Mwa, het komt er eigenlijk op neer dat het vroeger een stuk mooier was en dat het nu een lelijke graftakkenbaan isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef Crazy-M het volgende:
best intressant langs de ringbanen. Tenminste als je deel geschiedenis wil weten. Staan nu allemaal borden met wat er eerst heeft gestaan of wat er nog staat met datum oplevering.
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl.
Stiekem begint het te kriebelen dat ik toch wel naar Guus Meeuwis wil dit jaar...
mjah wist in het begin niet echt wat ik ervan moest verwachten.quote:
Uit die rode cijfers is hij allang... Dat concert wat zogenaamd zo dramatisch was net na zijn faillissement, Borsato and friends heeft hem er al voor 80% uitgehaald...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef aardappel het volgende:
Vind het maar niks, wss snel uitgepoept om Borsato uit de rode cijfers te krijgen...
Waar baseert ie dat op?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie dit al gezien:
Wie zijn je forumvriendjes?
mijn top 10:quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie dit al gezien:
Wie zijn je forumvriendjes?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
automatic_
tripack
Droxz.nl
Guard
theKiD
Sm0keZ
NBT
WhiteLightning
lynda
hetzusjevan
Bij wie je in de topics post en wie je quote en ge-quote heeft?quote:
Van mij dus ook uit grtdojw topic, waar ik al paar weken niet meer komquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij mij zijn het gewoon de mensen uit dit topic en het uvt topic, voornamelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:ook nin de top 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |