Snap ik, maar dan zou ik of een goede occasion bij een fietsenmaker kopen met een paar maanden garantie of een nieuw b-merk voor weinig bij hema of halfords of iets dergelijks. Zo'n fiets waar toch al iets mis mee is van marktplaats zou ik alleen doen als de prijs echt veel lager is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil dan wel graag echt een hele goede, 21 versnellingen vind ik erg fijn, 3 niet.
Ja, het repertoire van Robbie Williams is inderdaad beter...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Robbie Williams 10x interessanter dan Wolter Kroes
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Echt, de berichtgeving rondom die vliegramp. Eerst was al gedoe rond de leeftijd van die overlevende, nu is het geslacht onduidelijk en nu weten ze niet eens meer zeker of hij/zij wel uit Nederland komt. Ik begin me bijna af te vragen of ze wel goed gecontroleerd hebben dat hij daadwerkelijk nog leeft..
Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Grote kans dat papa, mama, broertje(s) en zusje(s) ook in dat vliegtuig zaten...
Dat deed ik ook niet, dat deed ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet de artsen niets kwalijk nemen, maar de pers die erop losspeculeert.
Dat was ook mijn 1e gedachte....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie de knipoog PI maar ik denk dat dat ventje beter ook gewoon dood had kunnen zijn. Maargoed, dat ben ik dan.
He verdorie, een tik-fout, ik bedoelde 15,00 Euroquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe dat zou wel grappig zijn. En dan 1500 bieden...
Geniaal, doen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
B.ertha, zou het een ideetje zijn als de SC ineens ook allemaal gaat bieden op alles wat die vent aanbiedt?beetje de prijs opdrijven, en ook aan het lijntje houden/irriteren?
![]()
Ja, ik ben in een pest-bui
Voor werkende links, check geenstijl.quote:Reinout Oerlemans gaat Usenet slopen
Vers van de telex: "Zojuist heeft FTD op gerechtelijk bevel een aantal spots verwijderd rond de film 'Komt een vrouw bij de dokter'. Eyeworks productions heeft via een zogeheten ex parte verbod (een procedure zonder hoor en wederhoor) bij de rechtbank Den Haag voor elkaar gekregen dat deze spots als "openbaarmaking" worden aangemerkt. Dit is volstrekt ten onrechte, maar vanwege de zeer korte termijn en de hoge dwangsom (10.000 euro per dag) kan FTD niet anders dan aan dit bevel gehoor te geven. De advocaten van Eyeworks (waaronder de bekende Brein-advocaat Dirk Visser) hebben bij de rechtbank Den Haag betoogd dat het schrijven over een downloadbare film op Usenet een "openbaarmaking" (publicatie) van diezelfde film is. Dit is apert onjuist, zoals ook herhaaldelijk de afgelopen zes jaar in de rechtspraak is uitgemaakt. Omdat de door Eyeworks gekozen procedure (ex parte) geen wederhoor kent, had FTD geen kans de rechter hierover te informeren." Huh? Wattuh? Dus je mag van Arnie Oerlemans niet zeggen dat Komt een vrouw bij de dokter een kudtfilm is? En je mag dus ook niet zeggen dat je die film hier, hier, hier of hier kunt downloaden? Raaaaarrrrrrrrrr! Nou, dan doen wij het gewoon lekker toch: Komt een vrouw bij de dokter is een KUDTfilm en je kunt hem HIER downloaden. Die ex parte verboden zijn trouwens anti-democratisch en bedoeld voor dictaturen en bananenrepublieken...Oh wacht...
Ik weet niet hoe het met Libië zit, maar in sommige landen/talen maken ze geen onderscheid tussen hij/zij. Daardoor verspreken die mensen zich wel eens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Op de beelden leefde ze nog. En de dokter zei ze en hij zal het wel weten
quote:(omfg): whats the most sensitive part of a persons body when they are masturbating ?
(TypoKing): idk
(omfg): their ears
(omfg): listening for ppl coming home
quote:<Travis> Why don't you just keep your hair brown?
<Alex> It's not brown
<Alex> It's auburn
<Travis> What the fuck is Auburn?
<Alex> ...
<Rex> He's a guy, he only sees like 10 colours or something, don't do this to him.
Het heeft goed gesmaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer Kaiserschmarrn te maken. Nu nog kijken of het lukt en of het genoeg is, dat tweede heb ik nog een beetje mijn twijfels over
Zeg dat wel.quote:
quote:<Aussie> I was listening to some girls talking in a video store.
<Aussie> And one of them was saying that she had failed her learners permit because she had used both hands to change gears.
Ik zag het, maar hij noemt Heerde en dat is net onder Zwolle.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Máár!!! Hij is ook wel eens op familiebezoek in Gelderland.
Aangezien ze gezakt is, zal het bij haar wel niet nodig zijn geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan best, sommige Auto's in Australie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje,
doet iemand hier iets met LinkedIn?
Enkele gemene dingen gedaan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Geniaal, doen!
quote:<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Jazeker, deze is prachtig en vol met WIN.quote:
Wat een volkommen belachelijke praktijk weer. Hoe komt het dat zo'n ex parte regeling hiervoor zomaar gebruikt kan worden en dat die rechter niet gewoon zegt 'dit klopt niet' (zoals in de zaak van dat konijn?)quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor werkende links, check geenstijl.
Reinout wil op het laatste moment de piratenpartij nog een boost geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |