Het is wel net een Dear John letter. "Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild neemt afscheid van het forum
De meet heeft me geen goed gedaan. Dat lag niet aan jullie, wel volledig aan mij. Het heeft zo ontzettend z'n weerslag op m'n forumgedrag, op deze manier is het alleen maar een soort strijd voor me. Ik ga jullie zeker missen en wens jullie alle goeds.
naisquote:
En 5 is nog altijd goedkoper dan 8quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef MissMSX het volgende:
Toch maar 5 strippen gedaan. 4 zijn maar 1 uur geldig
Nee joh, bij de AH verkopen ze van die "retour plus" kaartjes. Daar kan je van hier naar Ikea gaan en terug voor ff denken... 4 euro en geen tijdslimiet. Al zou je in delft CS uitstappen en een crossaintje eten en koffie drinken, geen tijdsdruk... Doen summer en ik ook altijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef MissMSX het volgende:
Toch maar 5 strippen gedaan. 4 zijn maar 1 uur geldig
Hoe kom je nou aan 6 dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Waarom meer betalen?
En het zouden dan 6 strippen worden
Hmmmz....had toch wel binnen 5 minuten een stiekeme reactie van LC verwachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz neemt een hap uit zn broodje met zaad
Haal ook gelijk ff 2 van die bakjes voor een lillangen (medicijnen) kastje voor mij. Bij thuiskomst ontdekten summer en ik dat de lillangenkastje van binnenuit leeg was. We dachten dat er plankjes en bakjes in zouden zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef MissMSX het volgende:
Vanaf nu ben ik alwetend wat dat retourtje betreft
4 tot delft station. Vanaf daar 2 naar de IKEA.
Wel lief vragen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haal ook gelijk ff 2 van die bakjes voor een lillangen (medicijnen) kastje voor mij. Bij thuiskomst ontdekten summer en ik dat de lillangenkastje van binnenuit leeg was. We dachten dat er plankjes en bakjes in zouden zitten.![]()
Ok, ik was al bezig met edittenquote:
Zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, ik was al bezig met edittenben soms te direct...
Ga eens hardlopen jijquote:
Neenee, soms (en zeker met dit weer) werkt de botte bijl echt beterquote:
Het was eigenlijk een grapje, maar naderhand besefde ik dat dat wel mooi zijn, ik moet mijn zonnebril toch ff komen ophalen. Maar ik vraag doorgaans zulke dingen niet, ik doe het liever zelf zodat ik bij niemad in de krijt staquote:
botte bijlen zijn soms erg handig.... gister een collega cq kennis ook gewoon in haar gezicht bitch genoemd, had ze verdiend want dat was ze op dat moment ook en no hard feelings zo ver ik weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Neenee, soms (en zeker met dit weer) werkt de botte bijl echt beter
quote:Het HTM Dalurenretour Den Haag Plus is geldig als dagretour op alle HTM-, Qbuzz-, Veolia- en Connexxion-lijnen (m.u.v. de Interliner) en RET buslijn 40 in Den Haag centrum, Rijswijk, Scheveningen, Leidschendam-Voorburg, Kerkehout, Den Haag Zuid-west, Delft, Wateringen, Nootdorp, Leidschenveen, Rijksweg (blinde zone), Zoetermeer en Zoetermeer Oosterheem (rood- + blauwomrande gedeelte in de kaart). HTM Dalurenretouren zijn niet geldig in de HTM nachtbussen. Overstappen is toegestaan tot 1,5 uur na stempeldatum en -tijd.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
het leven is hardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
Shit. Wilde ik door de regen gaan rennen.......Regent t niet meer!![]()
Nouja....toch maar rennen dan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmmz....had toch wel binnen 5 minuten een stiekeme reactie van LC verwacht
Ze is dus echt weg
echt zelde problemen in trein naar schipholquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Jill-RMC het volgende:
nog niet eens bij schiphol en ik heb al tientallen mensen doodgewenst en de liefde aan mn auto verklaard. geloof dat mn tolerantielevel een stuk is gedaald sinds ik niet meer dagelijks met t ov moet :p
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarquote:
Voor later zorg dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, en om half 5 was de site gelukkig al zo goed als klaarOp een paar dingen na die bij de klant liggen
Dat krijg ik maandag wel op mn dak
quote:
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Flappekz het volgende:
Wooohoooooooo, heeeeeeeeeeeeerlijk gerend
Voor het eerst in mn leven 5 kilometer achter elkaar in een half uur tijd. En omdat ik me daarna prima voelde heb ik de laatste 1,6 km naar huis ook gerend in hetzelfde tempo
Geloof me, het is echt superweer om te lopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Top man!! Ik ben wel wat jaloers, ik zit nu nog naar buiten te kijken en te denken dat ik morgen ga lopen....
En als t regent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik morgen het park in, les 18(in de hoop dat het droog is natuurlijk)
Als het niet hoost moet ik ook van mezelfquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als het niet hoost moet ik ook van mezelf"t begint nu net een beetje op te schieten qua tijden en conditie *en heupvetjes* dus ik moet nu echt weer even doorzetten. Gister ging ook erg lekker trouwens!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |