abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81408162
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Buitenlandse zaken
[..]

Maxime Verhagen
Ik slaap nog half
maar idd, buitenlandse

Zo in navolging van aantal fokkers onderstaande bericht verstuurd naar Telegraaf:
quote:
Geachte redactie,

In de journalistiek is het belangrijk om zo snel mogelijk nieuws te kunnen brengen. Als dagelijkse krantlezer heb ik daar alle begrip voor, ik wil namelijk op de hoogte zijn. Waar ik geen begrip voor heb is de manier waarop uw krant is omgegaan met de vliegramp in Libië. Waar haalt u het lef vandaan om een jongen wiens leven net in één moment compleet verwoest is te interviewen, voor hij ook maar enigszins de kans heeft gehad om het trauma te verwerken? Waarom gaat u voorbij aan het verzoek van de nabestaanden om hen de komende tijd met rust te laten? Dit soort riooljournalistiek hoort niet thuis in een ontwikkeld land als Nederland, waar we als samenleving hebben afgesproken dat we de zwakkeren helpen en ondersteunen. Het getuigt van totaal gebrek aan medeleven en respect dat u op deze manier omgaat met deze situatie. Z

Ik hoop dat u een uitgebreide excuusbrief plaatst op de voorpagina van uw volgende editie, gericht aan de familie en de jongen zelf.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_81408763
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ik slaap nog half
maar idd, buitenlandse

Zo in navolging van aantal fokkers onderstaande bericht verstuurd naar Telegraaf:
[..]

Die heb je niet zelf verzonnen...
pi_81409101
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:12 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Die heb je niet zelf verzonnen...
da klopt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_81410292
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Die laten alle pers toe daar in zandbaklanden. Anders stond er ook geen camera ploeg met een dikke camera in het gezicht van dat manneke, maar sommige dingen doe je gewoon niet! Je bent als journalist, zelfs van de Telegraaf nog wel moreel verplicht je te gedragen vind ik.
Beetje vreemd wel hoe het daar gaat idd, journalisten mogen ook gewoon tussen de wrakstukken doorlopen enzo....
Toe die kist van Turkish Airlines hier neerkwam mocht er niemand oook maar in de buurt van het weiland komen.
Wel mooi aanbod van de Libiers om een vliegtuig met medische apaaratuur voor Ruben beschikbaar te stellen.

Telegraaf is nooit een echte krant geweest (als ik in een goeie bui ben zou ik de Telegraaf een tabloid noemen, anders een uiterst oncomfortabel stuk pleepapier), en met deze actie wordt dat weer pijnlijk duidelijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:34:40 #125
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81411331
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Guard het volgende:

Telegraaf is nooit een echte krant geweest (als ik in een goeie bui ben zou ik de Telegraaf een tabloid noemen, anders een uiterst oncomfortabel stuk pleepapier), en met deze actie wordt dat weer pijnlijk duidelijk.
QFT!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81415760
Hoor net dat Ruben en zijn ouders bij een vriend van me in de straat wo(o)n(d)en
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_81416690
Telegraaf is altijd een kut"krant" geweest, dit bewijst het weer
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:32:32 #128
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_81417777
Anders krijg ik om kwart voor 1 een telefoontje dat ik om half 1 had moeten beginnen Ipv dat ze dat dan op mail zetten 2 dagen eerder ipv op voicemail in te spreken wat ik toch niet afluister
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_81417909
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
Anders krijg ik om kwart voor 1 een telefoontje dat ik om half 1 had moeten beginnen Ipv dat ze dat dan op mail zetten 2 dagen eerder ipv op voicemail in te spreken wat ik toch niet afluister
Zet dan je voicemail uit!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:40:44 #130
182560 krioro
no span
pi_81420131
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Telegraaf belt 9-jarige Ruben Wel handig als je erbij zet waarom... Maar dit is inderdaad wel bizar slecht zeg.
Arm joch.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Guard het volgende:
QFT.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:43:25 #131
239294 PierreTT
pi_81420216
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef krioro het volgende:

[..]

Arm joch.
[..]

QFT.
Hoi
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:47:44 #132
182560 krioro
no span
pi_81420350
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hoi
Hoi, en dag, ik ga zo naar de C1000!
full stops and exclamation marks
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:58:46 #133
239294 PierreTT
pi_81420760
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:47 schreef krioro het volgende:

[..]

Hoi, en dag, ik ga zo naar de C1000!
Ik ga, als ik klaar ben met werken, ook een immense lading boodschappen doen... je koelkast compleet volplempen met eten is altijd een hemels gevoel
pi_81423041
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
Telegraaf moeten ze echt opdoeken
Wat een achterlijke actie van die gasten
Ik had het nog niet gezien maar djeez inderdaad, wat een lage actie . Pauperkrant.
pi_81423223
Ben vandaag even wezen winkelen met mijn vriend. Hij is een paar honderd euro lichter maar wel drie boeken en een paar schoenen rijker. Herenkleding is wel echt duurder dan vrouwenkleding.. tenminste, voor vrouwen heb je wat meer budgetmerken en -zaken die nog leuke en betaalbare dingen hebben, voor mannen is dat veel minder heb ik het idee. Of ik kijk niet goed .

Morgen werken en daarna concert van Lady Gaga in het Gelredome met mijn drie heaumeauvriendjes . Dolle boel .
pi_81425008
Herenkleding is sowieso te duur... Ging een keer winkelen met mijn vriendin en die ging in de Vero Moda tijdens de opruiming even los, kocht 3 tassen vol met kleding en was nog geen 100¤ kwijt... Zelfde dag kocht ik een overhemd en was al weer meer kwijt ...

Laatst was ik bij Ackermans en daar zeiden ze ook gewoon dat vrouwen meer kopen, ze dus minder marge hoeven te pakken op dameskleding omdat die toch meer kopen.
pi_81425401
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben vandaag even wezen winkelen met mijn vriend. Hij is een paar honderd euro lichter maar wel drie boeken en een paar schoenen rijker. Herenkleding is wel echt duurder dan vrouwenkleding.. tenminste, voor vrouwen heb je wat meer budgetmerken en -zaken die nog leuke en betaalbare dingen hebben, voor mannen is dat veel minder heb ik het idee. Of ik kijk niet goed .

Morgen werken en daarna concert van Lady Gaga in het Gelredome met mijn drie heaumeauvriendjes . Dolle boel .
Ik ga ook .
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Herenkleding is sowieso te duur... Ging een keer winkelen met mijn vriendin en die ging in de Vero Moda tijdens de opruiming even los, kocht 3 tassen vol met kleding en was nog geen 100¤ kwijt... Zelfde dag kocht ik een overhemd en was al weer meer kwijt ...

Laatst was ik bij Ackermans en daar zeiden ze ook gewoon dat vrouwen meer kopen, ze dus minder marge hoeven te pakken op dameskleding omdat die toch meer kopen.
Dus het is jullie eigen schuld .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:05:26 #138
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_81429861
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zet dan je voicemail uit!
Dat is ook een optie idd. Zal ik eens doen zodra ik weer beltegoed op die telefoon heb
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_81430122
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:

Ja hè, echt belachelijk eigenlijk.. maar tsja als winkeliers zo redeneren.. Alhoewel het niet helemaal klopt, mijn moeder koopt net zoveel mooie overhemden voor ons pap als ze kleding voor d'r zelf koopt . Moet zeggen dat ik de herenmode tot nu toe altijd mooi of leuk vind, zowel qua schoenen als kleding. Bij ons heb ik vaak dat ik denk: gadverdamme wat is dit nou weer voor paupertrend, daar ga ik echt niet in lopen.
pi_81430184
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat is ook een optie idd. Zal ik eens doen zodra ik weer beltegoed op die telefoon heb
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets inspreken . Kan gewoon met een nummer (gratis denk ik). Hier was het 1201 oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')