quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent elkaar concurrent. Wat had ze dan moeten doen, zwaar meefeesten? Kom op, je wilt gewoon winnen.
Wat is nou precies onzin dan? En Jedward ken ik natuurlijk. Die afleveringen zie ik ook allemaal. Cowell had een gigantische schijthekel aan John en Edward. Die waren zomogelijk nog slechter dan die twee karaoke boys in onze X-factor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Onzin, Jedward (youtube it) hebben ze ook gered. (Simon Cowell)
Hotness bij een bepaalde categorie ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dan valt het me tegen dat je niet zei: "Bij Idols 3 was er een fenomenale top 4, waarbij nummer 4 eigenlijk had moeten winnen vanwege ontoereikend groot talent en ontoezeggelijke hotness."
Nouja zeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hotness bij een bepaalde categorie ja.
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programmaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet natuurlijk. Noem het dan "de strijd der BN'er ego's" ofzo.
I love youquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan je muil nog toch opentrekken om iets te zeggen tegen de mensen die wel voor je gestemd hebben en Kelvin, hulde. Zo'n lieve reactie, zichzelf bijna weggecijferd voor mevrouw dramaprinses, die te beroerd is om maar énige reactie te geven.
Eerst weken issues, oh wat heeft ze het moeilijk ze moet zichzelf overwinnen ze is zo verlegen, nu dit weer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
En jij hebt de illusie dat je iemand kent omdat je een paar flitsen ziet van hoe iemand kijkt? Kom op zeg, wat een onzin. Gordon zei naderhand ook niet voor niets dat ze alles behalve arrogant is. Maar blijkbaar menen veel mensen iemand te kennen door een paar blikken in de camera.
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan je muil nog toch opentrekken om iets te zeggen tegen de mensen die wel voor je gestemd hebben en Kelvin, hulde. Zo'n lieve reactie, zichzelf bijna weggecijferd voor mevrouw dramaprinses, die te beroerd is om maar énige reactie te geven.
Eerst weken issues, oh wat heeft ze het moeilijk ze moet zichzelf overwinnen ze is zo verlegen, nu dit weer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programma! Je gaat toch ook niet Sesamstraat opbellen dat ze wel eens wat meer blote tieten mogen laten zien omdat het programma anders wel heel kinderachtig is
?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kunt het wel niet natuurlijk vinden maar dat is nou eenmaal de opzet van het programma! Je gaat toch ook niet Sesamstraat opbellen dat ze wel eens wat meer blote tieten mogen laten zien omdat het programma anders wel heel kinderachtig is
?
Ach Idols 3 had imo maar 2 goede zangeressen. Ellen en Angelique. De rest was mweh... tot zeer slecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef Oidale het volgende:
[..]
Dan valt het me tegen dat je niet zei: "Bij Idols 3 was er een fenomenale top 4, waarbij nummer 4 eigenlijk had moeten winnen vanwege ontoereikend groot talent en ontoezeggelijke hotness."
En wat is daar mis mee? Dat hoort toch ook bij de x-factor. Dat maakt het juist ook zo leuk. Het zou pas nep zijn als Erik en Gordon niet hun grootste concurrent weggestemd hadden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met dit kutprogramma. Dat die vieze kut trio BadBoyz en Gordon er nog in zitten en die Dony dat volgende week weer jankend om zijn ouders er nog in zit (ja ga dan niet bij je ouders weg...) is veruit belachelijk.
Nogmaals, ik ben fan van Kelvin en vind hem als enige boeiend, maar dat Sumira eruit is, is buitengewoon doorgestoken kaart. Het is heel simpel en voorspelbaar.
-Volgende week gaat Kelvin eruit
- De weke daarop de Bad Boyz
- Finale met Jaap, Maaike en Dony zodat we zijn familie te zien krijgen.
Dit is echt bullshit en gewoon kut. En heel duidelijk dat Gordon Sumira wegstemt zodat zijn jongens een grotere kans maken om de finale in te gaan. Want met zijn woorden dat NL een Beyonce rijker is, en nu haar om haar arrogante blijk wegstemt, klopt voor geen meter. Want Gordon, jij imbeciele eikel, je weet dondergoed dat een internationale ster niet ver komt zonder een beetje arrogantie.
De enige programma dat ooit geloofwaardig was, was Idols 3 waarin de laatste 4 kandidaten allemaal dames waren en duidelijk door het publiek gekozen zijn. Nu betwijfel ik het.
Nee, achteraf heb je wel gelijk. Zij laten uiteindelijk het publiek kiezen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies onzin dan? En Jedward ken ik natuurlijk. Die afleveringen zie ik ook allemaal. Cowell had een gigantische schijthekel aan John en Edward. Die waren zomogelijk nog slechter dan die twee karaoke boys in onze X-factor.
Oh shit ik dacht aan Idols 4quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach Idols 3 had imo maar 2 goede zangeressen. Ellen en Angelique. De rest was mweh... tot zeer slecht.
Rafaella had het van een paar nummers maar thats it.
Waarom? Omdat anderen het kennelijk wél leuker en spontaner doen. Of kan je het niet hebben als mensen je favo niet leuk vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.
Nooit gehad, zal het nooit krijgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef ClearGreen het volgende:
Janna had gelijk. Nederland heeft geen smaak.
De jury is partijdig, en dat zou niet zo moeten zijn. Bij de volgende X Factor geen groepen, onpartijdige juryquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef hexje het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Dat hoort toch ook bij de x-factor. Dat maakt het juist ook zo leuk. Het zou pas nep zijn als Erik en Gordon niet hun grootste concurrent weggestemd hadden.
nou allebei dus, en het gaat om de X factor, en die win je daar niet mee hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook zoiets. Dan ben je weer te verlegen, dan weer te arrogant. Ze kon het bij veel mensen sowieso niet goed doen. Waarom? Geen idee. Niet op basis van haar stem denk ik.
Ja iedereen ja...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef Tomoya het volgende:
Ik hoopte op Jaap - Sumera.
daar is al een show voor: Idolsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
De jury is partijdig, en dat zou niet zo moeten zijn. Bij de volgende X Factor geen groepen, onpartijdige jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |