tjah, zoiets had ik ook maar dacht ik zeg maar niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jullie horen toch te weten dat het vandaag Hemelvaartsdag is en dus de meeste winkels gesloten zijn.. en daar had je dus ook gemakkelijk op kunnen anticiperen door gister alvast boodschappen te doen voor vandaag.
Maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Dat stukkie naar de Texaco op de trouwlaan is niks verder dan de appie op de korvel!
Nee, daar denk je ook echt aan... Kerstmis OK, Koninginnedag OK, maar Hemelvaart?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet niet hoor, maar jullie horen toch te weten dat het vandaag Hemelvaartsdag is en dus de meeste winkels gesloten zijn.. en daar had je dus ook gemakkelijk op kunnen anticiperen door gister alvast boodschappen te doen voor vandaag.
Hey dat is gewoon een x aantal dagen na Pasen, en Pasen heeft te maken emt de stand van de maan! Dat kun je toch gewoon bijhouden!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, daar denk je ook echt aan... Kerstmis OK, Koninginnedag OK, maar Hemelvaart?Net zoiets als Pinksteren, wie weet nou in godsnaam wanneer het Pinksteren is?
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hey dat is gewoon een x aantal dagen na Pasen, en Pasen heeft te maken emt de stand van de maan! Dat kun je toch gewoon bijhouden!
Ja die kwam dus gewoon niet! Collega smste me dat die mannelijke stripper eindelijk weg was en er nu een echte stripper zou komen, nou vooruit.. Ik er naar toe, blijkt er helemaal geen vrouwelijke stripper te zijn.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenHoe was de stripper nog dinsdag?
staat op je kalenderquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen betere dingen te doenHoe was de stripper nog dinsdag?
Sim-pel; als het pinkpop is natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef PierreTT het volgende:
Net zoiets als Pinksteren, wie weet nou in godsnaam wanneer het Pinksteren is?
Pinkpop is in het weekend van 29 mei, dus dat gaat niet op deze keerquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Sim-pel; als het pinkpop is natuurlijkkan een weekje schelen overigens
Welke kalender? Ik heb alleen een kalender/agenda op mijn telefoonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat op je kalender
Pinksteren is maandag over een week
Ai das minder, dus toen maar aan de bar blijven zitten en kapot gegaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ja die kwam dus gewoon niet! Collega smste me dat die mannelijke stripper eindelijk weg was en er nu een echte stripper zou komen, nou vooruit.. Ik er naar toe, blijkt er helemaal geen vrouwelijke stripper te zijn.....
welkom terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:27 schreef krioro het volgende:
Hoi. Ik ben ook weer terug in Tilburg na 5 dagen weggeweest te zijn.
De winkels in de stad waren grotendeels wel gewoon open. En ik kan met mijn werk nooit anticiperen met inkopen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Net zoveel als jij ons hebt gemistquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, jullie hebben me vast gemist!
Kloptquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, jullie hebben me vast gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |