Zou wat zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:49 schreef justmattie het volgende:
Er missen wat topics in de OP
@DW nee, dat zei ik niet
@Ensaf daar zag ik m eerst ooklater bij de WE voor.
Nieuw bloed! **Oquote:
Dat is mooi, dan ben ik in liwwadden!quote:
In dit topic?quote:
Straks eens kijken of ik dat ook kanquote:
Mij.quote:
Potverjanhinnekontquote:
Wat staat de oldehove er recht op!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit leuk voor in de OP?
Die foto is gewoon recht hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat staat de oldehove er recht op!
Ut groene hart vanne stadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Potverjanhinnekont
Wer hest mij gezien dan?
Weet ik, maar de oldehove is niet scheef!quote:
Prinsentun!quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
En wederom TFPJ (Terug Fyn Post Juh).
Avatars worden zeker niet automatisch toegevoegd aan de OP hé?
Nee dat moet iemand doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
En wederom TFPJ (Terug Fyn Post Juh).
Avatars worden zeker niet automatisch toegevoegd aan de OP hé?
quote:
quote:
Dat gebeurd wel jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel natuurlijk, dat dat niet door iemand aktief wordt bijgehouden, ergens.
Ah! Ik merk dat Mattie dat op zich heeft genomen!quote:
Dan pleur ik er ook weer wat uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah! Ik merk dat Mattie dat op zich heeft genomen!
Zet je hem even op de Wiki?
Die had ik trouwens eerder vandaag ook al aangepast.
Maar goed, vanwaar je vraag ?quote:
Als het antwoord 'nee' was geweest, had ik nu aan iemand moeten vragen of hij/zij m'n ava er ook tussen wilde zetten.quote:
Die techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als het antwoord 'nee' was geweest, had ik nu aan iemand moeten vragen of hij/zij m'n ava er ook tussen wilde zetten.
Nu hoeft dat dus niet, want het wordt dus wél bijgehouden
Nee, maar 't komt wel redelijk de buurt van datgene waar mijn naam van is afgeleid....quote:
Nou nee, vandaag even niet eeh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Ensaf het volgende:
Gaast dou dan wel even een biertsje pakken ensu?
Eigenlijk is het; en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, maar 't komt wel redelijk de buurt van datgene waar mijn naam van is afgeleid....
Ensu is enzo. Weest wel.
Ah ja, 't is weekend, je mag weer drinken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
Ik bin net weer terug uut Sybs. Even samen met mien vriendin fut weest en drie biertjes dronken weest wel.
Scherpquote:
Ik mag altijd drinkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah ja, 't is weekend, je mag weer drinken.
Wel op kamertemperatuurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef NoBody122 het volgende:
Of drink je het liever zo uit de fles...
Geil!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker door de blender
Oh dat is op de nieuwestad!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef NoBody122 het volgende:
Als ik op google images zoek op "leeuwarden geil", vind ik (o.a.) dit (NSFW):
http://www.mijnsexdating.(...)W-0GDh-9HcG-g7Lm.jpg .
Of ik daar nu wel zo blij van moet worden...
die moet in de OP!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:27 schreef Ensaf het volgende:
Ik kreeg trouwens http://www.sexwebcamgenot.nl/afbeeldingen/webcam.jpg
GENOT MENSEN GENOT!
Op omroep abe kest Cambuur live sien, Ensafquote:
Jullie komen daar toch vaker? Kunnen jullie niet even vragen of ze wat later beginnen? Dan kan ik eerst de Giro zien!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op omroep abe kest Cambuur live sien, Ensaf
Giroquote:Op zondag 9 mei 2010 11:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jullie komen daar toch vaker? Kunnen jullie niet even vragen of ze wat later beginnen? Dan kan ik eerst de Giro zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |