quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn X-Factorplezier is er echt vanaf
Bron?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Boeie, gordon zit hier niet, bovendien is het een haske partijdige en onbekwame jurylid.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Tomoya het volgende:
At first I was like: Sumera wint dit
Then I was like: Ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef LeNick het volgende:
Dat Nederlands Engels van haar is ook zo tenenkrommend.
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
Pixie Lott.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Wie was dat net met die witte lange haren?
en dat ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef nattermann het volgende:
Boeie. Ze heeft haar ouders weer eens gezien, spelletje afgelopen. Een contract krijg je ook zonder xfactor.
Helemaal mee eens. Ik zag Gordon en Eric na het optreden ook snel even met elkaar praten. Het is walgelijk... echt walgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Nee, ongeloof idd! Heb me niet lang zo kut gevonden sinds Oranje werd uitgeschakeld door Rusland twee jaar geledenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Dat is het vooralquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Buitendam het volgende:
BadBoyz, Donny en Kelvin erin is nog een grotere aanfluiting dan Sumera eruit. Wat een non-programma.
Ja nu hoef ik inderdaad ook niet meer te kijken, dat is dan wel een voordeel want ik vond het toch al een kutshowquote:
quote:
Hé, Mike!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Wacht maar op het ESF, dat is pas leuke jurering.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ja Angela, niet zo triest doen nou. Je hebt tegen gestemd.
Hoezo dit nou weerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Joooo-pi het volgende:
WAT DOM DIT.
ERIK EN GORDON GAAN HIER AF ALS EEN GIETER
Dat komt door de luchtverplaatsingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
waarom doe wendy alsof haar hoofd eraf valt ?
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik geniet hier zo van...
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Ik sowieso.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Bbs29 het volgende:
Denk dat X Factor aardig wat kijkers gaat verliezen....
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zeg
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Weet je, als ze normaal had gedaan tegen Kelvin had ik misschien niet zo gereageerd, maar als je zo'n onsportief kutwijf bent mag je van mij weg...
Nee die Kelvin staat er lekker bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
amenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik sowieso.
X Factor publiek![]()
Die debielen wijven die gaan voor BB omdat ze er leuk uitzien, Eric en mede-debiel Gordon kiezen voor Kelvin omdat hij door het publiek rent.
Dit klopt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Dony, kom nou
Kelvin, kom nou
Sumera is toch heul veul beter!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj voor jaap dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het vooral
Al die non-talenten gaan door
Hi!quote:
quote:
Wat deed ze dan eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga ook stoppen met kijken trouwens! -Vaduz- doe je mee
?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
Woest van een televisieprogramma?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Injetta het volgende:
Typisch Nederland.
Je moet gewoon doorsnee zijn en lelijk en een underdog en vooral niet speciaal en apart...
Ik ben woest... Ik ga er niet meer naar kijken.
Ze zijn boos op het publiek?? Hoezo dan?
Die twee achterlijken Gordon en Eric stemmen haar er toch uit??????
Als je voor de act gaat kun jij maar beter Hollands Got Talent gaan kijken, X Factor gaat gewoon om de zang. Waarom zouden er anders allemaal zang coaches zijn en een jury met 'ervaring' in de muziekindustrie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het heet 'X-factor', niet 'wie kan het beste zingen'.
Overigens kan ik ook slecht tegen d'r stem...veel te veel vibrato bij zowat elk woord.
en zoals ze zich gedroeg tov Kelvin was echt te ziek voor woorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Dat vind ik helemaal niet logisch, als vakjury stem je voor de beste en niet voor degene die je toevallig vanuit entertainment overwegingen zijn toegewezen. Dan ben je dus gewoon slecht in je vak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Van Angela is dat toch logisch. Die stemt voor haar eigen act. Het is om te kotsen van Gordon en Eric.
Daar ben ik ook geen fan van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee die Kelvin staat er lekker bij
Het enige waar die tegen aan mag leunen is een gilette.
Ik neem de mod-taken dan wel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als Symphonic en Hara en ik dan ook stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |