Zou wat zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Er missen wat topics in de OP
@DW nee, dat zei ik niet
@Ensaf daar zag ik m eerst ooklater bij de WE voor.
Nieuw bloed! **Oquote:
Dat is mooi, dan ben ik in liwwadden!quote:
In dit topic?quote:
Straks eens kijken of ik dat ook kanquote:
Mij.quote:
Potverjanhinnekontquote:
Wat staat de oldehove er recht op!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit leuk voor in de OP?
Die foto is gewoon recht hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat staat de oldehove er recht op!
Ut groene hart vanne stadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Potverjanhinnekont
Wer hest mij gezien dan?
Weet ik, maar de oldehove is niet scheef!quote:
Prinsentun!quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
En wederom TFPJ (Terug Fyn Post Juh).
Avatars worden zeker niet automatisch toegevoegd aan de OP hé?
Nee dat moet iemand doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
En wederom TFPJ (Terug Fyn Post Juh).
Avatars worden zeker niet automatisch toegevoegd aan de OP hé?
quote:
quote:
Dat gebeurd wel jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel natuurlijk, dat dat niet door iemand aktief wordt bijgehouden, ergens.
Ah! Ik merk dat Mattie dat op zich heeft genomen!quote:
Dan pleur ik er ook weer wat uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah! Ik merk dat Mattie dat op zich heeft genomen!
Zet je hem even op de Wiki?
Die had ik trouwens eerder vandaag ook al aangepast.
Maar goed, vanwaar je vraag ?quote:
Als het antwoord 'nee' was geweest, had ik nu aan iemand moeten vragen of hij/zij m'n ava er ook tussen wilde zetten.quote:
Die techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als het antwoord 'nee' was geweest, had ik nu aan iemand moeten vragen of hij/zij m'n ava er ook tussen wilde zetten.
Nu hoeft dat dus niet, want het wordt dus wél bijgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |