Was al bekend...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:24 schreef Socios het volgende:
Tilburg #192 Waar niemand een nieuw topic wou of kon openen
ik ben niet lui, ik kies ervoor om heel selectief om te gaan met mijn energiequote:
Jij toch niet, want jij opende toch een topicquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:25 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben niet lui, ik kies ervoor om heel selectief om te gaan met mijn energie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij toch niet, want jij opende toch een topic.
Was ook een optiequote:
Gezelligquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was ook een optieAls jij nu de volgende keer ook een topic opent op t zelfde moment, kunnen we kiezen uit 3
![]()
![]()
Het was even stilte voor de stormquote:
Ik wilde wel, maar ik was zo slim om eerst een keer te F5en voordat ik op 'Invoeren' druktequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was ook een optieAls jij nu de volgende keer ook een topic opent op t zelfde moment, kunnen we kiezen uit 3
![]()
![]()
jammer, wij zijn natuurlijk als stad best wel goed genoeg voor meerdere open topics tegelijkertijdquote:
Had ik ook gedaan... maar ik ben nu eenmaal lightning fast met nieuwe topicsquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ik was zo slim om eerst een keer te F5en voordat ik op 'Invoeren' drukte.
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef Guard het volgende:
[..]
jammer, wij zijn natuurlijk als stad best wel goed genoeg voor meerdere open topics tegelijkertijd
Dat had ik ook al gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ik was zo slim om eerst een keer te F5en voordat ik op 'Invoeren' drukte.
Dat heeft er niets mee te maken, haha. Guard zei dat Tilburg het verdiende om meerdere topics tegelijk te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das maar 1 of 2x per jaar als we op dreef zijn en 4 topics per dag maken
Haha. Ik vroeg het mij gewoon afquote:
De snelle tijdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das maar 1 of 2x per jaar als we op dreef zijn en 4 topics per dag maken
Je bent hier gewoon te weinig als je je dat soort dingen gaat afvragenquote:
Dat kan best inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon te weinig als je je dat soort dingen gaat afvragen
Vandaar dus 2km langzaam rijdend verkeer daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Rij ik net over de A58 vanuit Breda naar Tilburg loopt er bij de afslag Goirle een vrouw in de middenberm met telkens een stap te maken naar het verkeer... Redelijk psycho. 112 gebeld en daar zeiden ze dat ze haar zouden oppikken... Bleegh ziet er wel eng uit als je iemand zo tussen de auto's ziet lopen die allemaal met 100 voorbijscheuren...
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Rij ik net over de A58 vanuit Breda naar Tilburg loopt er bij de afslag Goirle een vrouw in de middenberm met telkens een stap te maken naar het verkeer... Redelijk psycho. 112 gebeld en daar zeiden ze dat ze haar zouden oppikken... Bleegh ziet er wel eng uit als je iemand zo tussen de auto's ziet lopen die allemaal met 100 voorbijscheuren...
Zo lees ik het ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?
Ja schijnbewegingen, zijwaartse stappen, omdraaien via de rijbaan... Denk dat mevrouw niet helemaal spoort!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?
Dat lijkt me inderdaad niet neequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja schijnbewegingen, zijwaartse stappen, omdraaien via de rijbaan... Denk dat mevrouw niet helemaal spoort!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, een vriend van mij is gister volle bak geschept door een auto @ station, die ligt nu dus op de IC
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zit btw te wachten op de namen van dat vliegtuig... Vrienden van mij zitten via Kras in Afrika en zouden rond deze tijd weer terugkomen
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebbenquote:
Eiuw... Das nasty...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebben![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zit btw te wachten op de namen van dat vliegtuig... Vrienden van mij zitten via Kras in Afrika en zouden rond deze tijd weer terugkomen
Ouch,hopen maar dat het een beetje goed heelt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebben![]()
Ja, hoop dat ze er niet in zitten natuurlijk, kans is groter van niet dan wel ga ik maar van uit!quote:
ziet uwe pm. Wist niet zeker of je wilt dat het hier komt te staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Het jongetje dat gisteren de vliegcrash in Tripoli heeft overleefd is inderdaad de negenjarige Ruben uit Tilburg. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken vanmorgen bekendgemaakt.
"Zodra zijn gezondheidstoestand het toelaat zal hij naar Nederland gebracht worden", laat een woordvoerder weten.
Ruben is volgens zijn arts aanspreekbaar. Hij is geopereerd aan dubbele breuken aan zijn voeten. Zijn toestand is stabiel.
Familie
Voor de operatie kon hij niets zeggen, maar daarna heeft hij gepraat op de intensive care van een ziekenhuis in Tripoli. "Na de operatie kon hij praten en zijn naam zeggen", zegt chirurg Sadiq Bendallah.
Bendallah heeft niet gevraagd of hij met familie in het toestel zat. "We hebben niet veel met hem gesproken omdat hij aan het bijkomen was van de operatie. We waren al tevreden met een paar woorden."
Oom en tante
Eerder werd al gemeld dat het jongetje twee keer "Holland" had geroepen. Bendallah had na de operatie gezegd dat de jongen "Robin of zoiets" heette.
Een oom en een tante van Ruben zijn inmiddels aangekomen in Tripoli. "Zij zullen zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gebracht worden om Ruben te bezoeken", aldus de woordvoerder.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, een vriend van mij is gister volle bak geschept door een auto @ station, die ligt nu dus op de IC
ik had het gehoord.quote:
Jemiequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Jij kent die jongen ook?quote:
Ja. Zal zo eens navragen hoe zijn toestand is. Gisteravond iig nog veel te slecht helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie
[..]
Jij kent die jongen ook?
Blegh, heftig hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Zal zo eens navragen hoe zijn toestand is. Gisteravond iig nog veel te slecht helaas.
Thnx voor de PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet uwe pm. Wist niet zeker of je wilt dat het hier komt te staan.
Maar succes en hopelijk snel vooruitgang
Dat.... is het grote mysterie!quote:
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JuistErgens anders heen voor eten en peuken
pfff, kansloos topic zonder bronquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:53 schreef Stuurloos het volgende:
Btw check dit: Willem II technisch falliet
Geen fiets = ver lopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkheden
snackbar, heb thuis nog vis liggen dus beterquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkheden
Neequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef MouzurX het volgende:
Is die kebabzaak tussen de mc en de phillip(vlakbij de phillip aan de overkant van de straat) nu open?
Ja domme.quote:
Wat versta je onder een goed stuk vlees?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:28 schreef Tegan het volgende:
Ik ga lekker makkelijk een goed stuk vlees eten met aardappelpartjes uit de oven en spinazie oid.
Prima stuk vlees idd..quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:38 schreef Tegan het volgende:
Bij gebrek aan biefstuk is het rosbief geworden.
tjah, zoiets had ik ook maar dacht ik zeg maar niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jullie horen toch te weten dat het vandaag Hemelvaartsdag is en dus de meeste winkels gesloten zijn.. en daar had je dus ook gemakkelijk op kunnen anticiperen door gister alvast boodschappen te doen voor vandaag.
Maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Dat stukkie naar de Texaco op de trouwlaan is niks verder dan de appie op de korvel!
Nee, daar denk je ook echt aan... Kerstmis OK, Koninginnedag OK, maar Hemelvaart?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jullie horen toch te weten dat het vandaag Hemelvaartsdag is en dus de meeste winkels gesloten zijn.. en daar had je dus ook gemakkelijk op kunnen anticiperen door gister alvast boodschappen te doen voor vandaag.
Hey dat is gewoon een x aantal dagen na Pasen, en Pasen heeft te maken emt de stand van de maan! Dat kun je toch gewoon bijhouden!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, daar denk je ook echt aan... Kerstmis OK, Koninginnedag OK, maar Hemelvaart?Net zoiets als Pinksteren, wie weet nou in godsnaam wanneer het Pinksteren is?
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hey dat is gewoon een x aantal dagen na Pasen, en Pasen heeft te maken emt de stand van de maan! Dat kun je toch gewoon bijhouden!
Ja die kwam dus gewoon niet! Collega smste me dat die mannelijke stripper eindelijk weg was en er nu een echte stripper zou komen, nou vooruit.. Ik er naar toe, blijkt er helemaal geen vrouwelijke stripper te zijn.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenHoe was de stripper nog dinsdag?
staat op je kalenderquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenHoe was de stripper nog dinsdag?
Sim-pel; als het pinkpop is natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef PierreTT het volgende:
Net zoiets als Pinksteren, wie weet nou in godsnaam wanneer het Pinksteren is?
Pinkpop is in het weekend van 29 mei, dus dat gaat niet op deze keerquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Sim-pel; als het pinkpop is natuurlijkkan een weekje schelen overigens
Welke kalender? Ik heb alleen een kalender/agenda op mijn telefoonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat op je kalender
Pinksteren is maandag over een week
Ai das minder, dus toen maar aan de bar blijven zitten en kapot gegaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ja die kwam dus gewoon niet! Collega smste me dat die mannelijke stripper eindelijk weg was en er nu een echte stripper zou komen, nou vooruit.. Ik er naar toe, blijkt er helemaal geen vrouwelijke stripper te zijn.....
welkom terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:27 schreef krioro het volgende:
Hoi. Ik ben ook weer terug in Tilburg na 5 dagen weggeweest te zijn.
De winkels in de stad waren grotendeels wel gewoon open. En ik kan met mijn werk nooit anticiperen met inkopen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Net zoveel als jij ons hebt gemistquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, jullie hebben me vast gemist!
Kloptquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, jullie hebben me vast gemist!
Drenthe! Ook leuk, al zou ik de grote stad misschien na langere tijd wel gaan missen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar ben je trouwens uberhaupt geweest?
Om van de natuur te genieten of ongegeneerd in de bossen snoeihard te zuipen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Drenthe! Ook leuk, al zou ik de grote stad misschien na langere tijd wel gaan missen.
Combinatie van beide! En bij iemand op bezoek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om van de natuur te genieten of ongegeneerd in de bossen snoeihard te zuipen?
"Iemand" ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Combinatie van beide! En bij iemand op bezoek.
Uberhauptquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
UberhauptOok nog met trema op de eerste U, maar die kan ik zo snel niet vinden
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
Telegraaf moeten ze echt opdoeken
Wat een achterlijke actie van die gasten
Sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze zich voor gedaan als familielid.quote:
Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.quote:
Eens,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.
Buitenlandse zakenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Eens,
Ben benieuwd hoe zwaar de telegraaf het gaat krijgen.
Op twitter is er al een boycot actie, op fok en geenstijl gaat het al hard aan toe met kritiek. En zelfs ministerie van binnenlandse zaken heeft al aangegeven dat dit te ver gaat
Maxime Verhagenquote:Gesproken met BZ team in Tripoli. Er zijn inmiddels in ziekenhuis maatregelen genomen om privacy beter te waarborgen.
Ik slaap nog halfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Buitenlandse zaken
[..]
Maxime Verhagen
quote:Geachte redactie,
In de journalistiek is het belangrijk om zo snel mogelijk nieuws te kunnen brengen. Als dagelijkse krantlezer heb ik daar alle begrip voor, ik wil namelijk op de hoogte zijn. Waar ik geen begrip voor heb is de manier waarop uw krant is omgegaan met de vliegramp in Libië. Waar haalt u het lef vandaan om een jongen wiens leven net in één moment compleet verwoest is te interviewen, voor hij ook maar enigszins de kans heeft gehad om het trauma te verwerken? Waarom gaat u voorbij aan het verzoek van de nabestaanden om hen de komende tijd met rust te laten? Dit soort riooljournalistiek hoort niet thuis in een ontwikkeld land als Nederland, waar we als samenleving hebben afgesproken dat we de zwakkeren helpen en ondersteunen. Het getuigt van totaal gebrek aan medeleven en respect dat u op deze manier omgaat met deze situatie. Z
Ik hoop dat u een uitgebreide excuusbrief plaatst op de voorpagina van uw volgende editie, gericht aan de familie en de jongen zelf.
Die heb je niet zelf verzonnen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik slaap nog half
maar idd, buitenlandse
Zo in navolging van aantal fokkers onderstaande bericht verstuurd naar Telegraaf:
[..]
da kloptquote:
Beetje vreemd wel hoe het daar gaat idd, journalisten mogen ook gewoon tussen de wrakstukken doorlopen enzo....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.
QFT!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Guard het volgende:
Telegraaf is nooit een echte krant geweest (als ik in een goeie bui ben zou ik de Telegraaf een tabloid noemen, anders een uiterst oncomfortabel stuk pleepapier), en met deze actie wordt dat weer pijnlijk duidelijk.
Zet dan je voicemail uit!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
Anders krijg ik om kwart voor 1 een telefoontje dat ik om half 1 had moeten beginnenIpv dat ze dat dan op mail zetten 2 dagen eerder ipv op voicemail in te spreken wat ik toch niet afluister
Arm joch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Telegraaf belt 9-jarige Ruben Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.
QFT.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Guard het volgende:
Telegraaf is nooit een echte krant geweest (als ik in een goeie bui ben zou ik de Telegraaf een tabloid noemen, anders een uiterst oncomfortabel stuk pleepapier), en met deze actie wordt dat weer pijnlijk duidelijk.
Ik ga, als ik klaar ben met werken, ook een immense lading boodschappen doen... je koelkast compleet volplempen met eten is altijd een hemels gevoelquote:
Ik had het nog niet gezien maar djeez inderdaad, wat een lage actiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
Telegraaf moeten ze echt opdoeken
Wat een achterlijke actie van die gasten
Ik ga ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben vandaag even wezen winkelen met mijn vriend. Hij is een paar honderd euro lichter maar wel drie boeken en een paar schoenen rijker. Herenkleding is wel echt duurder dan vrouwenkleding.. tenminste, voor vrouwen heb je wat meer budgetmerken en -zaken die nog leuke en betaalbare dingen hebben, voor mannen is dat veel minder heb ik het idee. Of ik kijk niet goed.
Morgen werken en daarna concert van Lady Gaga in het Gelredome met mijn drie heaumeauvriendjes. Dolle boel
.
Dus het is jullie eigen schuldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Herenkleding is sowieso te duur... Ging een keer winkelen met mijn vriendin en die ging in de Vero Moda tijdens de opruiming even los, kocht 3 tassen vol met kleding en was nog geen 100¤ kwijt... Zelfde dag kocht ik een overhemd en was al weer meer kwijt...
Laatst was ik bij Ackermans en daar zeiden ze ook gewoon dat vrouwen meer kopen, ze dus minder marge hoeven te pakken op dameskleding omdat die toch meer kopen.
Ja hè, echt belachelijk eigenlijk.. maar tsja als winkeliers zo redeneren.. Alhoewel het niet helemaal klopt, mijn moeder koopt net zoveel mooie overhemden voor ons pap als ze kleding voor d'r zelf kooptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Herenkleding is sowieso te duur... Ging een keer winkelen met mijn vriendin en die ging in de Vero Moda tijdens de opruiming even los, kocht 3 tassen vol met kleding en was nog geen 100¤ kwijt... Zelfde dag kocht ik een overhemd en was al weer meer kwijt...
Laatst was ik bij Ackermans en daar zeiden ze ook gewoon dat vrouwen meer kopen, ze dus minder marge hoeven te pakken op dameskleding omdat die toch meer kopen.
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets insprekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is ook een optie idd. Zal ik eens doen zodra ik weer beltegoed op die telefoon heb
12330 voor vodafoon, maar moet ik wel beltegoed hebben. Heb het net nog een x geprobeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets inspreken. Kan gewoon met een nummer (gratis denk ik). Hier was het 1201 oid.
Ik vind het wel fijn, luister 'm altijd af, alleen ik wil mijn zelf ingesproken message verwijderen en gewoon de standaard voicemail terug, maar ik MOET een nieuwe inspreken, heel irritant. Snap niet waarom ik niet gewoon de standaard voicemail kan krijgen maarja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets inspreken. Kan gewoon met een nummer (gratis denk ik). Hier was het 1201 oid.
Leuk! Heb je staan- of zitplekken?quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
12330 voor vodafoon, maar moet ik wel beltegoed hebben. Heb het net nog een x geprobeerd
Staanplaatsen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, luister 'm altijd af, alleen ik wil mijn zelf ingesproken message verwijderen en gewoon de standaard voicemail terug, maar ik MOET een nieuwe inspreken, heel irritant. Snap niet waarom ik niet gewoon de standaard voicemail kan krijgen maarja.
[..]
Leuk! Heb je staan- of zitplekken?
Apart, hier was maand of 2 geleden al sprake van en toen is het afgeknald omdat er a teveel risico zou zijn en b er geen goede route kan worden gemaakt... Zullen zien! Anders heb ik wel weer vet feestje erbij!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
Dance Parade mogelijk naar Tilburg
Leuk ... maar wordt dan dus de 3de optocht door het centrum
kut man, zit je niet echt mee de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef theKiD het volgende:
Neefje van me beste vriendin is vandaag overleden.. op de motor, bij de meubelboulevard in Waalwijk![]()
Blegh.. en ik heb nog een 6 weekse vakantie voor de boeg.. op de motor
Tis vooral kut voor me vriendin.. Dat van mij is in dit geval van minder, heel veel minder belang..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kut man, zit je niet echt mee de laatste tijd
quote:
Heavy shitquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
enne @ Crazy.. ik had gistermiddag op 112kaatsheuvel al de foto's gezien![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?quote:
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8quote:Op zondag 16 mei 2010 09:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?
Nasty zeg... Net ook even gekeken en dat is inderdaad hard gegaan. Eén iemand is daar door rood gereden, want ze gaan niet beiden op groen voor rechtdoor en linksaf. Triest, heel triestquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Werken jij!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8
Heftige shit KiD.. wat ontzettend naar voor je beste vriendin.. bahbah. Heb ook even de foto's bekeken, damnquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe je het weet, maar bij deze: gefeliciteerd Vamp!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen tilburg![]()
Ik wil Vamp even feliciteren met de uitbreiding van de familie, ook al komt ze hier niet meer zo vaak langs
Wist je dat niet?quote:
Nie fokken met de bejaarden!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
"Fokken met bejaarden"
Ow jaquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
"Fokken met bejaarden"
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nie fokken met de bejaarden!
[ afbeelding ]
Alle verbetering is goedquote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat een rust hier... trouwens, die vriend van mij die geschept was bij het station, die maakt het ondertussen al iets beter. Hij is van de IC af, maar wordt nog wel kunstmatig in slaap gehouden, in ieder geval is er al iets verbetering
Dus nu blijven ze in de eredivisie?quote:
Oké dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup
http://www.nu.nl/sport/22(...)t-in-eredivisie.html
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat een rust hier... trouwens, die vriend van mij die geschept was bij het station, die maakt het ondertussen al iets beter. Hij is van de IC af, maar wordt nog wel kunstmatig in slaap gehouden, in ieder geval is er al iets verbetering
Dat is al een hele verbetering. Ik hoop dat ie snel herstelt en dat ie er niks aan over houdt..quote:Op maandag 17 mei 2010 02:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
Hij wordt niet meer kunstmatig in slaap gehouden. Is af en toe bij kennis en gewoon scherp dus neem aan dat er geen ernstig letsel is qua hersenbeschadiging.
http://www.brabantsdagbla(...)-over-geldgebrek.ecequote:Willem II licht personeel in over geldgebrek
TILBURG - Willem II licht maandag 17 mei het personeel in over de financiële noodsituatie. Rond het middaguur zijn alle werknemers uitgenodigd op het stadion.
Even na de middag geeft de club op een persconferentie openheid van zaken.
De club zou zodanig in de problemen zitten dat de salarissen van het personeel, onder wie ook de voetballers, niet betaald kunnen worden.
http://www.willem-ii.nl/nieuws-detail.asp?id=7354&hoofdID=7&rubriek=13quote:Vanavond informatiebijeenkomst voor supporters en sponsors
17/5/2010 -
Zondagmiddag heeft Willem II een tumultueus seizoen afgesloten. De Tricolores zijn er in geslaagd zich via de Jupiler Play-Offs te handhaven in de Eredivisie. Desalniettemin is de situatie van de club niet rooskleurig. Kwartiermaker en inmiddels interim bestuurder Paul Bottelier heeft zich de afgelopen maand vooral verdiept in de financiën van de club en zijn conclusie is dat deze zeer zorgelijk zijn. Bottelier zal dat vanavond uitvoerig toelichten. Supporters, sponsors en vrijwilligers zijn vanaf 20.00 uur van harte welkom in het Koning Willem II stadion
Wees maar blij, het zou ebter zijn geweest als deze vent niks had gezegd...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
mjah ben hem niet aan het volgen, zit op werk
whehe, is het zo erg jah ?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wees maar blij, het zou ebter zijn geweest als deze vent niks had gezegd...
Leuk joh! Best geluk ook, heb hier nog nooit iets gewonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
Het is na 2 shirts (twv 20 eurie per stuk) en een reiskoffer (twv 80 eurie) weer lang geleden dat ik iets heb gewonnen op Fok, gelukkig tik ik nu een mooie converse tas twv 60 euro binnen![]()
Wat een geweldige site is dit toch =)
Zozo, doe je goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
Het is na 2 shirts (twv 20 eurie per stuk) en een reiskoffer (twv 80 eurie) weer lang geleden dat ik iets heb gewonnen op Fok, gelukkig tik ik nu een mooie converse tas twv 60 euro binnen![]()
Wat een geweldige site is dit toch =)
Ja, dat blijktquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef aardappel het volgende:
Het is de moeite, zeker met de prijzen die soms voorbij komen =)
Volgens mij komt op de frontpage alles voorbij, de topics zijn alleen maar voor extra reclame denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt
En kijk je dan altijd via de Frontpage of moet je los in alle topics kijken?
Ooo okequote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef aardappel het volgende:
Volgens mij komt op de frontpage alles voorbij, de topics zijn alleen maar voor extra reclame denk ik
http://www.brabantsdagbla(...)g-voor-Willem-II.ecequote:Politiek Tilburg zoekt naar oplossing voor Willem II
TILBURG - „We willen alles in het werk stellen om Willem II voor de stad te behouden!” De Tilburgse sportwethouder Jan Hamming (PvdA) zegt het nadrukkelijk. Maar ook „in het besef dat de stad voor een enorme bezuinigingsoperatie staat.” Nadat Paul Bottelier, als puinruimer aangesteld bij Willem II, gisteren op twee momenten de Tilburgse politiek heeft bijgepraat, heeft het college in allerijl een onderhandelingsteam samengesteld.
Naast Hamming, delegatieleider, mogen Erik de Ridder (CDA, financiën) en Joost Möller (VVD, gebouwen) proberen met een reddingsplan te komen. De drie stellen binnen veertien dagen een voorstel voor de gemeenteraad op. Hamming: „We hebben ook met financiers gesproken en gaan nu in gesprek met de club.”
Het college waarschuwt daarnaast nadrukkelijk dat de stad ’de nek al bijzonder ver heeft uitgestoken’. „We hebben een huurstop ingesteld en de club kan de komende jaren structureel rekenen op betalingen van 300.000 euro voor de sociaal-maatschappelijke activiteiten in de stad. Vandaag hebben we al 380.000 euro per direct beschikbaar gesteld voor 2010.”
Daarnaast wordt de huur van Willem II volgens de collegeakkoorden verlaagd. De club ziet dat zelf als het ’teruggeven en het erkennen van teveel betaalde huurpenningen’. Hamming: „We hebben in de raad daar al stevig over moeten onderhandelen.”
Dat de stad met een failliet Willem II nog verder van huis is, beseft hij echter ook. Een leeg stadion scheelt Tilburg miljoenen aan huurinkomsten en kost nog jarenlang geld. In het verleden toonde geen enkele projectontwikkelaar belangstelling voor de plek van de voetbaltempel. Hamming: „Van een eventueel faillissement gaan we niet uit, maar we koppelen aan steun wel een aantal keiharde voorwaarden.”
U roept ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef theKiD het volgende:
* theKiD zingt:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN
eeeh jaaaaaaaaaa jaaaaquote:
Middag indeed..quote:
Wij roepen altijd gewoon ee ndag en dan zien we wel wie er mee gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Middag indeed..
Ik zal nog eens een keer voorstellen om met de vriendengroep van m'n vriend een dagje pretpark te doen met z'n allen.
* De een kan telkens niet want werkt in de zorg, onregelmatige diensten, op zondag.. etc. snap ik wel, maar maakt het wel lastig helaas.
* Twee anderen willen geen vrije dag opnemen omdat ze hopen binnenkort n huisje te kunnen kopen en dan willen ze hun dagen opsparen want die kunnen ze dan goed gebruiken
* Mijn oorspronkelijke idee was om buiten de bouwvak doordeweeks te gaan omdat het dan tenminste niet pokkedruk is overal..
* Nu hebben ze het al zo gedraaid dat het een zondag wordt maar OW WACHT Formule 1 is ook op zondag en dat kunnen de mannen niet missen dus een aantal zondagen vallen af![]()
Dan denk ik: als je een huis wil kopen en je gaat lopen miepen over dat je niet één vrije dag wil nemen, zeg dan gewoon dat je niet meegaat want een dagje pretpark is sowieso duur en van die 100 euro kan je weer een vaas kopen ofzo. Als het zo moet.
Help me eraan herinneren dat ik dit soort dingen niet meer roep, want met zo'n groep is het gewoon niet te regelen.
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij roepen altijd gewoon ee ndag en dan zien we wel wie er mee gaan
en 9 van de 10 zorgen er dan meestal ook wel voor dat ze die dag kunnen gaan.
Open gewoon een datumprikker! Dan kan iedereen kijken wanneer hij/zij kan. Je zegt van tevoren "ik sluit hem op xx" en dan kijk je op welke dag de meeste mensen kunnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doen.
mjah bij ons scheelt het dat we meestal week van te voren plannen, en niemand die op zondag werktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doen.
Mja een datum prikken is het probleem niet zozeer, het is meer zo dat een gedeelte niet vrij wil nemen ervoor. Als we gewoon een datum roepen en iedereen zorgt maar dat ie dan mee kan/vrij is, dan is het toch opgelost?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Open gewoon een datumprikker! Dan kan iedereen kijken wanneer hij/zij kan. Je zegt van tevoren "ik sluit hem op xx" en dan kijk je op welke dag de meeste mensen kunnen
Zo doen wij het in ieder geval; ideaal!
Dat is wel echt handig jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef Guard het volgende:
We hebben een vaste dag, lekker doordeweek, buiten de bouwvak, schoolvakanties etc.
Als je niet mee kan of wilt, pech gehad. En ik ga in mijn eentje als het zo uitkomt(maar dat gebeurt niet want iedereen houdt er voortaan rekening mee)
idd, zul je dadelijk zien dat dezelfde mensen zeggen dat er nooit iets gedaan wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja een datum prikken is het probleem niet zozeer, het is meer zo dat een gedeelte niet vrij wil nemen ervoor. Als we gewoon een datum roepen en iedereen zorgt maar dat ie dan mee kan/vrij is, dan is het toch opgelost?
Mwa, het komt er eigenlijk op neer dat het vroeger een stuk mooier was en dat het nu een lelijke graftakkenbaan isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef Crazy-M het volgende:
best intressant langs de ringbanen. Tenminste als je deel geschiedenis wil weten. Staan nu allemaal borden met wat er eerst heeft gestaan of wat er nog staat met datum oplevering.
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl.
Stiekem begint het te kriebelen dat ik toch wel naar Guus Meeuwis wil dit jaar...
mjah wist in het begin niet echt wat ik ervan moest verwachten.quote:
Uit die rode cijfers is hij allang... Dat concert wat zogenaamd zo dramatisch was net na zijn faillissement, Borsato and friends heeft hem er al voor 80% uitgehaald...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef aardappel het volgende:
Vind het maar niks, wss snel uitgepoept om Borsato uit de rode cijfers te krijgen...
Waar baseert ie dat op?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie dit al gezien:
Wie zijn je forumvriendjes?
mijn top 10:quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef automatic_ het volgende:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
automatic_
tripack
Droxz.nl
Guard
theKiD
Sm0keZ
NBT
WhiteLightning
lynda
hetzusjevan
Bij wie je in de topics post en wie je quote en ge-quote heeft?quote:
Van mij dus ook uit grtdojw topic, waar ik al paar weken niet meer komquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij mij zijn het gewoon de mensen uit dit topic en het uvt topic, voornamelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:ook nin de top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 12:00:51 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 109 seconden.
Hoe krijg je dat voor elkaar ....quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn schoonouders zijn op vakantie en ik ben nu bij mijn vriend in huis zodat hij niet zo alleen is en ik kan heerlijk rustig leren. Dus ik zou z'n was even doen. Enfin, ik z'n beddengoed uitgewassen, zegt ie: hang maar buiten op de droogmolen (het waait lekker en de zon schijnt goed). Naja prima, wij gebruiken zelf een gespannen lijn maar zij dus een droogmolen.. dus ik denk hm, beter het gewicht maar goed verdelen voordat ie dalijk omkiept ofzo (weet ik veel).
Kom ik net buiten, istie godver 90 graden omgeklapt. Heb ik weer, de droogmolen van m'n schoonouders slopen. En ik deed nog zo voorzichtig
.
Vriend is snel even snel langsgekomen en het blijkt dat er een dikke bout bovenin uitgeschoten wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ....
Zelfs mij nog niet gelukt thuis haha
ok, dus voor jou blijft het maar bij een lijntje spannen denk ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vriend is snel even snel langsgekomen en het blijkt dat er een dikke bout bovenin uitgeschoten wasMaar die lag er naast (die lag er echt nog niet toen ik de was ophing), dus wss heeft die al een tijd losgezeten en is ie er door de wind uitgewaaid waardoor de spanning van de lijnen ging en bij de eerstvolgende windvlaag klapten de armen om.. Niet mijn schuld dus maar wel dikke pech
.
Ja! Bij mij stonden er ook wel een aantal Tilburgers in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Daar was ik ook getuige vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja! Bij mij stonden er ook wel een aantal Tilburgers in.
Nu kijkt ie naar een jaar, de gehele accounttijd (vannacht) vond ik leuker.
Gaan we nu meeten dan, nu we fok vriendjes zijn ?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen tilburg![]()
Ik wil Vamp even feliciteren met de uitbreiding van de familie, ook al komt ze hier niet meer zo vaak langs
Geen dankquote:
ik ga pas na 8 richting arnhemquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
7 uur en we zijn alweer in arnhem... pluk de dag!
Hoe bevalt je baan tot nu toe?quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
7 uur en we zijn alweer in arnhem... pluk de dag!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
sta je bij de garage ... is afspraak voor morgen ingepland.
Fout over genomen in mn agenda
Ik ga straKs buiten studerenquote:
quote:
Wil jij ook studeren?quote:
Als het buiten isquote:
Jupquote:
pfff,quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup
Ik kan ook nog uit 3 plekken kiezen, heerlijk
Ik kom op:quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef aardappel het volgende:
Inderdaad, hoewel... "een aantal andere Tilburgse zangers"... dan moet ik meteen denken aan pauper broekhoven -_-
wat heb je gekocht ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef theKiD het volgende:
Alleen Guus is![]()
Maarre.. wachten duurt langHeb ik gisteren EINDELIJK de knoop doorgehakt om iets te kopen, is vandaag binnengekomen, moet ik nog 5 uur wachten eer die dingen zijn opgeladen
![]()
http://www.mobilyz.com/re(...)o-bike-communicationquote:
ok das wel netjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
http://www.mobilyz.com/re(...)o-bike-communication
Dees dus.. voor me vakantie, dan kan ik met me maatje beetje ouwehoeren als t saai word..Of lekker mp3 luisteren als ik hem niet wil horen
automatic_![]()
Crazy-M![]()
Guard![]()
-_Tommy_-![]()
theKiD![]()
_Ophelia_![]()
Desunoto
Stuurloos![]()
hetzusjevan![]()
existenz![]()
Bastard
DutchErrorist
SpeCulaes![]()
styliste![]()
aardappel![]()
Tegan![]()
mr_anonimous
VoreG![]()
Ofyles2
appeltjap
kutkabouter
tong80
qonmann
Muchachooo
8108139dpths
SoldMayor
banaantjeEE
tomtomaat
krioro![]()
Ladidadida
_Led_
Row-1
Briggy
PiRANiA
Szura
Rijpie
toma![]()
thingamajig
Danny![]()
Pietverdriet
De_Hertog
Siniti
zebaz
Chokeme
Cobra4
GauloisesB.
vosss
Paul
gonzo1979
Klopkoek
Woohoo, twee nominaties.quote:
automatic_![]()
Crazy-M![]()
tomtomaat
Guard![]()
Yankee
mr_anonimous
_Ophelia_![]()
theKiD![]()
hetzusjevan![]()
ScottTracy
tong80
banaantjeEE
-_Tommy_-![]()
PierreTT![]()
Ofyles2
BeamofLight
nightcowboy
PhysicsRules
Tegan![]()
styliste![]()
BasOne
SpeCulaes![]()
Gorgrealis
aardappel![]()
chufi
lubje25
Turbomuis
existenz![]()
Mark
qonmann
Symphonic
Vandergeld
Rucebo
De_Hertog
Crutch
slaveloos
Terpentin07
aloa
8108139dpths
Briggy
Zeroku
Neleos
vamperotica![]()
krioro![]()
Berkery
starla
Pugg
svann
Cobra4
Njosnavelin
Jij staat boven aan bofkont. Ik ga maar eens koken, Duitse biefstukjes met Griekse aardappelschotel en sla..quote:
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jij staat boven aan bofkont. Ik ga maar eens koken, Duitse biefstukjes met Griekse aardappelschotel en sla..
een eer om u boven mij te hebben staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt lekker!
En ja, ik voel mij heel speciaal
Nou...Hier deden ze dat nog nie...En inderdaad...Ik schrok me de tyfusquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef aardappel het volgende:
ja, doen ze zo vaak tegenwoordig, schrik me elke keer weer de tyfus
Sneeuwbollen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef existenz het volgende:
Wie is er nog meer al sneeuwbollen aan het verzamelen?
Actie bij de boekanier dit weekendquote:
Philip met z'n verouderde mono installatie en dooie sfeer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef aardappel het volgende:
Jullie weten dat er meer kroegen zijn dan de boeka he?
Gaat die weg dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Gezusters is ´genieten´ nu het nog kan. Zal er niet lang meer zijn.
Kooistra, de eigenaar van alle Gezusters in Nederland en nog wat anderen kroegen, heeft een keiharde fiitie met Heineken, hij betaalt z'n rekeningen niet meer dus Heineken wil hem uit de panden hebben. In Tilburg zou het pand dit weekend al ontruimt worden, maar de rechter stak er een stokje voor.quote:
Beter komt er dan een leuke nieuwe tentquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Kooistra, de eigenaar van alle Gezusters in Nederland en nog wat anderen kroegen, heeft een keiharde fiitie met Heineken, hij betaalt z'n rekeningen niet meer dus Heineken wil hem uit de panden hebben. In Tilburg zou het pand dit weekend al ontruimt worden, maar de rechter stak er een stokje voor.
Maar beter ook dat Gezusters weg gaat, want het is toch een bud tent.
Graag en wel met goed bier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beter komt er dan een leuke nieuwe tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |