Ik denk dat ik het nog wel weg kan geven aan iemand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gooi het dan weg
Ik heb helemaal geen make up meerOh nee wacht, in de verrassingstas die ik gekocht heb met Koninginnedag zit een potje bronspoeder ofzo. Of hoe die meuk ook heet
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Scherp +1
Iemand ervaring met het verzekeren van een caravan van 1983 ofzo?
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?
Straks ben je meer kwijt aan verzekering dan aan die caravan zelf...
(geen idee wat dat ding gekost heeft overigens...)
quote:# De huurder is verplicht de ter stalling aangeboden object WA en Casco te verzekeren.
Brinkman wil een jeugdafdeling (en lidmaatschap), Wilders ziet voor- en nadelen. Verder heeft iedere partij een jeugdafdeling...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh tyfus PVV wil een jongerenafdeling oprichten. Nee het mag niet ja ik doe het toch Jeugdstorm anyone?
Een bedrijf wat 'de object' schrijft in de voorwaarden is sowieso niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Caravan is blijkbaar oud genoeg om de premie niet online te kunnen berekenen
Had ik gedaan, toen moest ik onze aankoopprijs ook invoeren. Gedaan, moest ik minstens 1000 euro neerzetten, nou dat hebben we er echt niet voor neergelegd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatie
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zet hem bij een boer op het erf. Is er vast wel een in de buurt die daar zat ruimte voor over heeft en een paar tientjes zwart wil bijverdienen.
edit: tering, zo'n caravan stallen kost hier in de buurt EUR 440 per jaar. Voor dat geld kan je beter elk jaar een nieuwe huren.
Dat is uiteraard een nog betere keuze, alleen ik vrees dat er voor etc geen huisjes meer beschikbaar zijn op campzonequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..
Praten mag wel, maar meldt het even als je de weg er mee op gaat en ook waar dan, dan zal ik je proberen te mijden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zal niet meer over sleurhutten praten
Permissie verleend...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
A.s. donderdag gaan we 'm halen, maar neem aan dat jij niet in Noord-Nederland bent beland dan
Ow dat is flink k*t inderdaad!! Balen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Kutterdekut, net gebeld door de tandarts met de vraag waar ik bleef om gekroond te worden.
Heb ik die afspraak voor morgen in mijn agenda staan.
Mag ik nu 1,5 uur tijd gaan dokken wegens het niet op komen draven en is mijn afspraak nu verschoven naar 2 juni...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je woont te ver weg, kon niet alsnog nu gaan? Balen zeg...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Kutterdekut, net gebeld door de tandarts met de vraag waar ik bleef om gekroond te worden.
Heb ik die afspraak voor morgen in mijn agenda staan.
Mag ik nu 1,5 uur tijd gaan dokken wegens het niet op komen draven en is mijn afspraak nu verschoven naar 2 juni...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vroeg zij ook, maar ben vandaag niet met de auto, dan was ik er in 10 minuten geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je woont te ver weg, kon niet alsnog nu gaan? Balen zeg...
quote:
Ik vind de reacties vaak wel subliem, maar die OP en de rest van de antwoorden van TS...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan hebben we lang zo vaak niet van die sublieme topics
Ik zou eerder vragen wat je mankeert, dan komt die waarom-vraag daarna vanzelf wel...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu naar de dokter, eens checken waarom ik al een maand ziek ben
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij gek, dan hebben we lang zo vaak niet van die sublieme topics
Het is denk ik dan ook niet toevallig dat wij bij de slowchat van de kennisquiz terechtgekomen zijn denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de reacties vaak wel subliem, maar die OP en de rest van de antwoorden van TS...![]()
Ik ben benieuwd wat de vangst is voor de PVV-jongerenafdeling. Ik ga uit van gefrustreerde laagopgeleide jongeren en studenten die een visioen kregen in de vereniging.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh tyfus PVV wil een jongerenafdeling oprichten. Nee het mag niet ja ik doe het toch Jeugdstorm anyone?
Beetje de SP jongeren maar dan van de andere kant dus ? Hoewel die krakers vaak wat meer politiek geëngageerd zijn / wat meer ervaring hebben met demonstreren/rellen tegen 'onrecht'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de vangst is voor de PVV-jongerenafdeling. Ik ga uit van gefrustreerde laagopgeleide jongeren en studenten die een visioen kregen in de vereniging.
Sowieso, vlak voor de verkiezingen komen met een nieuwe partij, is al vaag. Maar dan ook 'ja we hebben nog geen standpunten, die gaan we de komende weken invullen. Maar we komen op voor de jongeren hoor, echt waar'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik betwijfel of die lijsttrekster de kiesdrempel overbrugt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Kleurnaam Teal heb ik geleerd in het nagellaktopic.
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is denk ik dan ook niet toevallig dat wij bij de slowchat van de kennisquiz terechtgekomen zijn denk ikZo'n muts klikt misschien een keer per ongeluk op MEN en denk 'omfg die fraguh zijn echt fukking moejluk weetje'
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Cobra, zit jij al in de salarisschaal dat dit bij je functie hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |