Wel tof dat je op de verjaardag van je mama al thuis bent ipv een dag later.quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is ook weer waar.
Oh men, nog 21 dagen en 3.5 uur voor ik thuis ben dat is ZO raar na negen maanden...
Nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 07:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'n avond. ik ben me toch een partij high geweest vandaag. had wel eerder wiet gerookt, maar dit was nieuw. interessant haha
quote:
quote:
Dat krijg je met die positieve discriminatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik me nu wel afvraag is wie de selectie voor de adjudant functie heeft gedaan. De KLu zelf of heeft Jack een stem gehad.
Dus ik maak alleen een kans op die functie als er een vrouw als MinDef of StasDef komt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je met die positieve discriminatie
Terug naar City Channel, Stickie halen, aan 't werk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:22 schreef Etcetera het volgende:
KutweerUSB stick vergeten
waar heel handig
alles opstond
quote:
Mbt het 1ste: Officieel niet. Mbt het 2de: waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan ben ik minimaal 3u onderweg
Gek maar gelukkig hoop ik voor jequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mbt het 1ste: Officieel niet. Mbt het 2de: waarschijnlijk wel.
Vaak wel.quote:
Dat heb ik in het begin regelmatig gedaan, maar ben de afgelopen weken gaan slackenquote:
Dasniehandigquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin regelmatig gedaan, maar ben de afgelopen weken gaan slackenDus er staat alleen spul op wat allang veranderd is
Dat was het dan ook nog maar net (nu al niet meer)...quote:
Wat moet je dan ook in die omgeving zoeken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Ruim 100 doden bij vliegtuigcrash Libië
waarvan 62 nederlanders
ze kwamen uit zuid afrika dus vakantiequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in die omgeving zoeken?
Er wordt weer lekker gegoocheld met getallen bij die stumperds van de Telegraaf...quote:'37 Nederlanders dood bij crash'
UPDATE 11.51 Aan boord van het rampvliegtuig in Tripoli zouden zich 60 Nederlanders hebben bevonden. Deze mensen hadden een reis geboekt via Kras Reizen en Stip. Een 8-jarig jongetje heeft als enige de crash overleefd.
Waar doe ik dat dan nog meer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf jij mijn vliegen afvangen of... ?
Er komen ook nogal tegenstrijdige berichten uit. Net had een Frans persbureau het over een 8-jarig Nederlands jongetje en een Duits bureau het over een 9-jarig meisje, of andersom. Het aantal doden en het aantal Nederlanders fluctueert ook nogal. Kortom, iedereen roept maar wat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt weer lekker gegoocheld met getallen bij die stumperds van de Telegraaf...
Ah, zonder enige garantie op betere resultaten had ik dan tch maar een directe vlucht met KLM genomen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze kwamen uit zuid afrika dus vakantie
Oh, zo ver terug gaat mijn geheugen niet op een werkdag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van dat kalf en die put vanmorgen...
Ja, de naam Pavlov does ring a bell to me...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, zo ver terug gaat mijn geheugen niet op een werkdag.
de maatschapij schijnt moderne vliegtuigen te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, zonder enige garantie op betere resultaten had ik dan tch maar een directe vlucht met KLM genomen...
Ik ben benieuwd hoeveel WK-gangers de trip naar Zuid-Afrika met deze maatschappij gaan maken...
Of sowieso de dood van 104 mensen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Het nieuws van die vliegtuigcrash was blijkbaar minder belangrijk, Veendam was topstory, heb redacteur toch even kunnen ompraten gelukkigHet einde van een voetbalclub, hoe sneu ook, kan niet belangrijker zijn dan de dood van 62 Nederlanders lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |