad Boyz
- Finale met Jaap, Maaike en Dony zodat we zijn familie te zien krijgen.
Dit is echt bullshit en gewoon kut. En heel duidelijk dat Gordon Sumira wegstemt zodat zijn jongens een grotere kans maken om de finale in te gaan. Want met zijn woorden dat NL een Beyonce rijker is, en nu haar om haar arrogante blijk wegstemt, klopt voor geen meter. Want Gordon, jij imbeciele eikel, je weet dondergoed dat een internationale ster niet ver komt zonder een beetje arrogantie.
De enige programma dat ooit geloofwaardig was, was Idols 3 waarin de laatste 4 kandidaten allemaal dames waren en duidelijk door het publiek gekozen zijn. Nu betwijfel ik het.
Hebben ze vast wel geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wel een gemiste kans om Gaga niet te vragen voor volgende week dan.
Bij Idols 3 was Nigel nummer 4 nerd. En hij was geen dame, geloof mequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dit kutprogramma. Dat die vieze kut trio BadBoyz en Gordon er nog in zitten en die Dony dat volgende week weer jankend om zijn ouders er nog in zit (ja ga dan niet bij je ouders weg...) is veruit belachelijk.
Nogmaals, ik ben fan van Kelvin en vind hem als enige boeiend, maar dat Sumira eruit is, is buitengewoon doorgestoken kaart. Het is heel simpel en voorspelbaar.
Dit is echt bullshit en gewoon kut. En heel duidelijk dat Gordon Sumira wegstemt zodat zijn jongens een grotere kans maken om de finale in te gaan. Want met zijn woorden dat NL een Beyonce rijker is, en nu haar om haar arrogante blijk wegstemt, klopt voor geen meter. Want Gordon, jij imbeciele eikel, je weet dondergoed dat een internationale ster niet ver komt zonder een beetje arrogantie.
De enige programma dat ooit geloofwaardig was, was Idols 3 waarin de laatste 4 kandidaten allemaal dames waren en duidelijk door het publiek gekozen zijn. Nu betwijfel ik het.
kijk morgen maar eens terug hoe ze naar Kelvin keek na de sing-offquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit. Iemand afkeuren omdat ze verkeerd kijkt? (Gordon)
WTF
ja ik heb ook geen idee!quote:
Sumera is met een e.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Je bent elkaar concurrent. Wat had ze dan moeten doen, zwaar meefeesten? Kom op, je wilt gewoon winnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk morgen maar eens terug hoe ze naar Kelvin keek na de sing-off
Ik vond het gewoon zwaar ziek en zeer zwaar misplaatst.
Onzin, Jedward (youtube it) hebben ze ook gered. (Simon Cowell)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Om de een of andere vreemde reden gaan hier veel vaker mensen onterecht uit dan bijvoorbeeld in Engeland en Amerika. En het zijn ook een beetje té vaak meiden die hier de klos zijn. Zoals ik al eerder zei: kijk je een keer verkeerd in de camera dan noemt dit land je al arrogant. Dat heb ik vandaag ook weer zien gebeuren.
Amenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Laatste 3 dan.. excuuz hoor...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Oidale het volgende:
[..]
Bij Idols 3 was Nigel nummer 4 nerd. En hij was geen dame, geloof me!
Die 'Daagquote:
En jij hebt de illusie dat je iemand kent omdat je een paar flitsen ziet van hoe iemand kijkt? Kom op zeg, wat een onzin. Gordon zei naderhand ook niet voor niets dat ze alles behalve arrogant is. Maar blijkbaar menen veel mensen iemand te kennen door een paar blikken in de camera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk morgen maar eens terug hoe ze naar Kelvin keek na de sing-off
Ik vond het gewoon zwaar ziek en zeer zwaar misplaatst.
kom op zeg, hij zit in hetzelfde schuitje, steunt haar als ze zingt, geeft haar een knuffel na zijn optreden, en zij wijst hem af als een ijskoningin. Grof onsportief gedrag. Bij handbal zou ik er een rode kaart voor gevenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent elkaar concurrent. Wat had ze dan moeten doen, zwaar meefeesten? Kom op, je wilt gewoon winnen.
Ik hou m'n hart nog vast dat het metroduo nog de finale gaat halen ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Dizerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Dan valt het me tegen dat je niet zei: "Bij Idols 3 was er een fenomenale top 4, waarbij nummer 4 eigenlijk had moeten winnen vanwege ontoereikend groot talent en ontoezeggelijke hotness."quote:
Ik vond haar de laatste tijd wat arroganter overkomen. Ze wou waarschijnlijk van haar lieve image afquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom op zeg, hij zit in hetzelfde schuitje, steunt haar als ze zingt, geeft haar een knuffel na zijn optreden, en zij wijst hem af als een ijskoningin. Grof onsportief gedrag. Bij handbal zou ik er een rode kaart voor geven
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent elkaar concurrent. Wat had ze dan moeten doen, zwaar meefeesten? Kom op, je wilt gewoon winnen.
Wat is nou precies onzin dan? En Jedward ken ik natuurlijk. Die afleveringen zie ik ook allemaal. Cowell had een gigantische schijthekel aan John en Edward. Die waren zomogelijk nog slechter dan die twee karaoke boys in onze X-factor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Onzin, Jedward (youtube it) hebben ze ook gered. (Simon Cowell)
Hotness bij een bepaalde categorie ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dan valt het me tegen dat je niet zei: "Bij Idols 3 was er een fenomenale top 4, waarbij nummer 4 eigenlijk had moeten winnen vanwege ontoereikend groot talent en ontoezeggelijke hotness."
Nouja zeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hotness bij een bepaalde categorie ja.
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programmaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet natuurlijk. Noem het dan "de strijd der BN'er ego's" ofzo.
I love youquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan je muil nog toch opentrekken om iets te zeggen tegen de mensen die wel voor je gestemd hebben en Kelvin, hulde. Zo'n lieve reactie, zichzelf bijna weggecijferd voor mevrouw dramaprinses, die te beroerd is om maar énige reactie te geven.
Eerst weken issues, oh wat heeft ze het moeilijk ze moet zichzelf overwinnen ze is zo verlegen, nu dit weer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
En jij hebt de illusie dat je iemand kent omdat je een paar flitsen ziet van hoe iemand kijkt? Kom op zeg, wat een onzin. Gordon zei naderhand ook niet voor niets dat ze alles behalve arrogant is. Maar blijkbaar menen veel mensen iemand te kennen door een paar blikken in de camera.
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan je muil nog toch opentrekken om iets te zeggen tegen de mensen die wel voor je gestemd hebben en Kelvin, hulde. Zo'n lieve reactie, zichzelf bijna weggecijferd voor mevrouw dramaprinses, die te beroerd is om maar énige reactie te geven.
Eerst weken issues, oh wat heeft ze het moeilijk ze moet zichzelf overwinnen ze is zo verlegen, nu dit weer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programma! Je gaat toch ook niet Sesamstraat opbellen dat ze wel eens wat meer blote tieten mogen laten zien omdat het programma anders wel heel kinderachtig is
?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programma! Je gaat toch ook niet Sesamstraat opbellen dat ze wel eens wat meer blote tieten mogen laten zien omdat het programma anders wel heel kinderachtig is
?
Ach Idols 3 had imo maar 2 goede zangeressen. Ellen en Angelique. De rest was mweh... tot zeer slecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dan valt het me tegen dat je niet zei: "Bij Idols 3 was er een fenomenale top 4, waarbij nummer 4 eigenlijk had moeten winnen vanwege ontoereikend groot talent en ontoezeggelijke hotness."
En wat is daar mis mee? Dat hoort toch ook bij de x-factor. Dat maakt het juist ook zo leuk. Het zou pas nep zijn als Erik en Gordon niet hun grootste concurrent weggestemd hadden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Nee, achteraf heb je wel gelijk. Zij laten uiteindelijk het publiek kiezen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies onzin dan? En Jedward ken ik natuurlijk. Die afleveringen zie ik ook allemaal. Cowell had een gigantische schijthekel aan John en Edward. Die waren zomogelijk nog slechter dan die twee karaoke boys in onze X-factor.
Oh shit ik dacht aan Idols 4quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach Idols 3 had imo maar 2 goede zangeressen. Ellen en Angelique. De rest was mweh... tot zeer slecht.
Rafaella had het van een paar nummers maar thats it.
Waarom? Omdat anderen het kennelijk wél leuker en spontaner doen. Of kan je het niet hebben als mensen je favo niet leuk vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.
Nooit gehad, zal het nooit krijgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef ClearGreen het volgende:
Janna had gelijk. Nederland heeft geen smaak.
De jury is partijdig, en dat zou niet zo moeten zijn. Bij de volgende X Factor geen groepen, onpartijdige juryquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef hexje het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Dat hoort toch ook bij de x-factor. Dat maakt het juist ook zo leuk. Het zou pas nep zijn als Erik en Gordon niet hun grootste concurrent weggestemd hadden.
nou allebei dus, en het gaat om de X factor, en die win je daar niet mee hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.
Ja iedereen ja...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef Tomoya het volgende:
Ik hoopte op Jaap - Sumera.
daar is al een show voor: Idolsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
De jury is partijdig, en dat zou niet zo moeten zijn. Bij de volgende X Factor geen groepen, onpartijdige jury
Nee, ik kan het niet hebben als mensen een artiest niet goed vinden omdat ze een verkeerde blik heeft. Zoals Gordon.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat anderen het kennelijk wél leuker en spontaner doen. Of kan je het niet hebben als mensen je favo niet leuk vinden?
Nee kijk dat die 2 opnieuw moesten, daar hadden Badboyz en Dony moeten zitten, maar ja...X-factor he. Ik snap hem ook niet
Serieus? Meen je dit nou echt?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef hexje het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Dat hoort toch ook bij de x-factor. Dat maakt het juist ook zo leuk. Het zou pas nep zijn als Erik en Gordon niet hun grootste concurrent weggestemd hadden.
Het verandert ook een beetje met de week, natuurlijk. Na week 1 had ik Maaike naar huis willen sturen en nu vind ik d'r het beste. Sommige mensen maken tijdens de liveshowweken progressie en anderen blijven op hun startniveau hangen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef Marloes het volgende:
Gordon heeft ook gezegd dat in zijn droomfinale Jaap, BadBoyz & Sumera staan.. En hij is zo vaak lovend over haar geweest, beetje zwak dit.
Haar blik, haar gedrag ja, en dat heeft Gordon net zo haarscherp gezien als ik en vele anderen hier.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet hebben als mensen een artiest niet goed vinden omdat ze een verkeerde blik heeft. Zoals Gordon.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet hebben als mensen een artiest niet goed vinden omdat ze een verkeerde blik heeft. Zoals Gordon.
Ja daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach er klopt toch wel meer niet, die 2 apen die alleen door de act en gehuppel doorgaan, dat gaat toch ook nergens over. Week 1 geinig, daarna niet meer. Maar ja puberende meisjes die stemmen hè.
Dony is ook niks en ach de knuffelpinda houden we erin want "het is wel sneu hoor zo zonder z'n ouders".
Nee man... Idols 4 had Nathalie moeten winnen, wat een moordwijf! Nikki was niet slecht hoor... maarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef Oidale het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht aan Idols 4My bad. De nikki/nathalie/charlene/NIGEL versie dus
helemaal waarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Het verandert ook een beetje met de week, natuurlijk. Na week 1 had ik Maaike naar huis willen sturen en nu vind ik d'r het beste. Sommige mensen maken tijdens de liveshowweken progressie en anderen blijven op hun startniveau hangen.
Ik vind nikki leuker...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man... Idols 4 had Nathalie moeten winnen, wat een moordwijf! Nikki was niet slecht hoor... maarNathalie
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man... Idols 4 had Nathalie moeten winnen, wat een moordwijf! Nikki was niet slecht hoor... maarNathalie
Inderdaad, sommige van haar optredens hadden internationale allure.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een aparte uitslag ja, Nathalie overtrof alles, ook al was ze niet meteen m'n smaak, maar ze blaast de tent omver
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:18 schreef Tomoya het volgende:
More like een herkansing voor Badboyz - Dony.
Juist ja, dat is mede-onderdeel van het programma. Daarom is Idols ook altijd tien keer leuker dan X Factorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dit nou echt?
Dus het is eigenlijk battles of the jury ipv de kandidaten zelf? Dus het gaat niet om wie het beste kan zingen en de x-factor heeft, maar om een spelletje van de jury!
Zeg dat dan meteen![]()
Absoluut. Janna hoorde sowieso in de top 3quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef ClearGreen het volgende:
Janna had gelijk. Nederland heeft geen smaak.
Tsja, die was er qua arrogante blikken al wel 4 keer uitgestemdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:21 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Absoluut. Janna hoorde sowieso in de top 3
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dit nou echt?
Dus het is eigenlijk battles of the jury ipv de kandidaten zelf? Dus het gaat niet om wie het beste kan zingen en de x-factor heeft, maar om een spelletje van de jury!
Zeg dat dan meteen![]()
Officieel zouden de stemmers ook op de beste van de avond moeten stemmen, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
officieel is het zo dat de jury op basis van het herkansingsoptreden uit zou moeten gaan bij het stemmen, voor zover ik weet
En ook echt niet zo goed is. Vrij schelle stem, wisselvallige uitstraling op het podium. Angstig en wazig in de gesprekjes met Martijn en Wendy...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
En ze wordt al verheven tot internationale ster, terwijl ze nog niets gepresteerd heeft.
Anouk is ook zo arrogant als de neten, maar wel een zeer talentvolle superster.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsja, die was er qua arrogante blikken al wel 4 keer uitgestemd
Volgens mij quote ik alweer de verkeerde post.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.
Dat ik fan ben van Kelvin wil nog niks zeggen over de kwaliteiten van Sumera. Zij is gewoon fucking goed. Kelvin vind ik leuk voor de show en entertainment. Maar als we een internationale ster willen hebben.. maken we met haar kans. Ben meer boos over hoe dit is verlopen en ik geloof er heilig in dat dit doorgestoken kaart was. Het gaat me meer om het principe dan om Kelvin.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist ja, dat is mede-onderdeel van het programma. Daarom is Idols ook altijd tien keer leuker dan X Factor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij nou boos bent, je favoriet zit er nog in ten faveure van je nummer 2(?). De jury kan er toch verder niks aan doen dat die twee in de sing off stonden
?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ook echt niet zo goed is. Vrij schelle stem, wisselvallige uitstraling op het podium. Angstig en wazig in de gesprekjes met Martijn en Wendy...
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Officieel zouden de stemmers ook op de beste van de avond moeten stemmen, voor zover ik weet.
dat dus, en Jaap en Maaike blijven groeien, en stilstand is achteruitgang.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist ja, dat is mede-onderdeel van het programma. Daarom is Idols ook altijd tien keer leuker dan X Factor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij nou boos bent, je favoriet zit er nog in ten faveure van je nummer 2(?). De jury kan er toch verder niks aan doen dat die twee in de sing off stonden
?
En als Sumera er dan alsnog uit had gemoeten, was je dan boos op Nederland.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Kelvin wil nog niks zeggen over de kwaliteiten van Sumera. Zij is gewoon fucking goed. Kelvin vind ik leuk voor de show en entertainment. Maar als we een internationale ster willen hebben.. maken we met haar kans. Ben meer boos over hoe dit is verlopen en ik geloof er heilig in dat dit doorgestoken kaart was. Het gaat me meer om het principe dan om Kelvin.
Bovendien, als die vieze ranzige zeikerige Gordon maar een klein beetje ballen had, had ie het overgelaten aan de echte cijfers.
Oh Nigel was ik alweer helemaal vergeten wie dat was. Moest het opzoekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.
amenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweedan boeit het mij iig geen flikker wie eruit gaat, eigenlijk
ik vond Kelvin's houding in de sing-off echter veel sportiever en win-waardiger dan die van de jankerige Sumira, en ook dat zegt iets over een jou als professioneel artiest
Schaam u diep Dizer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh Nigel was ik alweer helemaal vergeten wie dat was. Moest het opzoeken
Eerlijk gezegd, Angelique & Nathalie zijn de enigen die mij nummer voor nummer nog zijn bijgebleven.
Nee dan had ik er meer vrede mee. En ondanks dat Kelvin mijn favo is, had ik om een of andere reden minder heftig gereageerd als hij eruit was dan Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef hexje het volgende:
[..]
En als Sumera er dan alsnog uit had gemoeten, was je dan boos op Nederlad.
DIE WAS FUCKING IRRITANT EN DAAR ERGER IK ME AL WEKEN GROEN EN GEEL AAN.quote:
quote:
Sumera had ook veel meer te verliezen, want zij had wel degelijk een echte ster kunnen worden. Kelvin wordt absoluut niets, dat kun je nu al met zekerheid zeggen. Voor hem is het denk ik meer lol en voor Sumera is het meer een kans om het echt te maken in dit land en misschien wel internationaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweedan boeit het mij iig geen flikker wie eruit gaat, eigenlijk
ik vond Kelvin's houding in de sing-off echter veel sportiever en win-waardiger dan die van de jankerige Sumira, en ook dat zegt iets over een jou als professioneel artiest
Hell yeahquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |