Dit dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef dubbel1 het volgende:
Na Janna, na Danielle en na Sumera is het duidelijk dat dit programma in dit land NIET kan. Wat een walgelijke juryleden en wat een kutland. Een potentieel enorme ster wordt gewoon afgeserveerd doordat ze zich laten inpakken door een jochie dat al zingend door het publiek rent.
Pixie Lott.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Wie was dat net met die witte lange haren?
en dat ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef nattermann het volgende:
Boeie. Ze heeft haar ouders weer eens gezien, spelletje afgelopen. Een contract krijg je ook zonder xfactor.
Helemaal mee eens. Ik zag Gordon en Eric na het optreden ook snel even met elkaar praten. Het is walgelijk... echt walgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Nee, ongeloof idd! Heb me niet lang zo kut gevonden sinds Oranje werd uitgeschakeld door Rusland twee jaar geledenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
Gordon en Eric moeten opgehangen worden, en ik ga geen X Factor meer kijken.
Ze kan toch véél beter zingen man. Die Kelvin rent gewoon door het publiek, komop zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef Mike het volgende:
Terecht dat ze eruit is, ze weet gewoon niet hoe ze zich moet gedragen op het podium. Ze staat er elke keer weer als een dood vogeltje en weet geen woord uit te brengen. Da's niet de X-Factor voor mij.
Dat is het vooralquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Buitendam het volgende:
BadBoyz, Donny en Kelvin erin is nog een grotere aanfluiting dan Sumera eruit. Wat een non-programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |