Mijn toestemming heb je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:47 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend weer lekker gaan rennen, verse jus bij het ontbijt en een espresso erna. Ik ben dus al goed begonnen, kan ik nu om 1 uur naar huis?
Streng hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat je tot half 2 moet blijven, maar als je goed je best doet mag je om 1 uur al weg
Maak gehakt van hem!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk wil niet ik wil niet ik wil niet
* Etcetera heeft het idee dat ze naar de slachtbank gaat
Weet je wat, dan blijf ik gewoon lekker tot vijf uur en kom ik wat vaker hier langs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezien de gebeurtenissen in het verleden vind ik dat we hier weer wat strenger op de werktijden moeten gaan letten
Niet liever zoiets als aan het begin van dit filmpje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
Damn. Weer niet de staatsloterij gewonnen.
Moet ik de plannen voor een enorm landhuis met een standbeeld van mezelf (zoiets) langs de oprijlaan weer een maandje uistellen
Een beetje klasse uitstralen mag welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet liever zoiets als aan het begin van dit filmpje?
Tsja, het voordeel van overal erg bang voor zijn is natuurlijk dat het achteraf altijd reuze meevalt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat heb ik ook weer overleefdHet is vooral de formulering waar ik aan moet werken maar heb wel wat tips gekregen waar ik wat aan heb.
Auw. Dat is inderdaad flink 'perspectief' ja.quote:De reden dat mijn 1e begeleider niet kon was overigens een hersenbloedingHoi perspectief
En toch heb ik het vermoeden... dat dit te omzeilen valtquote:NEC announces evil DRM
Written by Nick Farrell
Tuesday, 11 May 2010 09:56
Signature in every frame
NEC has announced that its video content identification technology has been incorporated in the upcoming Mpeg 7 video standard. However this is not good news for anyone who wants to copy any film they might have bought.
The technology creates a signature that is compared against one from the original file to determine whether the video has been altered. According to NEC this will allow the owners of the video to automatically "detect illegal copies" and "prevent illegal upload of video content" without their consent. It will also prevent anyone sticking in subtitles.
Each frame has its own signature, meaning that even minute changes to the file such as adding subtitles, watermarks or dogtags, and of course cutting out adverts, will alter the overall signature of the video.
We shall not be stoppedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch heb ik het vermoeden... dat dit te omzeilen valt
bronquote:A couple is staring at paint samples, the wife enthusiastically discussing the merits of aged ivory over albino Caucasian while the husband starts chewing off his own arm in hopes of escaping this hell where "white" has 30 different names. We're told that men are color impaired, forever mixing black socks with blue ones and refusing to wear salmon red because he's sure it's pink and he's going to get beaten bloody if he is seen wearing it in public.
Meanwhile, women are allegedly color obsessed, meticulously matching outfits and orgasmically relishing the differences between ecru and so white it's white, which implies that women are not only pretty shallow but kind of nuts as well.
What Science Says:
The gene for seeing red is only carried by the X chromosome, which puts men at a serious disadvantage for seeing the color spectrum. Color, after all, is defined by our ability to perceive red, green and blue, and every other color we see is based on combinations of those three.
This means that while men, having merely one X chromosome, might not be able to see red at all, women and their double X chromosomes have a 40 percent chance that their vision includes a broader expanse of the spectrum than their male counterparts.
Why this colorful superpower? It goes back to food again. While the men were out killing dinner and developing that radical spatial perception of theirs, women were gathering fruit and vegetables for the salad course. Having the ability to distinguish between the shiny red berries that taste good and the shiny red berries that can kill you was an important survival skill, and the women who didn't pick the death berries lived to pass on their genes.
Huh, wat? Dus wij kunnen geen rood zien? Ik wist dat mannen vaker kleurenblind waren, maar nu is ineens iedere man kleurenblind?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over dat kleurenspectrum van laatst:
[..]
The gene for seeing red is only carried by the X chromosome
quote:while the husband starts chewing off his own arm in hopes of escaping this hell where "white" has 30 different names
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zien wel rood, maar blijkbaar minder goed. Waardoor het verschil tussen de verschillende tinten rood voor ons minder duidelijk is en het gewoon allebei rood isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Huh, wat? Dus wij kunnen geen rood zien? Ik wist dat mannen vaker kleurenblind waren, maar nu is ineens iedere man kleurenblind?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zie 9 verschillende kleuren maar ik zou ze alleen rood, bruin of roze noemen
Daar ben ik het best wel mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zie 9 verschillende kleuren maar ik zou ze alleen rood, bruin of roze noemen
Mja, dat vraag ik me toch enigszins af. Het is in ieder geval niet het hele verhaal. Zoals ik zei, ik zie in dat vierkantje hierboven best die verschillende kleuren, ik zou ze alleen niet allemaal een andere naam geven. Het zou goed kunnen dat er enigszins verschil in kleurwaarneming zit, maar ik ben bang dat het vooral met volledige desinteresse te maken heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mannen zien wel rood, maar blijkbaar minder goed. Waardoor het verschil tussen de verschillende tinten rood voor ons minder duidelijk is en het gewoon allebei rood is
Geen idee, heb daar niks over gevonden. De maker van XKCD heeft laatst een onderzoekje gedaan (krijg een kleur te zien, geef die een naam) en dit is een tabel met de raarste suggesties:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef De_Hertog het volgende:
En hoe zit dat dan met modeontwerpers en andere homo's?
Dat zijn natuurlijk antwoorden van mensen die de enquete niet bijster serieus invullen. Hier zijn echte resultaten:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar niks over gevonden. De maker van XKCD heeft laatst een onderzoekje gedaan (krijg een kleur te zien, geef die een naam) en dit is een tabel met de raarste suggesties:
[ afbeelding ]
@De_Hertog In verband met je sig:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk antwoorden van mensen die de enquete niet bijster serieus invullen. Hier zijn echte resultaten:
[ afbeelding ]
Kijk thuis wel even, hier geen geluid. Maar Izzard is tofquote:
Mannen erkennen hot pink dan weer nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wijst erop dat mannen de kleur zalm onderkennen en vrouwen blijkbaar niet
Want van minder dan 3,5 miljoen euro per maand is het lastig rondkomen. Maargoed, als je met Berlusconi neukt bestaat natuurlijk sowieso de kans dat je een op geld beluste hoer bent, dus wat dat betreft wel weer een begrijpelijke claimquote:Alimentatie schijntje voor Berlusconi
De Italiaanse premier Silvio Berlusconi moet zijn ex-vrouw maandelijks 300.000 euro gaan betalen. Ook krijgt Veronica Lario, die negentien jaar met de miljardair getrouwd is geweest, een van de villa's van de 73-jarige Berlusconi.
Ondanks het grote geldbedrag is de twintig jaar jongere Veronica eigenlijk helemaal niet blij met de 300.000 euro. Aanvankelijk eiste ze namelijk 3,5 miljoen euro per maand. Berlusconi wilde niet verder gaan dan 200.000 euro.
Afgelopen weekend bracht het stel samen met hun advocaten vijf uur door in de rechtszaal waarna tot bovenstaande schikking werd besloten. Veronica vroeg de echtscheiding vorig jaar aan nadat bekend werd dat de bejaarde Berlusconi een relatie had met een 17-jarig meisje.
Gooi het dan wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
En ik heb heel veel potjes nagellak die ik nooit meer zal gebruiken. Nagellak.
Als het veel minder is, dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want van minder dan 3,5 miljoen euro per maand is het lastig rondkomen.
Scherp +1quote:
Ik denk dat ik het nog wel weg kan geven aan iemand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gooi het dan weg
Ik heb helemaal geen make up meerOh nee wacht, in de verrassingstas die ik gekocht heb met Koninginnedag zit een potje bronspoeder ofzo. Of hoe die meuk ook heet
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Scherp +1
Iemand ervaring met het verzekeren van een caravan van 1983 ofzo?
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou je die uberhaupt wel verzekeren?
Straks ben je meer kwijt aan verzekering dan aan die caravan zelf...
(geen idee wat dat ding gekost heeft overigens...)
quote:# De huurder is verplicht de ter stalling aangeboden object WA en Casco te verzekeren.
Brinkman wil een jeugdafdeling (en lidmaatschap), Wilders ziet voor- en nadelen. Verder heeft iedere partij een jeugdafdeling...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh tyfus PVV wil een jongerenafdeling oprichten. Nee het mag niet ja ik doe het toch Jeugdstorm anyone?
Een bedrijf wat 'de object' schrijft in de voorwaarden is sowieso niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah het schijnt verplicht te zijn bij de stalling waar we 'm neer willen zetten:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Caravan is blijkbaar oud genoeg om de premie niet online te kunnen berekenen
Had ik gedaan, toen moest ik onze aankoopprijs ook invoeren. Gedaan, moest ik minstens 1000 euro neerzetten, nou dat hebben we er echt niet voor neergelegd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan neem je een bouwjaar dat net boven die drempel ligt en heb je in ieder geval een indicatie
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zet hem bij een boer op het erf. Is er vast wel een in de buurt die daar zat ruimte voor over heeft en een paar tientjes zwart wil bijverdienen.
edit: tering, zo'n caravan stallen kost hier in de buurt EUR 440 per jaar. Voor dat geld kan je beter elk jaar een nieuwe huren.
Dat is uiteraard een nog betere keuze, alleen ik vrees dat er voor etc geen huisjes meer beschikbaar zijn op campzonequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of gewoon een vakantiehuisje huren, of in een leuk pensionnetje gaan zitten..
Praten mag wel, maar meldt het even als je de weg er mee op gaat en ook waar dan, dan zal ik je proberen te mijden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zal niet meer over sleurhutten praten
Permissie verleend...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
A.s. donderdag gaan we 'm halen, maar neem aan dat jij niet in Noord-Nederland bent beland dan
Ow dat is flink k*t inderdaad!! Balen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Kutterdekut, net gebeld door de tandarts met de vraag waar ik bleef om gekroond te worden.
Heb ik die afspraak voor morgen in mijn agenda staan.
Mag ik nu 1,5 uur tijd gaan dokken wegens het niet op komen draven en is mijn afspraak nu verschoven naar 2 juni...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |