Het was eigenlijk een grapje, maar naderhand besefde ik dat dat wel mooi zijn, ik moet mijn zonnebril toch ff komen ophalen. Maar ik vraag doorgaans zulke dingen niet, ik doe het liever zelf zodat ik bij niemad in de krijt staquote:
botte bijlen zijn soms erg handig.... gister een collega cq kennis ook gewoon in haar gezicht bitch genoemd, had ze verdiend want dat was ze op dat moment ook en no hard feelings zo ver ik weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Neenee, soms (en zeker met dit weer) werkt de botte bijl echt beter
quote:Het HTM Dalurenretour Den Haag Plus is geldig als dagretour op alle HTM-, Qbuzz-, Veolia- en Connexxion-lijnen (m.u.v. de Interliner) en RET buslijn 40 in Den Haag centrum, Rijswijk, Scheveningen, Leidschendam-Voorburg, Kerkehout, Den Haag Zuid-west, Delft, Wateringen, Nootdorp, Leidschenveen, Rijksweg (blinde zone), Zoetermeer en Zoetermeer Oosterheem (rood- + blauwomrande gedeelte in de kaart). HTM Dalurenretouren zijn niet geldig in de HTM nachtbussen. Overstappen is toegestaan tot 1,5 uur na stempeldatum en -tijd.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
het leven is hardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmmz....had toch wel binnen 5 minuten een stiekeme reactie van LC verwacht
Ze is dus echt weg
echt zelde problemen in trein naar schipholquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Jill-RMC het volgende:
nog niet eens bij schiphol en ik heb al tientallen mensen doodgewenst en de liefde aan mn auto verklaard. geloof dat mn tolerantielevel een stuk is gedaald sinds ik niet meer dagelijks met t ov moet :p
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarquote:
Voor later zorg dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarOp een paar dingen na die bij de klant liggen
Dat krijg ik maandag wel op mn dak
quote:
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Flappekz het volgende:
Wooohoooooooo, heeeeeeeeeeeeerlijk gerend
Voor het eerst in mn leven 5 kilometer achter elkaar in een half uur tijd. En omdat ik me daarna prima voelde heb ik de laatste 1,6 km naar huis ook gerend in hetzelfde tempo
Geloof me, het is echt superweer om te lopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....
En als t regent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik morgen het park in, les 18(in de hoop dat het droog is natuurlijk)
Als het niet hoost moet ik ook van mezelfquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als het niet hoost moet ik ook van mezelf"t begint nu net een beetje op te schieten qua tijden en conditie *en heupvetjes* dus ik moet nu echt weer even doorzetten. Gister ging ook erg lekker trouwens!
quote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en we gaan morgenavond niet eens naar de film
't Gaat bij vlagen geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
maar 2 mooie mannen online doet wonderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
't Gaat bij vlagen geloof ikZo kan 't topic ook compleet doodvallen zoals nu
Drie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar 2 mooie mannen online doet wonderen
waarom niet!?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Civilian het volgende:
Zet net om me heen te kijken wie je nou bedoelde met mooie manMaar je bedoelde daarwerkelijk mij?
Knorrende katjes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben d'r weer. Kopje thee, Elle (proefabo, echt zo ontzettend niet mijn blad, echt te hilarisch gewoon) en een knorrend katje op schoot
dat ik wat met je doe... je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligt
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]Helaas is die liefde niet wederzijds maar ik kan het compliment zeker wel waarderen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoorquote:
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.
Ik verveel me eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoor
Ik trakteerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoor
enne met alcohol, ik drink niet dus 1 drankje is genoeg om me waisted te krijgen
cafe zit om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verveel me eigenlijk wel een beetje![]()
[..]
Ik trakteer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |