Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
maarre het is mijn verantwoordelijk niet!!
Ja he, het tikken was al vermoeiend, laat staan het lezenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...
Lijkt me in het geheel niet nodig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw maar zou wel grotere borsten willen , alleen geen operatie
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
Vreeeheeeede op aaaaaardde, in de glooooooooriiiiiiiiaaaaaaa (met z'n mooie trilling in mijn stem dan he en net een beetje vals)
mannen met stoppelbaardjes
Waarom ben ik daar eigk niet voor uitgenodigd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomen!
Scheterbap!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef summer29 het volgende:
Maar goed................ even genoeg.
Ik ga ff douche en dan hupskee onder wolletje liggen met een boek.Vanavond kom ik weer eens langs.
Ik was ook gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef RATMEN het volgende:
Waarom ben je eigk vandaag niet even gezellig langs gekomen!
Omdat ik Necta al wel van 1 op 1 ken ... en jou alleen van met een groepjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar eigk niet voor uitgenodigd?!
Ow nou, als het zo moet, dan laat maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon thuis hoorIs net zover fietsen
Gutenmittag! Alles bueno?quote:
Juist DE uitgelegen aangelegenheid me 1of 1 te leren kennen denk ik danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Omdat ik Necta al wel van 1 op 1 ken ... en jou alleen van met een groepje.
.
Ikke niet begrijp, maar als jij je daar beter bij voeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild neemt afscheid van het forum
De meet heeft me geen goed gedaan. Dat lag niet aan jullie, wel volledig aan mij. Het heeft zo ontzettend z'n weerslag op m'n forumgedrag, op deze manier is het alleen maar een soort strijd voor me. Ik ga jullie zeker missen en wens jullie alle goeds.
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
De meet heeft me geen goed gedaan. Dat lag niet aan jullie, wel volledig aan mij. Het heeft zo ontzettend z'n weerslag op m'n forumgedrag, op deze manier is het alleen maar een soort strijd voor me. Ik ga jullie zeker missen en wens jullie alle goeds.
Hoi Miss ... kom je volgende week een kopje koffie drinken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist DE uitgelegen aangelegenheid me 1of 1 te leren kennen denk ik dan
Waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoi Miss ... kom je volgende week een kopje koffie drinken?.
Ehm ... ow ... ehm ... als ik weer een plekje in mn agenda hebquote:
Voor je prinses doe je alle moeite maar om een leuk stuk fruit te zien is alles teveel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef RATMEN het volgende:
Ow nou, als het zo moet, dan laat maar. Ik nodig Miss de volgende keer wel gewoon uit!
Heb je het nou over je appelsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voor je prinses doe je alle moeite maar om een leuk stuk fruit te zien is alles teveel?
Niets mis mee toch?quote:
Geen idee, ik heb ze nog nooit geproefdquote:
*grinnik*quote:
* Ronnie_bravo meld zich....quote:
HUHH???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Lovechild het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |