Drenthe! Ook leuk, al zou ik de grote stad misschien na langere tijd wel gaan missen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar ben je trouwens uberhaupt geweest?
Om van de natuur te genieten of ongegeneerd in de bossen snoeihard te zuipen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Drenthe! Ook leuk, al zou ik de grote stad misschien na langere tijd wel gaan missen.
Combinatie van beide! En bij iemand op bezoek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om van de natuur te genieten of ongegeneerd in de bossen snoeihard te zuipen?
"Iemand" ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Combinatie van beide! En bij iemand op bezoek.
Uberhauptquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
UberhauptOok nog met trema op de eerste U, maar die kan ik zo snel niet vinden
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
Telegraaf moeten ze echt opdoeken
Wat een achterlijke actie van die gasten
Sorryquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze zich voor gedaan als familielid.quote:
Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.quote:
Eens,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.
Buitenlandse zakenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Eens,
Ben benieuwd hoe zwaar de telegraaf het gaat krijgen.
Op twitter is er al een boycot actie, op fok en geenstijl gaat het al hard aan toe met kritiek. En zelfs ministerie van binnenlandse zaken heeft al aangegeven dat dit te ver gaat
Maxime Verhagenquote:Gesproken met BZ team in Tripoli. Er zijn inmiddels in ziekenhuis maatregelen genomen om privacy beter te waarborgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |