Die is weer in ons kikkerlandjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken het van Outlook of Hotmail. Eén van die twee. Vroeger kon je de via de mooie opmaak een achtergrondje kiezen voor je mailtjes en Teal stond er ook bij. Ik vind het een mooie kleur.
Is Tim eigenlijk al terug uit Ierland?(Er stond vandaag een stukje over het uitgaansleven in Dublin in De Pers, Temple Bar stond erbij.)
quote:
Nog steeds 0 notesquote:
Ik ben wel nieuwsgierig maar weiger ervoor te betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan me hoe dan ook niet zo veel schelen
Was dat dan nog niet rond voor je nieuwe huisje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend heb ik maar weer eens een hypotheekofferte getekend
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken het van Outlook of Hotmail. Eén van die twee. Vroeger kon je de via de mooie opmaak een achtergrondje kiezen voor je mailtjes en Teal stond er ook bij. Ik vind het een mooie kleur.
Is Tim eigenlijk al terug uit Ierland?(Er stond vandaag een stukje over het uitgaansleven in Dublin in De Pers, Temple Bar stond erbij.)
De koopsubsidie was een dag te vroeg op, dus nu moet ik alles zelf betalen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat dan nog niet rond voor je nieuwe huisje?
Sodeju, da's mooi waardeloos...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De koopsubsidie was een dag te vroeg op, dus nu moet ik alles zelf betalen...
Ja, heel kut, zeker omdat de desbetreffende instantie pas op 13 april heeft gemeld dat op 29 maart het geld op was, mijn aanvraag was van de 30e.quote:
Was die subsidie een groot bestanddeel van je totale hypotheek? Hoef geen bedragen te weten of zo, maar heb er eigenlijk nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, heel kut, zeker omdat de desbetreffende instantie pas op 13 april heeft gemeld dat op 29 maart het geld op was, mijn aanvraag was van de 30e.
Ja, dat was behoorlijk, die subsidie is voor jou ook niet interessant, is echt voor starters, met een max bedrag van de koopsom van het huis en een max jaarloon om in aanmerking te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was die subsidie een groot bestanddeel van je totale hypotheek? Hoef geen bedragen te weten of zo, maar heb er eigenlijk nog nooit van gehoord...
Een soort van Premie A-woning premie, zoals dat in onze tijd was, toen we ons huis kochten, denk ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat was behoorlijk, die subsidie is voor jou ook niet interessant, is echt voor starters, met een max bedrag van de koopsom van het huis en een max jaarloon om in aanmerking te komen
zie pmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van Premie A-woning premie, zoals dat in onze tijd was, toen we ons huis kochten, denk ik...
Maar wij kwamen destijds daarvoor ook niet in aanmerking, omdat we op jaarbasis net een paar honderd gulden te veel verdienden.
We konden daardoor geen huizen kopen uit die categorie, maar wel uit de Premie C categorie, waarvoor je toen maar éénmalig 5.000 gulden bijdrage van de gemeente kreeg.
Was toen even balen, maar we zijn er achteraf niet slechter van geworden...
Maar kan me voorstellen dat het voor jou nu wel even balen is, hopelijk kan je er over een x-aantal jaar ook met een lach op terugkijken...
Hallo Melissa.quote:
Nee ik heb geen adjudant (al heeft ze wel de rang van majoor).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?
Volgende keer dat ze de gulfstream pakken, even deze indeling bestellen.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze de gulfstream pakken, even deze indeling bestellen.
[ afbeelding ]
Het blijft toch CDA he, dus fatsoenlijk horizontaal zal de voorkeur hebben
Ik heb het programma niet gezien maar ik heb zomaar het vermoeden hoe het hele verhaal loopt.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
'Volgende week in tienermoeders: Sandy staat er alleen voor nadat ze alleen is achtergelaten door Sheyberto'
Zulke cliché figuren, als je er een verzonnen script voor in zou leveren zou het afgekeurd worden wegens te ongeloofwaardig
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |