Ik dusquote:
Ik zou er niet trots op zijn als je jezelf als echte man bestempeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Ja, nou weet ik dus niet zeker of ik moet posten.
Ik geloof niet dat ik mezelf een echte vrouw kan noemenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Ja, nou weet ik dus niet zeker of ik moet posten.
Zijn jullie niet echte metro-mannen?quote:
Wat is een echte vrouw dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn als je jezelf als echte man bestempelt
[..]
Ik geloof niet dat ik mezelf een echte vrouw kan noemen
Zoeentje die alleen maar denkt of d'r haar wel goed zit en d'r nagels wel goed gemanicuurd zijnquote:
Hmmm....ik weet niet of ik dat wel als echte vrouw bestempel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoeentje die alleen maar denkt of d'r haar wel goed zit en d'r nagels wel goed gemanicuurd zijn
Ik heb het niet over de ideale vrouw hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmm....ik weet niet of ik dat wel als echte vrouw bestempel.
Vraag me nog ff niet wat ik dan wel een echte vrouw vind, want dat weet ik zelf ook nog niet. Hoopte nog zo dat je me een beetje op weg kon helpen
Weet ik, dat is ook heel wat andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de ideale vrouw he
quote:
Ik heb een lichtblauwe lamswolle trui aan, eronder een roze/wit gestreept overhemd en ben voorzien van een stoppelbaardje ... ik voel me vandaag enorm metro!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz zat al op deze reactie te wachten
Ja, logisch toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz zat al op deze reactie te wachten
Ja echt? Ik neem aan door wat ik zei he, niet door dat haar en nagellak...quote:
Jaquote:
Je hebt borsten gebaard?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw want ik heb borsten en kinderen gebaard enzo. Dat kunnen toch echt alleen vrouwen.
M'n haar zit nu niet goed en m'n nagels ook niet gemanicuurd.
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja echt? Ik neem aan door wat ik zei he, niet door dat haar en nagellak...
Waarom vat je dat van mij wel zo op dan?
Maar borsten heb je welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.
Nou, ik heb nog geen kinderen gebaard, dus ben ik in jouw ogen nog geen vrouw!
Zucht.
Nee want ik had het toch alleen over mezelf. Ik heb het helemaal niet over anderen gehad!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het logisch. Jij zegt: Ik ben een vrouw want ik heb kinderen gebaard en ik heb borsten.
Nou, ik heb nog geen kinderen gebaard, dus ben ik in jouw ogen nog geen vrouw!
Zucht.
Psies!quote:
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef RATMEN het volgende:
Vermoeiend ... ik ga boodschappen doen en lunchen.
Ik ben vermoeiend denk ik...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je wat vermoeiend was, de laatste pagina lezen van de vorige topic...
Je bent te vroeg. We zijn nog niet bij de 250 postsquote:
pics or it didnt happenedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben wel een echte vrouw maar zou wel grotere borsten willen , alleen geen operatie
Neptietenquote:
Er valt niets te zien op foto's dus die borsten zijn inderdaad niet gebeurdquote:
Ook met kale plekjes tussen de stoppels door?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
Vreeeheeeede op aaaaaardde, in de glooooooooriiiiiiiiaaaaaaa (met z'n mooie trilling in mijn stem dan he en net een beetje vals)
mannen met stoppelbaardjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |