Tsja, die was er qua arrogante blikken al wel 4 keer uitgestemdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:21 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Absoluut. Janna hoorde sowieso in de top 3
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serieus? Meen je dit nou echt?
Dus het is eigenlijk battles of the jury ipv de kandidaten zelf? Dus het gaat niet om wie het beste kan zingen en de x-factor heeft, maar om een spelletje van de jury!
Zeg dat dan meteen![]()
Officieel zouden de stemmers ook op de beste van de avond moeten stemmen, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
officieel is het zo dat de jury op basis van het herkansingsoptreden uit zou moeten gaan bij het stemmen, voor zover ik weet
En ook echt niet zo goed is. Vrij schelle stem, wisselvallige uitstraling op het podium. Angstig en wazig in de gesprekjes met Martijn en Wendy...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
En ze wordt al verheven tot internationale ster, terwijl ze nog niets gepresteerd heeft.
Anouk is ook zo arrogant als de neten, maar wel een zeer talentvolle superster.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsja, die was er qua arrogante blikken al wel 4 keer uitgestemd
Volgens mij quote ik alweer de verkeerde post.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.
Dat ik fan ben van Kelvin wil nog niks zeggen over de kwaliteiten van Sumera. Zij is gewoon fucking goed. Kelvin vind ik leuk voor de show en entertainment. Maar als we een internationale ster willen hebben.. maken we met haar kans. Ben meer boos over hoe dit is verlopen en ik geloof er heilig in dat dit doorgestoken kaart was. Het gaat me meer om het principe dan om Kelvin.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist ja, dat is mede-onderdeel van het programma. Daarom is Idols ook altijd tien keer leuker dan X Factor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij nou boos bent, je favoriet zit er nog in ten faveure van je nummer 2(?). De jury kan er toch verder niks aan doen dat die twee in de sing off stonden
?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ook echt niet zo goed is. Vrij schelle stem, wisselvallige uitstraling op het podium. Angstig en wazig in de gesprekjes met Martijn en Wendy...
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Officieel zouden de stemmers ook op de beste van de avond moeten stemmen, voor zover ik weet.
dat dus, en Jaap en Maaike blijven groeien, en stilstand is achteruitgang.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist ja, dat is mede-onderdeel van het programma. Daarom is Idols ook altijd tien keer leuker dan X Factor. Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij nou boos bent, je favoriet zit er nog in ten faveure van je nummer 2(?). De jury kan er toch verder niks aan doen dat die twee in de sing off stonden
?
En als Sumera er dan alsnog uit had gemoeten, was je dan boos op Nederland.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Kelvin wil nog niks zeggen over de kwaliteiten van Sumera. Zij is gewoon fucking goed. Kelvin vind ik leuk voor de show en entertainment. Maar als we een internationale ster willen hebben.. maken we met haar kans. Ben meer boos over hoe dit is verlopen en ik geloof er heilig in dat dit doorgestoken kaart was. Het gaat me meer om het principe dan om Kelvin.
Bovendien, als die vieze ranzige zeikerige Gordon maar een klein beetje ballen had, had ie het overgelaten aan de echte cijfers.
Oh Nigel was ik alweer helemaal vergeten wie dat was. Moest het opzoekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Idols 4 was episch. Beest Nathalie, leuk mens Nikki, muzikaal wonder Charlene, HELD NIGEL... prachtige editie.
amenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweedan boeit het mij iig geen flikker wie eruit gaat, eigenlijk
ik vond Kelvin's houding in de sing-off echter veel sportiever en win-waardiger dan die van de jankerige Sumira, en ook dat zegt iets over een jou als professioneel artiest
Schaam u diep Dizer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh Nigel was ik alweer helemaal vergeten wie dat was. Moest het opzoeken
Eerlijk gezegd, Angelique & Nathalie zijn de enigen die mij nummer voor nummer nog zijn bijgebleven.
Nee dan had ik er meer vrede mee. En ondanks dat Kelvin mijn favo is, had ik om een of andere reden minder heftig gereageerd als hij eruit was dan Sumera.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef hexje het volgende:
[..]
En als Sumera er dan alsnog uit had gemoeten, was je dan boos op Nederlad.
DIE WAS FUCKING IRRITANT EN DAAR ERGER IK ME AL WEKEN GROEN EN GEEL AAN.quote:
quote:
Sumera had ook veel meer te verliezen, want zij had wel degelijk een echte ster kunnen worden. Kelvin wordt absoluut niets, dat kun je nu al met zekerheid zeggen. Voor hem is het denk ik meer lol en voor Sumera is het meer een kans om het echt te maken in dit land en misschien wel internationaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, op hun 'favoriet', en dat heeft dus niets met zangkwaliteiten en performance te maken, helaas. De Jury zou dit wel moeten doen, letten op de combi performance en zangkwaliteit. En laten we eerlijk zijn: beide zaten in de sing-off, dus het Nederlandsch publiek vond sowieso 4 mensen beter dan deze tweedan boeit het mij iig geen flikker wie eruit gaat, eigenlijk
ik vond Kelvin's houding in de sing-off echter veel sportiever en win-waardiger dan die van de jankerige Sumira, en ook dat zegt iets over een jou als professioneel artiest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |