Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ruud een kneus noemen.Wat is die konijnenbek van een Huntelaar dan?
Voor het geval je het hebt gemist: "Buckler"...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo werkt reclame niet, als er maar over je geluld wordt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.
Neem ze dan allebei mee, en laat die domme Babel thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.
En Kuyt ook nog mee, en Van Persie sowieso, dan heb je 4 centrumspitsenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem ze dan allebei mee, en laat die domme Babel thuis.
Tom Waits.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Ritmo het volgende:
Wat een saai item dit.Opa Ringo zal het wel leuk vinden.
Denk het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Ritmo het volgende:
Ik ga lekker Take me out kijken, wat een saai gezeur dit.
Hoezo, Kuyt en v. Persie kunnen ook beiden op rechts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Helly het volgende:
[..]
En Kuyt ook nog mee, en Van Persie sowieso, dan heb je 4 centrumspitsen.
Ja, een uitzending speciaal voor voetbalhaters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk het nietje bent binnen 5 sec terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |