Nee, sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en we gaan morgenavond niet eens naar de film
't Gaat bij vlagen geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn tvp die ik op pagina 4 moet zeggen, moet niet gekker worden hier he zo snel als jullie gaan
maar 2 mooie mannen online doet wonderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
't Gaat bij vlagen geloof ikZo kan 't topic ook compleet doodvallen zoals nu
Drie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar 2 mooie mannen online doet wonderen
waarom niet!?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Civilian het volgende:
Zet net om me heen te kijken wie je nou bedoelde met mooie manMaar je bedoelde daarwerkelijk mij?
Knorrende katjes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben d'r weer. Kopje thee, Elle (proefabo, echt zo ontzettend niet mijn blad, echt te hilarisch gewoon) en een knorrend katje op schoot
dat ik wat met je doe... je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
je weet toch dat mijn hart bij nectarientje ligt
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]Helaas is die liefde niet wederzijds maar ik kan het compliment zeker wel waarderen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoorquote:
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
geeft ook niet, genoeg alcohol en wat ghb en er kan een hoop veranderen
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook voor jou worden gebruikt.
Ik verveel me eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jou wil ik anders ook wel bezig houden hoor
Ik trakteerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontdek me plekje en man en vrouw kunnen me zo om krijgen hoor
enne met alcohol, ik drink niet dus 1 drankje is genoeg om me waisted te krijgen
cafe zit om de hoek bij mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verveel me eigenlijk wel een beetje![]()
[..]
Ik trakteer![]()
denk niet dat je het hoort, wel dat je het leest!quote:
zullen wij dan samen gezellig kopje thee drinken en alvast gebarentaal oefenen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
stelletje alcoholisten zijn jullie ook.. wat is er mis met een kop thee?
goed excuus om weer te gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel echt zooooooooooooooooooo'n domme doos. Ga ik naar de IKEA voor wat stofjes en wat dekbedden. Heb ik heel blij de stofjes uitgezocht, zit ik nog geen 5 minuten in de bus terug kom ik er achter dat ik de dekbedden vergeten ben![]()
![]()
in cafe kan je prima thee drinken, doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
stelletje alcoholisten zijn jullie ook.. wat is er mis met een kop thee?
Arme stakker, heb medelijden met je... En verder heel lief dat je voor ons ook iets wilde halen maar dat helaas niet gelukt is. We gaan binnenkort zelf wel halen.. Zal ik dan ook dekbedden voor je mee brengen? Of heb je al opgehaald?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel echt zooooooooooooooooooo'n domme doos. Ga ik naar de IKEA voor wat stofjes en wat dekbedden. Heb ik heel blij de stofjes uitgezocht, zit ik nog geen 5 minuten in de bus terug kom ik er achter dat ik de dekbedden vergeten ben![]()
![]()
Troost je met de gedachte dat Air ze dan ook vergeten is. Iets met halve smart enzo..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
![]()
Ik baal vooral dat ik dan terug moet en bijna meer geld kwijt ben aan reiskosten dan aan wat ik ga halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goed excuus om weer te gaanik kom daar echt veeeels te weinig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
Arme stakker, heb medelijden met je... En verder heel lief dat je voor ons ook iets wilde halen maar dat helaas niet gelukt is. We gaan binnenkort zelf wel halen.. Zal ik dan ook dekbedden voor je mee brengen? Of heb je al opgehaald?
Ik en iets vergeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Troost je met de gedachte dat Air ze dan ook vergeten is. Iets met halve smart enzo..
.........................quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik en iets vergeten.Ik wist helemaal niet dat ik in de ikea was.
Ah waarom niet? Het is geen moeite hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik dan terug moet en bijna meer geld kwijt ben aan reiskosten dan aan wat ik ga halen
[..]
Nu zijn we wel erg lief aan het doen voor elkaar he?
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Handy4all het volgende:
[..]
.........................meer niet? vroeg ik met puppy ogen
Mja, dat was mijn volgende gedachtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik en iets vergeten.Ik wist helemaal niet dat het op de wensenlijst stond.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!
Ik ben het volkomen met je eens. Wat fijn dat we eens een keertje eens zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maar elke dag hoor ik dat wijven nog erger zijn dan mannen.
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maar elke dag hoor ik dat wijven nog erger zijn dan mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Nou ja, je moet er wel mee lopen slepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ah waarom niet? Het is geen moeite hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |