Ik dusquote:
Ik zou er niet trots op zijn als je jezelf als echte man bestempeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Ja, nou weet ik dus niet zeker of ik moet posten.
Ik geloof niet dat ik mezelf een echte vrouw kan noemenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Ja, nou weet ik dus niet zeker of ik moet posten.
Zijn jullie niet echte metro-mannen?quote:
Wat is een echte vrouw dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn als je jezelf als echte man bestempelt
[..]
Ik geloof niet dat ik mezelf een echte vrouw kan noemen
Zoeentje die alleen maar denkt of d'r haar wel goed zit en d'r nagels wel goed gemanicuurd zijnquote:
Hmmm....ik weet niet of ik dat wel als echte vrouw bestempel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoeentje die alleen maar denkt of d'r haar wel goed zit en d'r nagels wel goed gemanicuurd zijn
Ik heb het niet over de ideale vrouw hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmm....ik weet niet of ik dat wel als echte vrouw bestempel.
Vraag me nog ff niet wat ik dan wel een echte vrouw vind, want dat weet ik zelf ook nog niet. Hoopte nog zo dat je me een beetje op weg kon helpen
Weet ik, dat is ook heel wat andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de ideale vrouw he
quote:
Ik heb een lichtblauwe lamswolle trui aan, eronder een roze/wit gestreept overhemd en ben voorzien van een stoppelbaardje ... ik voel me vandaag enorm metro!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz zat al op deze reactie te wachten
Ja, logisch toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz zat al op deze reactie te wachten
Ja echt? Ik neem aan door wat ik zei he, niet door dat haar en nagellak...quote:
Jaquote:
Je hebt borsten gebaard?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw want ik heb borsten en kinderen gebaard enzo. Dat kunnen toch echt alleen vrouwen.
M'n haar zit nu niet goed en m'n nagels ook niet gemanicuurd.
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja echt? Ik neem aan door wat ik zei he, niet door dat haar en nagellak...
Waarom vat je dat van mij wel zo op dan?
Maar borsten heb je welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.
Nou, ik heb nog geen kinderen gebaard, dus ben ik in jouw ogen nog geen vrouw!
Zucht.
Nee want ik had het toch alleen over mezelf. Ik heb het helemaal niet over anderen gehad!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.
Nou, ik heb nog geen kinderen gebaard, dus ben ik in jouw ogen nog geen vrouw!
Zucht.
Psies!quote:
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef RATMEN het volgende:
Vermoeiend ... ik ga boodschappen doen en lunchen.
Ik ben vermoeiend denk ik...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...
Je bent te vroeg. We zijn nog niet bij de 250 postsquote:
pics or it didnt happenedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw maar zou wel grotere borsten willen , alleen geen operatie
Neptietenquote:
Er valt niets te zien op foto's dus die borsten zijn inderdaad niet gebeurdquote:
Ook met kale plekjes tussen de stoppels door?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
Vreeeheeeede op aaaaaardde, in de glooooooooriiiiiiiiaaaaaaa (met z'n mooie trilling in mijn stem dan he en net een beetje vals)
mannen met stoppelbaardjes
net zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
Ook met kale plekjes tussen de stoppels door?
Gewoon schaamhaar laten transplanterenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook met kale plekjes tussen de stoppels door?
ja maar het is bijna weekend, en vanavond heb ik er geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent te vroeg. We zijn nog niet bij de 250 posts
Mmz papa en broertjelief hebben zo ongeveer overal haar behalve op hun hoofd dus ik kan het ze eens voorstellenquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet wie Van Dam is of was, maar ik ben hem dankbaar, want het scheelt mij weer 1 OV-strip per enkele reis vanavond
Yep...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef summer29 het volgende:
Ben nu echt goed ziek!!
![]()
Heb ik GotC zeker mis gelopen?
Dat mijn ritje naar de IKEA me straks geen 5, maar 4 strippen gaat kostenquote:
Wazzup?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef summer29 het volgende:
Ben nu echt goed ziek!!
![]()
Heb ik GotC zeker mis gelopen?
Aah! Wat ga je halen? Behalve een romantisch dinerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef MissMSX het volgende:
Dat mijn ritje naar de IKEA me straks geen 5, maar 4 strippen gaat kosten
http://users.bart.nl/~mgs(...)/WOR/aantalzones.htm
Zie je telefoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef summer29 het volgende:
[..]
Enne krijg ik nog antwoord van jullie die ik PM gestuurd heb?
Stoffiesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aah! Wat ga je halen? Behalve een romantisch diner![]()
Ik zal het vanavond (laat) eens vragen aan d'rquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef summer29 het volgende:
[..]
Enne krijg ik nog antwoord van jullie die ik PM gestuurd heb?
Regel maar met Solid!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wazzup?
Hebben jullie morgen tijd om de bril op te halen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Flappekz het volgende:
Ben blij dat ik zo naar huis kan zeg....
Eenmaal thuis aangekomen ga ik eerst een broodje eten, om vervolgens alle frustraties (met name die over mezelf) eruit te rennen.
Daarna eten, en studeren...
Ik ga zo op zoek naar een krijtje om vanavond het jurkje of topje te maken. Hou niet van rijgdraad en met krijten en goed spelden moet ik een heel eind kunnen komenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef summer29 het volgende:
[..]
Regel maar met Solid!![]()
Toen we bij de lift stonden vroeg Solid aan mij of ik alles mee had genomen, bril, mob. enz... Ik heb alles mee genomen. Onderweg ontdekte ik dat hij ik zijn bril vergeten is ben!!
ik kon zweren dat ik nog ergens krijt had, maar toen ik ging zoeken kon ik niets vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga zo op zoek naar een krijtje om vanavond het jurkje of topje te maken. Hou niet van rijgdraad en met krijten en goed spelden moet ik een heel eind kunnen komen
Naaien is leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef CaLeX het volgende:
Echt....
Het kan hier alleen maar over naaien gaan
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maarre het is mijn verantwoordelijk niet!!
Ja he, het tikken was al vermoeiend, laat staan het lezenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...
Lijkt me in het geheel niet nodig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw maar zou wel grotere borsten willen , alleen geen operatie
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
Vreeeheeeede op aaaaaardde, in de glooooooooriiiiiiiiaaaaaaa (met z'n mooie trilling in mijn stem dan he en net een beetje vals)
mannen met stoppelbaardjes
Waarom ben ik daar eigk niet voor uitgenodigd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomen!
Scheterbap!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef summer29 het volgende:
Maar goed................ even genoeg.
Ik ga ff douche en dan hupskee onder wolletje liggen met een boek.Vanavond kom ik weer eens langs.
Ik was ook gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef RATMEN het volgende:
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomen!
Omdat ik Necta al wel van 1 op 1 ken ... en jou alleen van met een groepjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar eigk niet voor uitgenodigd?!
Ow nou, als het zo moet, dan laat maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis hoorIs net zover fietsen
Gutenmittag! Alles bueno?quote:
Juist DE uitgelegen aangelegenheid me 1of 1 te leren kennen denk ik danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Omdat ik Necta al wel van 1 op 1 ken ... en jou alleen van met een groepje.
.
Ikke niet begrijp, maar als jij je daar beter bij voeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild neemt afscheid van het forum
De meet heeft me geen goed gedaan. Dat lag niet aan jullie, wel volledig aan mij. Het heeft zo ontzettend z'n weerslag op m'n forumgedrag, op deze manier is het alleen maar een soort strijd voor me. Ik ga jullie zeker missen en wens jullie alle goeds.
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
De meet heeft me geen goed gedaan. Dat lag niet aan jullie, wel volledig aan mij. Het heeft zo ontzettend z'n weerslag op m'n forumgedrag, op deze manier is het alleen maar een soort strijd voor me. Ik ga jullie zeker missen en wens jullie alle goeds.
Hoi Miss ... kom je volgende week een kopje koffie drinken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist DE uitgelegen aangelegenheid me 1of 1 te leren kennen denk ik dan
Waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoi Miss ... kom je volgende week een kopje koffie drinken?.
Ehm ... ow ... ehm ... als ik weer een plekje in mn agenda hebquote:
Voor je prinses doe je alle moeite maar om een leuk stuk fruit te zien is alles teveel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef RATMEN het volgende:
Ow nou, als het zo moet, dan laat maar. Ik nodig Miss de volgende keer wel gewoon uit!
Heb je het nou over je appelsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voor je prinses doe je alle moeite maar om een leuk stuk fruit te zien is alles teveel?
Niets mis mee toch?quote:
Geen idee, ik heb ze nog nooit geproefdquote:
*grinnik*quote:
* Ronnie_bravo meld zich....quote:
HUHH???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
Het is wel net een Dear John letter. "Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
naisquote:
En 5 is nog altijd goedkoper dan 8quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef MissMSX het volgende:
Toch maar 5 strippen gedaan. 4 zijn maar 1 uur geldig
Nee joh, bij de AH verkopen ze van die "retour plus" kaartjes. Daar kan je van hier naar Ikea gaan en terug voor ff denken... 4 euro en geen tijdslimiet. Al zou je in delft CS uitstappen en een crossaintje eten en koffie drinken, geen tijdsdruk... Doen summer en ik ook altijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef MissMSX het volgende:
Toch maar 5 strippen gedaan. 4 zijn maar 1 uur geldig
Hoe kom je nou aan 6 dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Waarom meer betalen?
En het zouden dan 6 strippen worden
Hmmmz....had toch wel binnen 5 minuten een stiekeme reactie van LC verwachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz neemt een hap uit zn broodje met zaad
Haal ook gelijk ff 2 van die bakjes voor een lillangen (medicijnen) kastje voor mij. Bij thuiskomst ontdekten summer en ik dat de lillangenkastje van binnenuit leeg was. We dachten dat er plankjes en bakjes in zouden zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef MissMSX het volgende:
Vanaf nu ben ik alwetend wat dat retourtje betreft
4 tot delft station. Vanaf daar 2 naar de IKEA.
Wel lief vragen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haal ook gelijk ff 2 van die bakjes voor een lillangen (medicijnen) kastje voor mij. Bij thuiskomst ontdekten summer en ik dat de lillangenkastje van binnenuit leeg was. We dachten dat er plankjes en bakjes in zouden zitten.![]()
Ok, ik was al bezig met edittenquote:
Zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, ik was al bezig met edittenben soms te direct...
Ga eens hardlopen jijquote:
Neenee, soms (en zeker met dit weer) werkt de botte bijl echt beterquote:
Het was eigenlijk een grapje, maar naderhand besefde ik dat dat wel mooi zijn, ik moet mijn zonnebril toch ff komen ophalen. Maar ik vraag doorgaans zulke dingen niet, ik doe het liever zelf zodat ik bij niemad in de krijt staquote:
botte bijlen zijn soms erg handig.... gister een collega cq kennis ook gewoon in haar gezicht bitch genoemd, had ze verdiend want dat was ze op dat moment ook en no hard feelings zo ver ik weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Neenee, soms (en zeker met dit weer) werkt de botte bijl echt beter
quote:Het HTM Dalurenretour Den Haag Plus is geldig als dagretour op alle HTM-, Qbuzz-, Veolia- en Connexxion-lijnen (m.u.v. de Interliner) en RET buslijn 40 in Den Haag centrum, Rijswijk, Scheveningen, Leidschendam-Voorburg, Kerkehout, Den Haag Zuid-west, Delft, Wateringen, Nootdorp, Leidschenveen, Rijksweg (blinde zone), Zoetermeer en Zoetermeer Oosterheem (rood- + blauwomrande gedeelte in de kaart). HTM Dalurenretouren zijn niet geldig in de HTM nachtbussen. Overstappen is toegestaan tot 1,5 uur na stempeldatum en -tijd.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
het leven is hardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmmz....had toch wel binnen 5 minuten een stiekeme reactie van LC verwacht
Ze is dus echt weg
echt zelde problemen in trein naar schipholquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Jill-RMC het volgende:
nog niet eens bij schiphol en ik heb al tientallen mensen doodgewenst en de liefde aan mn auto verklaard. geloof dat mn tolerantielevel een stuk is gedaald sinds ik niet meer dagelijks met t ov moet :p
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarquote:
Voor later zorg dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarOp een paar dingen na die bij de klant liggen
Dat krijg ik maandag wel op mn dak
quote:
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Flappekz het volgende:
Wooohoooooooo, heeeeeeeeeeeeerlijk gerend
Voor het eerst in mn leven 5 kilometer achter elkaar in een half uur tijd. En omdat ik me daarna prima voelde heb ik de laatste 1,6 km naar huis ook gerend in hetzelfde tempo
Geloof me, het is echt superweer om te lopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....
En als t regent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik morgen het park in, les 18(in de hoop dat het droog is natuurlijk)
Als het niet hoost moet ik ook van mezelfquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als het niet hoost moet ik ook van mezelf"t begint nu net een beetje op te schieten qua tijden en conditie *en heupvetjes* dus ik moet nu echt weer even doorzetten. Gister ging ook erg lekker trouwens!
quote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en we gaan morgenavond niet eens naar de film
't Gaat bij vlagen geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
maar 2 mooie mannen online doet wonderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
't Gaat bij vlagen geloof ikZo kan 't topic ook compleet doodvallen zoals nu
Drie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar 2 mooie mannen online doet wonderen
waarom niet!?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Civilian het volgende:
Zet net om me heen te kijken wie je nou bedoelde met mooie manMaar je bedoelde daarwerkelijk mij?
Knorrende katjes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben d'r weer. Kopje thee, Elle (proefabo, echt zo ontzettend niet mijn blad, echt te hilarisch gewoon) en een knorrend katje op schoot
dat ik wat met je doe... je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligt
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]Helaas is die liefde niet wederzijds maar ik kan het compliment zeker wel waarderen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoorquote:
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.
Ik verveel me eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoor
Ik trakteerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoor
enne met alcohol, ik drink niet dus 1 drankje is genoeg om me waisted te krijgen
cafe zit om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verveel me eigenlijk wel een beetje![]()
[..]
Ik trakteer![]()
denk niet dat je het hoort, wel dat je het leest!quote:
zullen wij dan samen gezellig kopje thee drinken en alvast gebarentaal oefenen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
stelletje alcoholisten zijn jullie ook.. wat is er mis met een kop thee?
goed excuus om weer te gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel echt zooooooooooooooooooo'n domme doos. Ga ik naar de IKEA voor wat stofjes en wat dekbedden. Heb ik heel blij de stofjes uitgezocht, zit ik nog geen 5 minuten in de bus terug kom ik er achter dat ik de dekbedden vergeten ben![]()
![]()
in cafe kan je prima thee drinken, doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
stelletje alcoholisten zijn jullie ook.. wat is er mis met een kop thee?
Arme stakker, heb medelijden met je... En verder heel lief dat je voor ons ook iets wilde halen maar dat helaas niet gelukt is. We gaan binnenkort zelf wel halen.. Zal ik dan ook dekbedden voor je mee brengen? Of heb je al opgehaald?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel echt zooooooooooooooooooo'n domme doos. Ga ik naar de IKEA voor wat stofjes en wat dekbedden. Heb ik heel blij de stofjes uitgezocht, zit ik nog geen 5 minuten in de bus terug kom ik er achter dat ik de dekbedden vergeten ben![]()
![]()
Troost je met de gedachte dat Air ze dan ook vergeten is. Iets met halve smart enzo..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
![]()
Ik baal vooral dat ik dan terug moet en bijna meer geld kwijt ben aan reiskosten dan aan wat ik ga halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goed excuus om weer te gaanik kom daar echt veeeels te weinig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
Arme stakker, heb medelijden met je... En verder heel lief dat je voor ons ook iets wilde halen maar dat helaas niet gelukt is. We gaan binnenkort zelf wel halen.. Zal ik dan ook dekbedden voor je mee brengen? Of heb je al opgehaald?
Ik en iets vergeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Troost je met de gedachte dat Air ze dan ook vergeten is. Iets met halve smart enzo..
.........................quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik en iets vergeten.Ik wist helemaal niet dat ik in de ikea was.
Ah waarom niet? Het is geen moeite hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik dan terug moet en bijna meer geld kwijt ben aan reiskosten dan aan wat ik ga halen
[..]
Nu zijn we wel erg lief aan het doen voor elkaar he?
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Handy4all het volgende:
[..]
.........................meer niet? vroeg ik met puppy ogen
Mja, dat was mijn volgende gedachtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik en iets vergeten.Ik wist helemaal niet dat het op de wensenlijst stond.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!
Ik ben het volkomen met je eens. Wat fijn dat we eens een keertje eens zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maar elke dag hoor ik dat wijven nog erger zijn dan mannen.
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maar elke dag hoor ik dat wijven nog erger zijn dan mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Nou ja, je moet er wel mee lopen slepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ah waarom niet? Het is geen moeite hoor
ah, dat wist ik ook al wel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een plain rood stofje
En toch dacht je er niet aan. Oh wacht, dat is precies waar je mij zojuist van beschuldigde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan echt ff geen ikea meer zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ikea Meet met Zweedse gehaktballetjes!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
overigens niet mijn type
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikWanneer is die meet precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikDat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jij doet niet aan meetenquote:
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballen
na 2 drankjes kan iedereen me aanrandenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij doet niet aan meeten![]()
[..]
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-
[..]
Niks mis mee
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.quote:
of je bent gewoon wispelteurigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na 2 drankjes kan iedereen me aanranden
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je moet er wel mee lopen slepen
Wanneer gaan jullie?
ben jij dan de aanrander?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagen
Als jij zorgt voor de Zweedse ballen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat ik één keer van standpunt verander?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of je bent gewoon wispelteurig opportunistisch
* Knuffelzacht gaat saai offline en in bed tv kijken
Tegen die tijd is hij al weer teruggekomen op het terugkomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Uitzieken moet inderdaad de hoogste prioriteit hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, he![]()
En Solid sleept wel voor ons! Hij heeft spierballen voor.
Dat lijkt er meer op.quote:
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ga je dan aangifte doen tegen mij
[..]
mag hopen dat dat niet nieuw voor je is.......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes onlinequote:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes online
Ik vind je IRL veel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.quote:
Dacht ik dat ook?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.
Of hij kan gewoon enorm goed fakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
mmzquote:
Er is ALTIJD een adder onder het grasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmzdat is nou nooit in me opgekomen *poof* dat was de bubble
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..quote:
Jij hebt een voorstelling bij Air's adder?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..
Ik heb net gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
Hier is het dood en ikzelf ben ook behoorlijk dood, dus![]()
![]()
![]()
Op MSN is 't ook doodquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ja iedereen zit invedecibledinges op MSN en daarom is het dood hier
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Jij en necta lossen elkaar steeds af?quote:
O oke..... Fijn dat op je afdeling lekker rustig is. Ja ze slapen wel braaf op tijd hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nog steeds op mn werk! Eindelijk rust..
Ik heb je net gemaildquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Ze kunnen zeker tussen 9 en 4 komen ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedesmorgens allemaal.... zo nu begint het wachten op wasmachine en droger...
volgens de media markt tussen 9 en 12quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze kunnen zeker tussen 9 en 4 komen ofzo
Owww, 3 uurtjes valt nog wel mee. Sluiten ze de boel ook aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens de media markt tussen 9 en 12ik gok meer tegen 12en want ik woon dichtbij de media markt dus zal wel laatste op de weg zijn voor dat hun lunch en opnieuw laden begint
jups en ze nemen de oude ook meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owww, 3 uurtjes valt nog wel mee. Sluiten ze de boel ook aan?
Kijk, dat scheelt een hoop gehannes. Hoop voor je dat ze snel komen, heb je nog wat aan je dag!quote:
volop wassenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt een hoop gehannes. Hoop voor je dat ze snel komen, heb je nog wat aan je dag!
Of moet je meteen volop gaan wassen?
Tja...hoort er ook bijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volop wassengeloof dat je alleen eerste was met een lege trommel moet doen...kost geld water en tijd
dan gaat eerst dekbed overtrek erin en dan in droger, dan normale was en dan weer een droger wasquote:
Dan heb je iig een leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan gaat eerst dekbed overtrek erin en dan in droger, dan normale was en dan weer een droger wasben nog wel ff bezig vandaag
maar vnaaf naar cafe rootz
iedereen is welkom... zit er met mijn beste vriend maar die vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je iig een leuk vooruitzicht![]()
* Flappekz heeft nog geen flauw idee wat ie vanavond gaat doen...
Zou zomaar eens met mn neus in mn schoolboeken kunnen eindigen
Ik kijk eerst ff aan hoe het staat met de studie!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedereen is welkom... zit er met mijn beste vriend maar die vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen haha
wat studeer je dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk eerst ff aan hoe het staat met de studie!
Best lastig, prioriteiten stellen...
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben bezig met HBO Bedrijfskundige Informatica, naast mn werk
Het klinkt erger dan het is. Ik heb een universitaire studie gedaan naast een fulltime baan. Het is vooral een kwestie van efficiënt omgaan met je tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittig
Om t simpel te houden: Ik ben ICT'er bij Defensie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittig
effiwattus? da ken ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is. Ik heb een universitaire studie gedaan naast een fulltime baan. Het is vooral een kwestie van efficiënt omgaan met je tijd.
dat klinkt beheurlijk denigrerend naar die andere toequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om t simpel te houden: Ik ben ICT'er bij Defensie.
Werk+HBO is idd wel pittig ... Maar als ik zie wie het allemaal al eens gedaan hebben, moet ik t ook kunnen!
Jij hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:
Goed he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
effiwattus? da ken ik niet
[..]
dat klinkt beheurlijk denigrerend naar die andere toe
voor jou een vraag voor mij een weetquote:
echt geweldig!quote:
Dat is jouw aanname.quote:
mogguhquote:
quote:
lekker hardlopen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:45 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! Ik duik zo maar eens het park in denk ik
Ik lig alweer in bed met een boekquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik lig alweer in bed met een boekMoet toch eerst mn mp3 speler opladen
Schiet eens op jijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik lig alweer in bed met een boekMoet toch eerst mn mp3 speler opladen
Dat hebben wij ook, maar da's geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
ze zijn geleverd
mag ze alleen niet tegelijk draaien
Ik wil wel, aan mij ligt het nietquote:
Tuurlijk wel, heb ik gisteren ook gedaan. En voor je het weet ben je een half uur bezig en heb je er 5 kilometer opzittenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wel, aan mij ligt het nietMaar zonder Evy kan ik het park nog niet in
jij draait ze wel tegelijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, maar da's geen probleem hoor
Nope, dan gaat het niet goed qua stroomvoorziening. Maar er valt prima mee te werken zoquote:
Stalker!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
lol, dat Google Latitude werkt best grappig. Zo zag ik dat GotC 3 minuten geleden vlakbij het Zuiderpark was
denk niet dat ik daar aan ga mee doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
lol, dat Google Latitude werkt best grappig. Zo zag ik dat GotC 3 minuten geleden vlakbij het Zuiderpark was
Da's zo'n beetje hoe wij het ook doen jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik draai mijn wasmachine en droger ook nooit tegelijk maar wat Flap zegt, gaat prima. Ik heb een grote trommel dus als ik het beddengoed erin stop, kan er echt nog wel wat spul bij dat ik er ook in wil hebbenDus 2 keer wassen en dan 1 keer drogen + uithangen.
helaas is de trommel van de wasmachine kleiner dan van de drogerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik draai mijn wasmachine en droger ook nooit tegelijk maar wat Flap zegt, gaat prima. Ik heb een grote trommel dus als ik het beddengoed erin stop, kan er echt nog wel wat spul bij dat ik er ook in wil hebbenDus 2 keer wassen en dan 1 keer drogen + uithangen.
Da's toch mooi! Droger aan nadat je 2 wasjes hebt gedaan!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
helaas is de trommel van de wasmachine kleiner dan van de droger
Ja, dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
Da's toch mooi! Droger aan nadat je 2 wasjes hebt gedaan!
Moet jij mij eens horen dan joh...lijk wel een huisman
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn gedachte ook(niet over je huisman, wel over het mooi zijn van het kleiner zijn van de trommel) Schitterende zin dit
![]()
En heb je ook een schortje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |