Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
En stiekem vind ik dit het gaafste van werken voor een nieuwsmedium: midden in het nieuws zitten, zorgen dat updates geberuen, dingen checken, meer info zoeken.
Bezig zijn met actualiteiten is ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
En stiekem vind ik dit het gaafste van werken voor een nieuwsmedium: midden in het nieuws zitten, zorgen dat updates geberuen, dingen checken, meer info zoeken.
Nope, kom ik over een week of 2 pas op terugquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Daarover gesproken, is er al een datum voor de BBQ-meet bepaald?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef De_Hertog het volgende:
thefinalcutter83: According to CNN.com: "Iranian missile may be able to hit U.S. by 2015."
SpaceInvader455: That's one slow fuckin missile.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, kom ik over een week of 2 pas op terug
Daar zakt toch je broek van af?quote:Hoi Marja,
Ik heb het uitgezocht, de fiets waar jij op hebt geboden is de Groene TCN dames fiets van ¤ 100.00.
Maar niet op de batavus chyenne, of op de andere zwarte batavus fiets, ik denk dat je op de verkeerde
fiets hebt geboden.
Als vanmiddag, de andere klant de fiets niet wil, mag jij de batavus chyenne voor ¤120.00 + je ruilt je oude fiets bij me in.
Als je besluit om voor de batavus chyenne te gaan, dan kom ik de fiets persoonlijk bij af leveren, en meen ik de oude mee, zodat je weer niet deze kant op hoeft te komen.
Laat hem lekker in z'n sop gaar smoren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Daar zakt toch je broek van af?Ik zíé toch gewoon dat ik niet op die TCN heb geboden en wel op de batavus?
Weet je wat me nu opvalt? Meestal zijn dat soort figuren zo dyslecties als maar zijn kan. En deze schijnt redelijke skills te hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Echt, wat ik net toch had
Ik wilde via marktplaats een fiets kopen en ik had een heel mooie uitgezocht, maar iets boven budget. Toch maar een wat lager bod gedaan, ¤100. ( http://link.marktplaats.nl/343884784 )
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje: "Iemand anders heeft 130 geboden, maar jij was eerst dus als je ook 130 wilt bieden, reageer dan voor..."
Ik was te laat, maar de volgende dag kreeg ik dus weer een mailtje: "Diegene wil toch niet, als je wilt mag jij hem hebben voor ¤100."
Goeie deal dusIk meteen een afspraak gemaakt. Helemaal daarheen gereden (hij had hem ergens in een garagebox), kom ik daar, probeert ie me wijs te maken dat ik op een andere fiets had geboden:
http://link.marktplaats.nl/343890134
Dat was echt een wrak, nooit 100 euro waard en die wilde ik dus niet.
Maar het was toch niet de bedoeling om die andere fiets weg te doen voor minder dan ¤150 en daar kwam vanmiddag al iemand voor, maar omdat ik toch eerder was mocht ik die wel hebben voor ¤130. Want het was vast een vergissing en de verkeerde foto bij de verkeerde advertentie en blablabla, maar ik had dus geen deal voor de batavus
Kom ik net thuis, heb ik een mailtje:
[..]
Daar zakt toch je broek van af?Ik zíé toch gewoon dat ik niet op die TCN heb geboden en wel op de batavus?
Dat is duur man...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat hem lekker in z'n sop gaar smoren.
Hier in Amsterdam kost een fiets gemiddeld rond de ¤ 10,00...
quote:Beste Ruud,
Dit is de advertentie voor de Batavus, met een bod van ¤100 van mij: http://link.marktplaats.nl/343884784
Dit is de advertentie voor de TCN, zonder bod van mij: http://link.marktplaats.nl/343890134
De omschrijving klopt ook precies en er staat wel degelijk een vermelding van een kettingkast.
Ik weet niet of dit een verkooptruc is, zodat ik ter plekke zou besluiten om meer te betalen, maar ik trap daar niet in. Ik vind het heel erg jammer dat het zo is gelopen want het is zonde van uw en mijn tijd.
Ik ben niet meer geïnteresseerd in de fiets als u tegen wil en dank vol blijft houden dat ik het verkeerd heb gezien.
Met vriendelijke groet,
quote:Marja,
Als je mij zo wil afschilderen als...........?
Wat mij betreft wil ik geen fiets meer aan jou verkopen.
Maar als je er z'n gevoel aan over heeft gehouden, sorry voor dat gevoel.
En nee het is geen verkoop truc.
M.V.G.
Ruud Verbeek
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
130 euro voor een tweedehands fiets vind ik sowieso vrij duur eigenlijk..
Inderdaad. Ook in het echt (i.t.t. die TCN) was het wel echt een goede fiets. Enige nadeel is geen kettingkast, maar dat hebben wel meer fietsen niet en is op te lossen met een simpel voorzetje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.
Voor een omafiets, maar voor zo'n fiets in deze staat niet hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
Ze mogen blij zijn dat er tenminste één Nederlander de crash overleefd heeft...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Als dat jochie nou geen Nederlander is, zouden al die Nederlanders het dan nog steeds zo heul zielig vinden?
Ik ben cynisch geworden geloof ik
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat er tenminste één Nederlander de crash overleefd heeft...
Ik weet het niet, ik zat net te kijken maar volgens mij doet hij niets illegaals. Je hoeft er niet in te trappen als hij ineens meer vraagt, natuurlijk, dan kun je ook gewoon weggaan net als ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Klacht indienen bij Marktplaats misschien?
Heb dat al vaak genoeg gedaan en dat wordt keurig, met bevestiging over de afloop, afgewerkt...
Waarschijnlijk wel. Grote kans dat papa, mama, broertje(s) en zusje(s) ook in dat vliegtuig zaten...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.
Ik probeer het allemaal wat te relativeren, hoewel het voor de betrokkenen en zeker voor hun nabestaanden een drama is natuurlijk. Maar ik begrijp de massa hysterie in dit soort gevallen vaak niet zo goed...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.
Maar toch niet nadat je een deal/afspraak hebt gemaakt n.a.v. één advertentie waar je aantoonbaar op geboden hebt en dan ineens een ander aanbod krijgt als je ter plekke aangekomen bent?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zat net te kijken maar volgens mij doet hij niets illegaals. Je hoeft er niet in te trappen als hij ineens meer vraagt, natuurlijk, dan kun je ook gewoon weggaan net als ik.
Bij de Hema (ja, ok, maargoed) heb je voor 170 euro een nieuwe toerfiets, zonder defecten en met garantiequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zo'n fiets? En in goede staat? Nee hoor.
Ik ook, voor rond de 150 heb je een nieuwe bij Halfords. Moet dan nog wel een slot bij, maar scheelt vrij weinigquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
Snap ik, maar dan zou ik of een goede occasion bij een fietsenmaker kopen met een paar maanden garantie of een nieuw b-merk voor weinig bij hema of halfords of iets dergelijks. Zo'n fiets waar toch al iets mis mee is van marktplaats zou ik alleen doen als de prijs echt veel lager is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil dan wel graag echt een hele goede, 21 versnellingen vind ik erg fijn, 3 niet.
Ja, het repertoire van Robbie Williams is inderdaad beter...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Robbie Williams 10x interessanter dan Wolter Kroes
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Echt, de berichtgeving rondom die vliegramp. Eerst was al gedoe rond de leeftijd van die overlevende, nu is het geslacht onduidelijk en nu weten ze niet eens meer zeker of hij/zij wel uit Nederland komt. Ik begin me bijna af te vragen of ze wel goed gecontroleerd hebben dat hij daadwerkelijk nog leeft..
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Grote kans dat papa, mama, broertje(s) en zusje(s) ook in dat vliegtuig zaten...
Dat deed ik ook niet, dat deed ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.
Dat was ook mijn 1e gedachte....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He verdorie, een tik-fout, ik bedoelde 15,00 Euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe dat zou wel grappig zijn. En dan 1500 bieden...
Geniaal, doen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
B.ertha, zou het een ideetje zijn als de SC ineens ook allemaal gaat bieden op alles wat die vent aanbiedt?beetje de prijs opdrijven, en ook aan het lijntje houden/irriteren?
![]()
Ja, ik ben in een pest-bui
Voor werkende links, check geenstijl.quote:Reinout Oerlemans gaat Usenet slopen
Vers van de telex: "Zojuist heeft FTD op gerechtelijk bevel een aantal spots verwijderd rond de film 'Komt een vrouw bij de dokter'. Eyeworks productions heeft via een zogeheten ex parte verbod (een procedure zonder hoor en wederhoor) bij de rechtbank Den Haag voor elkaar gekregen dat deze spots als "openbaarmaking" worden aangemerkt. Dit is volstrekt ten onrechte, maar vanwege de zeer korte termijn en de hoge dwangsom (10.000 euro per dag) kan FTD niet anders dan aan dit bevel gehoor te geven. De advocaten van Eyeworks (waaronder de bekende Brein-advocaat Dirk Visser) hebben bij de rechtbank Den Haag betoogd dat het schrijven over een downloadbare film op Usenet een "openbaarmaking" (publicatie) van diezelfde film is. Dit is apert onjuist, zoals ook herhaaldelijk de afgelopen zes jaar in de rechtspraak is uitgemaakt. Omdat de door Eyeworks gekozen procedure (ex parte) geen wederhoor kent, had FTD geen kans de rechter hierover te informeren." Huh? Wattuh? Dus je mag van Arnie Oerlemans niet zeggen dat Komt een vrouw bij de dokter een kudtfilm is? En je mag dus ook niet zeggen dat je die film hier, hier, hier of hier kunt downloaden? Raaaaarrrrrrrrrr! Nou, dan doen wij het gewoon lekker toch: Komt een vrouw bij de dokter is een KUDTfilm en je kunt hem HIER downloaden. Die ex parte verboden zijn trouwens anti-democratisch en bedoeld voor dictaturen en bananenrepublieken...Oh wacht...
Ik weet niet hoe het met Libië zit, maar in sommige landen/talen maken ze geen onderscheid tussen hij/zij. Daardoor verspreken die mensen zich wel eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Op de beelden leefde ze nog. En de dokter zei ze en hij zal het wel weten
quote:(omfg): whats the most sensitive part of a persons body when they are masturbating ?
(TypoKing): idk
(omfg): their ears
(omfg): listening for ppl coming home
quote:<Travis> Why don't you just keep your hair brown?
<Alex> It's not brown
<Alex> It's auburn
<Travis> What the fuck is Auburn?
<Alex> ...
<Rex> He's a guy, he only sees like 10 colours or something, don't do this to him.
Het heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer Kaiserschmarrn te maken. Nu nog kijken of het lukt en of het genoeg is, dat tweede heb ik nog een beetje mijn twijfels over
Zeg dat wel.quote:
quote:<Aussie> I was listening to some girls talking in a video store.
<Aussie> And one of them was saying that she had failed her learners permit because she had used both hands to change gears.
Ik zag het, maar hij noemt Heerde en dat is net onder Zwolle.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Máár!!! Hij is ook wel eens op familiebezoek in Gelderland.
Aangezien ze gezakt is, zal het bij haar wel niet nodig zijn geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan best, sommige Auto's in Australie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje,
doet iemand hier iets met LinkedIn?
Enkele gemene dingen gedaan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Geniaal, doen!
quote:<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Jazeker, deze is prachtig en vol met WIN.quote:
Wat een volkommen belachelijke praktijk weer. Hoe komt het dat zo'n ex parte regeling hiervoor zomaar gebruikt kan worden en dat die rechter niet gewoon zegt 'dit klopt niet' (zoals in de zaak van dat konijn?)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor werkende links, check geenstijl.
Reinout wil op het laatste moment de piratenpartij nog een boost geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |