Mijn toestemming heb je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:47 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend weer lekker gaan rennen, verse jus bij het ontbijt en een espresso erna. Ik ben dus al goed begonnen, kan ik nu om 1 uur naar huis?
Streng hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat je tot half 2 moet blijven, maar als je goed je best doet mag je om 1 uur al weg
Maak gehakt van hem!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk wil niet ik wil niet ik wil niet
* Etcetera heeft het idee dat ze naar de slachtbank gaat
Weet je wat, dan blijf ik gewoon lekker tot vijf uur en kom ik wat vaker hier langs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezien de gebeurtenissen in het verleden vind ik dat we hier weer wat strenger op de werktijden moeten gaan letten
Niet liever zoiets als aan het begin van dit filmpje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
Damn. Weer niet de staatsloterij gewonnen.
Moet ik de plannen voor een enorm landhuis met een standbeeld van mezelf (zoiets) langs de oprijlaan weer een maandje uistellen
Een beetje klasse uitstralen mag welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet liever zoiets als aan het begin van dit filmpje?
Tsja, het voordeel van overal erg bang voor zijn is natuurlijk dat het achteraf altijd reuze meevalt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat heb ik ook weer overleefdHet is vooral de formulering waar ik aan moet werken maar heb wel wat tips gekregen waar ik wat aan heb.
Auw. Dat is inderdaad flink 'perspectief' ja.quote:De reden dat mijn 1e begeleider niet kon was overigens een hersenbloedingHoi perspectief
En toch heb ik het vermoeden... dat dit te omzeilen valtquote:NEC announces evil DRM
Written by Nick Farrell
Tuesday, 11 May 2010 09:56
Signature in every frame
NEC has announced that its video content identification technology has been incorporated in the upcoming Mpeg 7 video standard. However this is not good news for anyone who wants to copy any film they might have bought.
The technology creates a signature that is compared against one from the original file to determine whether the video has been altered. According to NEC this will allow the owners of the video to automatically "detect illegal copies" and "prevent illegal upload of video content" without their consent. It will also prevent anyone sticking in subtitles.
Each frame has its own signature, meaning that even minute changes to the file such as adding subtitles, watermarks or dogtags, and of course cutting out adverts, will alter the overall signature of the video.
We shall not be stoppedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch heb ik het vermoeden... dat dit te omzeilen valt
bronquote:A couple is staring at paint samples, the wife enthusiastically discussing the merits of aged ivory over albino Caucasian while the husband starts chewing off his own arm in hopes of escaping this hell where "white" has 30 different names. We're told that men are color impaired, forever mixing black socks with blue ones and refusing to wear salmon red because he's sure it's pink and he's going to get beaten bloody if he is seen wearing it in public.
Meanwhile, women are allegedly color obsessed, meticulously matching outfits and orgasmically relishing the differences between ecru and so white it's white, which implies that women are not only pretty shallow but kind of nuts as well.
What Science Says:
The gene for seeing red is only carried by the X chromosome, which puts men at a serious disadvantage for seeing the color spectrum. Color, after all, is defined by our ability to perceive red, green and blue, and every other color we see is based on combinations of those three.
This means that while men, having merely one X chromosome, might not be able to see red at all, women and their double X chromosomes have a 40 percent chance that their vision includes a broader expanse of the spectrum than their male counterparts.
Why this colorful superpower? It goes back to food again. While the men were out killing dinner and developing that radical spatial perception of theirs, women were gathering fruit and vegetables for the salad course. Having the ability to distinguish between the shiny red berries that taste good and the shiny red berries that can kill you was an important survival skill, and the women who didn't pick the death berries lived to pass on their genes.
Huh, wat? Dus wij kunnen geen rood zien? Ik wist dat mannen vaker kleurenblind waren, maar nu is ineens iedere man kleurenblind?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over dat kleurenspectrum van laatst:
[..]
The gene for seeing red is only carried by the X chromosome
quote:while the husband starts chewing off his own arm in hopes of escaping this hell where "white" has 30 different names
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zien wel rood, maar blijkbaar minder goed. Waardoor het verschil tussen de verschillende tinten rood voor ons minder duidelijk is en het gewoon allebei rood isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Huh, wat? Dus wij kunnen geen rood zien? Ik wist dat mannen vaker kleurenblind waren, maar nu is ineens iedere man kleurenblind?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zie 9 verschillende kleuren maar ik zou ze alleen rood, bruin of roze noemen
Daar ben ik het best wel mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zie 9 verschillende kleuren maar ik zou ze alleen rood, bruin of roze noemen
Mja, dat vraag ik me toch enigszins af. Het is in ieder geval niet het hele verhaal. Zoals ik zei, ik zie in dat vierkantje hierboven best die verschillende kleuren, ik zou ze alleen niet allemaal een andere naam geven. Het zou goed kunnen dat er enigszins verschil in kleurwaarneming zit, maar ik ben bang dat het vooral met volledige desinteresse te maken heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mannen zien wel rood, maar blijkbaar minder goed. Waardoor het verschil tussen de verschillende tinten rood voor ons minder duidelijk is en het gewoon allebei rood is
Geen idee, heb daar niks over gevonden. De maker van XKCD heeft laatst een onderzoekje gedaan (krijg een kleur te zien, geef die een naam) en dit is een tabel met de raarste suggesties:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef De_Hertog het volgende:
En hoe zit dat dan met modeontwerpers en andere homo's?
Dat zijn natuurlijk antwoorden van mensen die de enquete niet bijster serieus invullen. Hier zijn echte resultaten:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar niks over gevonden. De maker van XKCD heeft laatst een onderzoekje gedaan (krijg een kleur te zien, geef die een naam) en dit is een tabel met de raarste suggesties:
[ afbeelding ]
@De_Hertog In verband met je sig:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk antwoorden van mensen die de enquete niet bijster serieus invullen. Hier zijn echte resultaten:
[ afbeelding ]
Kijk thuis wel even, hier geen geluid. Maar Izzard is tofquote:
Mannen erkennen hot pink dan weer nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wijst erop dat mannen de kleur zalm onderkennen en vrouwen blijkbaar niet
Want van minder dan 3,5 miljoen euro per maand is het lastig rondkomen. Maargoed, als je met Berlusconi neukt bestaat natuurlijk sowieso de kans dat je een op geld beluste hoer bent, dus wat dat betreft wel weer een begrijpelijke claimquote:Alimentatie schijntje voor Berlusconi
De Italiaanse premier Silvio Berlusconi moet zijn ex-vrouw maandelijks 300.000 euro gaan betalen. Ook krijgt Veronica Lario, die negentien jaar met de miljardair getrouwd is geweest, een van de villa's van de 73-jarige Berlusconi.
Ondanks het grote geldbedrag is de twintig jaar jongere Veronica eigenlijk helemaal niet blij met de 300.000 euro. Aanvankelijk eiste ze namelijk 3,5 miljoen euro per maand. Berlusconi wilde niet verder gaan dan 200.000 euro.
Afgelopen weekend bracht het stel samen met hun advocaten vijf uur door in de rechtszaal waarna tot bovenstaande schikking werd besloten. Veronica vroeg de echtscheiding vorig jaar aan nadat bekend werd dat de bejaarde Berlusconi een relatie had met een 17-jarig meisje.
Gooi het dan wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
En ik heb heel veel potjes nagellak die ik nooit meer zal gebruiken. Nagellak.
Als het veel minder is, dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want van minder dan 3,5 miljoen euro per maand is het lastig rondkomen.
Scherp +1quote:
Ik denk dat ik het nog wel weg kan geven aan iemand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gooi het dan weg
Ik heb helemaal geen make up meerOh nee wacht, in de verrassingstas die ik gekocht heb met Koninginnedag zit een potje bronspoeder ofzo. Of hoe die meuk ook heet
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Scherp +1
Iemand ervaring met het verzekeren van een caravan van 1983 ofzo?
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?
Straks ben je meer kwijt aan verzekering dan aan die caravan zelf...
(geen idee wat dat ding gekost heeft overigens...)
quote:# De huurder is verplicht de ter stalling aangeboden object WA en Casco te verzekeren.
Brinkman wil een jeugdafdeling (en lidmaatschap), Wilders ziet voor- en nadelen. Verder heeft iedere partij een jeugdafdeling...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh tyfus PVV wil een jongerenafdeling oprichten. Nee het mag niet ja ik doe het toch Jeugdstorm anyone?
Een bedrijf wat 'de object' schrijft in de voorwaarden is sowieso niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Caravan is blijkbaar oud genoeg om de premie niet online te kunnen berekenen
Had ik gedaan, toen moest ik onze aankoopprijs ook invoeren. Gedaan, moest ik minstens 1000 euro neerzetten, nou dat hebben we er echt niet voor neergelegd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatie
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zet hem bij een boer op het erf. Is er vast wel een in de buurt die daar zat ruimte voor over heeft en een paar tientjes zwart wil bijverdienen.
edit: tering, zo'n caravan stallen kost hier in de buurt EUR 440 per jaar. Voor dat geld kan je beter elk jaar een nieuwe huren.
Dat is uiteraard een nog betere keuze, alleen ik vrees dat er voor etc geen huisjes meer beschikbaar zijn op campzonequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..
Praten mag wel, maar meldt het even als je de weg er mee op gaat en ook waar dan, dan zal ik je proberen te mijden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zal niet meer over sleurhutten praten
Permissie verleend...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
A.s. donderdag gaan we 'm halen, maar neem aan dat jij niet in Noord-Nederland bent beland dan
Ow dat is flink k*t inderdaad!! Balen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Kutterdekut, net gebeld door de tandarts met de vraag waar ik bleef om gekroond te worden.
Heb ik die afspraak voor morgen in mijn agenda staan.
Mag ik nu 1,5 uur tijd gaan dokken wegens het niet op komen draven en is mijn afspraak nu verschoven naar 2 juni...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je woont te ver weg, kon niet alsnog nu gaan? Balen zeg...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Kutterdekut, net gebeld door de tandarts met de vraag waar ik bleef om gekroond te worden.
Heb ik die afspraak voor morgen in mijn agenda staan.
Mag ik nu 1,5 uur tijd gaan dokken wegens het niet op komen draven en is mijn afspraak nu verschoven naar 2 juni...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vroeg zij ook, maar ben vandaag niet met de auto, dan was ik er in 10 minuten geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je woont te ver weg, kon niet alsnog nu gaan? Balen zeg...
quote:
Ik vind de reacties vaak wel subliem, maar die OP en de rest van de antwoorden van TS...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan hebben we lang zo vaak niet van die sublieme topics
Ik zou eerder vragen wat je mankeert, dan komt die waarom-vraag daarna vanzelf wel...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu naar de dokter, eens checken waarom ik al een maand ziek ben
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan hebben we lang zo vaak niet van die sublieme topics
Het is denk ik dan ook niet toevallig dat wij bij de slowchat van de kennisquiz terechtgekomen zijn denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de reacties vaak wel subliem, maar die OP en de rest van de antwoorden van TS...![]()
Ik ben benieuwd wat de vangst is voor de PVV-jongerenafdeling. Ik ga uit van gefrustreerde laagopgeleide jongeren en studenten die een visioen kregen in de vereniging.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh tyfus PVV wil een jongerenafdeling oprichten. Nee het mag niet ja ik doe het toch Jeugdstorm anyone?
Beetje de SP jongeren maar dan van de andere kant dus ? Hoewel die krakers vaak wat meer politiek geëngageerd zijn / wat meer ervaring hebben met demonstreren/rellen tegen 'onrecht'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de vangst is voor de PVV-jongerenafdeling. Ik ga uit van gefrustreerde laagopgeleide jongeren en studenten die een visioen kregen in de vereniging.
Sowieso, vlak voor de verkiezingen komen met een nieuwe partij, is al vaag. Maar dan ook 'ja we hebben nog geen standpunten, die gaan we de komende weken invullen. Maar we komen op voor de jongeren hoor, echt waar'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik betwijfel of die lijsttrekster de kiesdrempel overbrugt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Kleurnaam Teal heb ik geleerd in het nagellaktopic.
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is denk ik dan ook niet toevallig dat wij bij de slowchat van de kennisquiz terechtgekomen zijn denk ikZo'n muts klikt misschien een keer per ongeluk op MEN en denk 'omfg die fraguh zijn echt fukking moejluk weetje'
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?
Die is weer in ons kikkerlandjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken het van Outlook of Hotmail. Eén van die twee. Vroeger kon je de via de mooie opmaak een achtergrondje kiezen voor je mailtjes en Teal stond er ook bij. Ik vind het een mooie kleur.
Is Tim eigenlijk al terug uit Ierland?(Er stond vandaag een stukje over het uitgaansleven in Dublin in De Pers, Temple Bar stond erbij.)
quote:
Nog steeds 0 notesquote:
Ik ben wel nieuwsgierig maar weiger ervoor te betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan me hoe dan ook niet zo veel schelen
Was dat dan nog niet rond voor je nieuwe huisje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend heb ik maar weer eens een hypotheekofferte getekend
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken het van Outlook of Hotmail. Eén van die twee. Vroeger kon je de via de mooie opmaak een achtergrondje kiezen voor je mailtjes en Teal stond er ook bij. Ik vind het een mooie kleur.
Is Tim eigenlijk al terug uit Ierland?(Er stond vandaag een stukje over het uitgaansleven in Dublin in De Pers, Temple Bar stond erbij.)
De koopsubsidie was een dag te vroeg op, dus nu moet ik alles zelf betalen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat dan nog niet rond voor je nieuwe huisje?
Sodeju, da's mooi waardeloos...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De koopsubsidie was een dag te vroeg op, dus nu moet ik alles zelf betalen...
Ja, heel kut, zeker omdat de desbetreffende instantie pas op 13 april heeft gemeld dat op 29 maart het geld op was, mijn aanvraag was van de 30e.quote:
Was die subsidie een groot bestanddeel van je totale hypotheek? Hoef geen bedragen te weten of zo, maar heb er eigenlijk nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, heel kut, zeker omdat de desbetreffende instantie pas op 13 april heeft gemeld dat op 29 maart het geld op was, mijn aanvraag was van de 30e.
Ja, dat was behoorlijk, die subsidie is voor jou ook niet interessant, is echt voor starters, met een max bedrag van de koopsom van het huis en een max jaarloon om in aanmerking te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was die subsidie een groot bestanddeel van je totale hypotheek? Hoef geen bedragen te weten of zo, maar heb er eigenlijk nog nooit van gehoord...
Een soort van Premie A-woning premie, zoals dat in onze tijd was, toen we ons huis kochten, denk ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat was behoorlijk, die subsidie is voor jou ook niet interessant, is echt voor starters, met een max bedrag van de koopsom van het huis en een max jaarloon om in aanmerking te komen
zie pmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van Premie A-woning premie, zoals dat in onze tijd was, toen we ons huis kochten, denk ik...
Maar wij kwamen destijds daarvoor ook niet in aanmerking, omdat we op jaarbasis net een paar honderd gulden te veel verdienden.
We konden daardoor geen huizen kopen uit die categorie, maar wel uit de Premie C categorie, waarvoor je toen maar éénmalig 5.000 gulden bijdrage van de gemeente kreeg.
Was toen even balen, maar we zijn er achteraf niet slechter van geworden...
Maar kan me voorstellen dat het voor jou nu wel even balen is, hopelijk kan je er over een x-aantal jaar ook met een lach op terugkijken...
Hallo Melissa.quote:
Nee ik heb geen adjudant (al heeft ze wel de rang van majoor).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?
Volgende keer dat ze de gulfstream pakken, even deze indeling bestellen.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze de gulfstream pakken, even deze indeling bestellen.
[ afbeelding ]
Het blijft toch CDA he, dus fatsoenlijk horizontaal zal de voorkeur hebben
Ik heb het programma niet gezien maar ik heb zomaar het vermoeden hoe het hele verhaal loopt.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
'Volgende week in tienermoeders: Sandy staat er alleen voor nadat ze alleen is achtergelaten door Sheyberto'
Zulke cliché figuren, als je er een verzonnen script voor in zou leveren zou het afgekeurd worden wegens te ongeloofwaardig
![]()
quote:
Wel tof dat je op de verjaardag van je mama al thuis bent ipv een dag later.quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is ook weer waar.
Oh men, nog 21 dagen en 3.5 uur voor ik thuis ben dat is ZO raar na negen maanden...
Nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 07:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'n avond. ik ben me toch een partij high geweest vandaag. had wel eerder wiet gerookt, maar dit was nieuw. interessant haha
quote:
quote:
Dat krijg je met die positieve discriminatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik me nu wel afvraag is wie de selectie voor de adjudant functie heeft gedaan. De KLu zelf of heeft Jack een stem gehad.
Dus ik maak alleen een kans op die functie als er een vrouw als MinDef of StasDef komt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je met die positieve discriminatie
Terug naar City Channel, Stickie halen, aan 't werk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:22 schreef Etcetera het volgende:
KutweerUSB stick vergeten
waar heel handig
alles opstond
quote:
Mbt het 1ste: Officieel niet. Mbt het 2de: waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan ben ik minimaal 3u onderweg
Gek maar gelukkig hoop ik voor jequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mbt het 1ste: Officieel niet. Mbt het 2de: waarschijnlijk wel.
Vaak wel.quote:
Dat heb ik in het begin regelmatig gedaan, maar ben de afgelopen weken gaan slackenquote:
Dasniehandigquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin regelmatig gedaan, maar ben de afgelopen weken gaan slackenDus er staat alleen spul op wat allang veranderd is
Dat was het dan ook nog maar net (nu al niet meer)...quote:
Wat moet je dan ook in die omgeving zoeken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Ruim 100 doden bij vliegtuigcrash Libië
waarvan 62 nederlanders
ze kwamen uit zuid afrika dus vakantiequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in die omgeving zoeken?
Er wordt weer lekker gegoocheld met getallen bij die stumperds van de Telegraaf...quote:'37 Nederlanders dood bij crash'
UPDATE 11.51 Aan boord van het rampvliegtuig in Tripoli zouden zich 60 Nederlanders hebben bevonden. Deze mensen hadden een reis geboekt via Kras Reizen en Stip. Een 8-jarig jongetje heeft als enige de crash overleefd.
Waar doe ik dat dan nog meer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf jij mijn vliegen afvangen of... ?
Er komen ook nogal tegenstrijdige berichten uit. Net had een Frans persbureau het over een 8-jarig Nederlands jongetje en een Duits bureau het over een 9-jarig meisje, of andersom. Het aantal doden en het aantal Nederlanders fluctueert ook nogal. Kortom, iedereen roept maar wat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt weer lekker gegoocheld met getallen bij die stumperds van de Telegraaf...
Ah, zonder enige garantie op betere resultaten had ik dan tch maar een directe vlucht met KLM genomen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze kwamen uit zuid afrika dus vakantie
Oh, zo ver terug gaat mijn geheugen niet op een werkdag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van dat kalf en die put vanmorgen...
Ja, de naam Pavlov does ring a bell to me...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, zo ver terug gaat mijn geheugen niet op een werkdag.
de maatschapij schijnt moderne vliegtuigen te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, zonder enige garantie op betere resultaten had ik dan tch maar een directe vlucht met KLM genomen...
Ik ben benieuwd hoeveel WK-gangers de trip naar Zuid-Afrika met deze maatschappij gaan maken...
Of sowieso de dood van 104 mensen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Het nieuws van die vliegtuigcrash was blijkbaar minder belangrijk, Veendam was topstory, heb redacteur toch even kunnen ompraten gelukkigHet einde van een voetbalclub, hoe sneu ook, kan niet belangrijker zijn dan de dood van 62 Nederlanders lijkt me
Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
En stiekem vind ik dit het gaafste van werken voor een nieuwsmedium: midden in het nieuws zitten, zorgen dat updates geberuen, dingen checken, meer info zoeken.
Bezig zijn met actualiteiten is ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
En stiekem vind ik dit het gaafste van werken voor een nieuwsmedium: midden in het nieuws zitten, zorgen dat updates geberuen, dingen checken, meer info zoeken.
Nope, kom ik over een week of 2 pas op terugquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Daarover gesproken, is er al een datum voor de BBQ-meet bepaald?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef De_Hertog het volgende:
thefinalcutter83: According to CNN.com: "Iranian missile may be able to hit U.S. by 2015."
SpaceInvader455: That's one slow fuckin missile.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, kom ik over een week of 2 pas op terug
Daar zakt toch je broek van af?quote:Hoi Marja,
Ik heb het uitgezocht, de fiets waar jij op hebt geboden is de Groene TCN dames fiets van ¤ 100.00.
Maar niet op de batavus chyenne, of op de andere zwarte batavus fiets, ik denk dat je op de verkeerde
fiets hebt geboden.
Als vanmiddag, de andere klant de fiets niet wil, mag jij de batavus chyenne voor ¤120.00 + je ruilt je oude fiets bij me in.
Als je besluit om voor de batavus chyenne te gaan, dan kom ik de fiets persoonlijk bij af leveren, en meen ik de oude mee, zodat je weer niet deze kant op hoeft te komen.
Laat hem lekker in z'n sop gaar smoren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Daar zakt toch je broek van af?Ik zíé toch gewoon dat ik niet op die TCN heb geboden en wel op de batavus?
Weet je wat me nu opvalt? Meestal zijn dat soort figuren zo dyslecties als maar zijn kan. En deze schijnt redelijke skills te hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Echt, wat ik net toch had
Ik wilde via marktplaats een fiets kopen en ik had een heel mooie uitgezocht, maar iets boven budget. Toch maar een wat lager bod gedaan, ¤100. ( http://link.marktplaats.nl/343884784 )
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje: "Iemand anders heeft 130 geboden, maar jij was eerst dus als je ook 130 wilt bieden, reageer dan voor..."
Ik was te laat, maar de volgende dag kreeg ik dus weer een mailtje: "Diegene wil toch niet, als je wilt mag jij hem hebben voor ¤100."
Goeie deal dusIk meteen een afspraak gemaakt. Helemaal daarheen gereden (hij had hem ergens in een garagebox), kom ik daar, probeert ie me wijs te maken dat ik op een andere fiets had geboden:
http://link.marktplaats.nl/343890134
Dat was echt een wrak, nooit 100 euro waard en die wilde ik dus niet.
Maar het was toch niet de bedoeling om die andere fiets weg te doen voor minder dan ¤150 en daar kwam vanmiddag al iemand voor, maar omdat ik toch eerder was mocht ik die wel hebben voor ¤130. Want het was vast een vergissing en de verkeerde foto bij de verkeerde advertentie en blablabla, maar ik had dus geen deal voor de batavus
Kom ik net thuis, heb ik een mailtje:
[..]
Daar zakt toch je broek van af?Ik zíé toch gewoon dat ik niet op die TCN heb geboden en wel op de batavus?
Dat is duur man...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat hem lekker in z'n sop gaar smoren.
Hier in Amsterdam kost een fiets gemiddeld rond de ¤ 10,00...
quote:Beste Ruud,
Dit is de advertentie voor de Batavus, met een bod van ¤100 van mij: http://link.marktplaats.nl/343884784
Dit is de advertentie voor de TCN, zonder bod van mij: http://link.marktplaats.nl/343890134
De omschrijving klopt ook precies en er staat wel degelijk een vermelding van een kettingkast.
Ik weet niet of dit een verkooptruc is, zodat ik ter plekke zou besluiten om meer te betalen, maar ik trap daar niet in. Ik vind het heel erg jammer dat het zo is gelopen want het is zonde van uw en mijn tijd.
Ik ben niet meer geïnteresseerd in de fiets als u tegen wil en dank vol blijft houden dat ik het verkeerd heb gezien.
Met vriendelijke groet,
quote:Marja,
Als je mij zo wil afschilderen als...........?
Wat mij betreft wil ik geen fiets meer aan jou verkopen.
Maar als je er z'n gevoel aan over heeft gehouden, sorry voor dat gevoel.
En nee het is geen verkoop truc.
M.V.G.
Ruud Verbeek
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
130 euro voor een tweedehands fiets vind ik sowieso vrij duur eigenlijk..
Inderdaad. Ook in het echt (i.t.t. die TCN) was het wel echt een goede fiets. Enige nadeel is geen kettingkast, maar dat hebben wel meer fietsen niet en is op te lossen met een simpel voorzetje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.
Voor een omafiets, maar voor zo'n fiets in deze staat niet hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
Ze mogen blij zijn dat er tenminste één Nederlander de crash overleefd heeft...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Als dat jochie nou geen Nederlander is, zouden al die Nederlanders het dan nog steeds zo heul zielig vinden?
Ik ben cynisch geworden geloof ik
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat er tenminste één Nederlander de crash overleefd heeft...
Ik weet het niet, ik zat net te kijken maar volgens mij doet hij niets illegaals. Je hoeft er niet in te trappen als hij ineens meer vraagt, natuurlijk, dan kun je ook gewoon weggaan net als ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Klacht indienen bij Marktplaats misschien?
Heb dat al vaak genoeg gedaan en dat wordt keurig, met bevestiging over de afloop, afgewerkt...
Waarschijnlijk wel. Grote kans dat papa, mama, broertje(s) en zusje(s) ook in dat vliegtuig zaten...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.
Ik probeer het allemaal wat te relativeren, hoewel het voor de betrokkenen en zeker voor hun nabestaanden een drama is natuurlijk. Maar ik begrijp de massa hysterie in dit soort gevallen vaak niet zo goed...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.
Maar toch niet nadat je een deal/afspraak hebt gemaakt n.a.v. één advertentie waar je aantoonbaar op geboden hebt en dan ineens een ander aanbod krijgt als je ter plekke aangekomen bent?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zat net te kijken maar volgens mij doet hij niets illegaals. Je hoeft er niet in te trappen als hij ineens meer vraagt, natuurlijk, dan kun je ook gewoon weggaan net als ik.
Bij de Hema (ja, ok, maargoed) heb je voor 170 euro een nieuwe toerfiets, zonder defecten en met garantiequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.
Ik ook, voor rond de 150 heb je een nieuwe bij Halfords. Moet dan nog wel een slot bij, maar scheelt vrij weinigquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
Snap ik, maar dan zou ik of een goede occasion bij een fietsenmaker kopen met een paar maanden garantie of een nieuw b-merk voor weinig bij hema of halfords of iets dergelijks. Zo'n fiets waar toch al iets mis mee is van marktplaats zou ik alleen doen als de prijs echt veel lager is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil dan wel graag echt een hele goede, 21 versnellingen vind ik erg fijn, 3 niet.
Ja, het repertoire van Robbie Williams is inderdaad beter...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Robbie Williams 10x interessanter dan Wolter Kroes
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Echt, de berichtgeving rondom die vliegramp. Eerst was al gedoe rond de leeftijd van die overlevende, nu is het geslacht onduidelijk en nu weten ze niet eens meer zeker of hij/zij wel uit Nederland komt. Ik begin me bijna af te vragen of ze wel goed gecontroleerd hebben dat hij daadwerkelijk nog leeft..
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Grote kans dat papa, mama, broertje(s) en zusje(s) ook in dat vliegtuig zaten...
Dat deed ik ook niet, dat deed ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.
Dat was ook mijn 1e gedachte....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He verdorie, een tik-fout, ik bedoelde 15,00 Euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe dat zou wel grappig zijn. En dan 1500 bieden...
Geniaal, doen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
B.ertha, zou het een ideetje zijn als de SC ineens ook allemaal gaat bieden op alles wat die vent aanbiedt?beetje de prijs opdrijven, en ook aan het lijntje houden/irriteren?
![]()
Ja, ik ben in een pest-bui
Voor werkende links, check geenstijl.quote:Reinout Oerlemans gaat Usenet slopen
Vers van de telex: "Zojuist heeft FTD op gerechtelijk bevel een aantal spots verwijderd rond de film 'Komt een vrouw bij de dokter'. Eyeworks productions heeft via een zogeheten ex parte verbod (een procedure zonder hoor en wederhoor) bij de rechtbank Den Haag voor elkaar gekregen dat deze spots als "openbaarmaking" worden aangemerkt. Dit is volstrekt ten onrechte, maar vanwege de zeer korte termijn en de hoge dwangsom (10.000 euro per dag) kan FTD niet anders dan aan dit bevel gehoor te geven. De advocaten van Eyeworks (waaronder de bekende Brein-advocaat Dirk Visser) hebben bij de rechtbank Den Haag betoogd dat het schrijven over een downloadbare film op Usenet een "openbaarmaking" (publicatie) van diezelfde film is. Dit is apert onjuist, zoals ook herhaaldelijk de afgelopen zes jaar in de rechtspraak is uitgemaakt. Omdat de door Eyeworks gekozen procedure (ex parte) geen wederhoor kent, had FTD geen kans de rechter hierover te informeren." Huh? Wattuh? Dus je mag van Arnie Oerlemans niet zeggen dat Komt een vrouw bij de dokter een kudtfilm is? En je mag dus ook niet zeggen dat je die film hier, hier, hier of hier kunt downloaden? Raaaaarrrrrrrrrr! Nou, dan doen wij het gewoon lekker toch: Komt een vrouw bij de dokter is een KUDTfilm en je kunt hem HIER downloaden. Die ex parte verboden zijn trouwens anti-democratisch en bedoeld voor dictaturen en bananenrepublieken...Oh wacht...
Ik weet niet hoe het met Libië zit, maar in sommige landen/talen maken ze geen onderscheid tussen hij/zij. Daardoor verspreken die mensen zich wel eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Op de beelden leefde ze nog. En de dokter zei ze en hij zal het wel weten
quote:(omfg): whats the most sensitive part of a persons body when they are masturbating ?
(TypoKing): idk
(omfg): their ears
(omfg): listening for ppl coming home
quote:<Travis> Why don't you just keep your hair brown?
<Alex> It's not brown
<Alex> It's auburn
<Travis> What the fuck is Auburn?
<Alex> ...
<Rex> He's a guy, he only sees like 10 colours or something, don't do this to him.
Het heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer Kaiserschmarrn te maken. Nu nog kijken of het lukt en of het genoeg is, dat tweede heb ik nog een beetje mijn twijfels over
Zeg dat wel.quote:
quote:<Aussie> I was listening to some girls talking in a video store.
<Aussie> And one of them was saying that she had failed her learners permit because she had used both hands to change gears.
Ik zag het, maar hij noemt Heerde en dat is net onder Zwolle.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Máár!!! Hij is ook wel eens op familiebezoek in Gelderland.
Aangezien ze gezakt is, zal het bij haar wel niet nodig zijn geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan best, sommige Auto's in Australie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje,
doet iemand hier iets met LinkedIn?
Enkele gemene dingen gedaan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Geniaal, doen!
quote:<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Jazeker, deze is prachtig en vol met WIN.quote:
Wat een volkommen belachelijke praktijk weer. Hoe komt het dat zo'n ex parte regeling hiervoor zomaar gebruikt kan worden en dat die rechter niet gewoon zegt 'dit klopt niet' (zoals in de zaak van dat konijn?)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor werkende links, check geenstijl.
Reinout wil op het laatste moment de piratenpartij nog een boost geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |