abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81128106
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Je laat best vaak doorschemeren dat je het financiëel goed voorelkaar hebt.

En ja, nu is het het makkelijkst om te zeggen dat ik vast jaloers ben en dat ik het tegenovergestelde laat weten

Ik vind niet zoveel van wat jij daarvan vindt. En ik geloof niet dat ik erg mee te koop loop. Sterker nog, kan me geen ander moment bedenken dat ik er iets over gezegd heb.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:02:18 #252
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128131
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nou als jij zo te lezen nog steeds zo flieft bent als ikke, dan maakt het niet zoveel uit waar je met elkaar bent, toch .

Enne ik ga niet elke maand met haar weg naar een kasteel, dus als je het uitspreidt over een periode van een paar maanden is het niet meer dan een paar tientjes per week .
Het was niet mijn bedoeling je in de verdediging te laten schieten
Ik plaagde je maar wat Ik vind het juist hardstikke leuk dat je zulk soort dingen doet met je meisje
En wij kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor. Gewoon lekker genieten van het leven
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:03:02 #253
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128164
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik vind niet zoveel van wat jij daarvan vindt. En ik geloof niet dat ik erg mee te koop loop. Sterker nog, kan me geen ander moment bedenken dat ik er iets over gezegd heb.
Je grote auto in vergelijking met mijn zwabberende opoefiets
50.000 O+
pi_81128170
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Geloof me: Alles is verser en luxer dan in de kantine hier
Als ik soms op cursus ben, kijk ik mn ogen uit in de kantines van die andere bedrijven
Kantine ... het woord zegt het al .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:04:28 #255
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81128235
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ja, ik noem het kantine. Hier noemen ze het uiteraard een bedrijfsrestaurant, met catering van Defensie's eigen cateringbedrijf

hoorde laatst dat er zelf een anti-hyves van is
Ik ben van pindavlees
pi_81128277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:

Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaan
Nou de fase van alleen maar leuke dingen doen wel hoor. Dát wordt een beetje onhaalbaar met leerplichtigen kinderen
Maar het verliefd zijn niet, dat is misschien nog wel meer dan toen
Don't you love her madly?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:05:52 #257
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128280
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef RATMEN het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja, ik noem het kantine. Hier noemen ze het uiteraard een bedrijfsrestaurant, met catering van Defensie's eigen cateringbedrijf

hoorde laatst dat er zelf een anti-hyves van is
Haha, ja da's waar. Maar de 'kantine' in belgie zag er daadwerkelijk niet uit. helemaal in de kelder zonder ramen. Echt een vreselijk hok.
Maar het eten......... man, ik zou zo in de trein stappen en er gaan lunchen!
50.000 O+
pi_81128316
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het was niet mijn bedoeling je in de verdediging te laten schieten
Ik plaagde je maar wat Ik vind het juist hardstikke leuk dat je zulk soort dingen doet met je meisje
En wij kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor. Gewoon lekker genieten van het leven
Ik voel me ook allerminst aangevallen hoor . Vind het juist mooi om te lezen dat jullie nog steeds zo flieft zijn. Jullie zijn daarmee voor mij een mooi voorbeeld, hoop over een aantal jaar ook nog zo fijn samen te zijn!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je grote auto in vergelijking met mijn zwabberende opoefiets
Das een leaseauto ... die krijg ik, die koop ik niet . Zou het bij lange na niet kunnen betalen .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:07:21 #259
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128353
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou de fase van alleen maar leuke dingen doen wel hoor. Dát wordt een beetje onhaalbaar met leerplichtigen kinderen
Maar het verliefd zijn niet, dat is misschien nog wel meer dan toen
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 'leuke dingen doet' verstaat.
Weekendjes weg zoals Ratmen gaat doen wordt wat lastiger ja, maar ik kan al minstens even hard genieten van een heerlijke strandwandeling
50.000 O+
pi_81128369
tvp (op laatste pagina zowat )
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81128374
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Euh...waar zeg ik dat ik er iets van vind dan? Dat woord heb ik uberhaupt niet gebruikt.
Maarre...: je nieuwe auto, je telefoon, je werkster, niet merken dat je 2 maanden geen salaris hebt gehad.
pi_81128408
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

Haha, ja da's waar. Maar de 'kantine' in belgie zag er daadwerkelijk niet uit. helemaal in de kelder zonder ramen. Echt een vreselijk hok.
Maar het eten......... man, ik zou zo in de trein stappen en er gaan lunchen!
Dan nodig ik je uit om es bij ons te komen lunchen. In een van de restaurants bijvoorbeeld in Zeist of Tilburg. Als je er als bedrijf voldoende in investeert en aandacht aangeeft, kan het hier ook heel goed .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:08:34 #263
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81128413
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
tvp (op laatste pagina zowat )
Schiet dan ook op!
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:08:55 #264
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128429
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik voel me ook allerminst aangevallen hoor . Vind het juist mooi om te lezen dat jullie nog steeds zo flieft zijn. Jullie zijn daarmee voor mij een mooi voorbeeld, hoop over een aantal jaar ook nog zo fijn samen te zijn!
[..]

Das een leaseauto ... die krijg ik, die koop ik niet . Zou het bij lange na niet kunnen betalen .
oew, rolmodellen... Ik voel de druk snel omhoog gaan. Niet doen!

En zo'n mooie leaseauto als de jouwe had ik echt kunt kunnen leasen
Maar ik was meer dan tevreden met mijn toyota'tje die me van A naar B bracht
50.000 O+
pi_81128452
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 'leuke dingen doet' verstaat.
Weekendjes weg zoals Ratmen gaat doen wordt wat lastiger ja, maar ik kan al minstens even hard genieten van een heerlijke strandwandeling
Nou ja, daar doelde ik wel op ja.
Ons dagelijks leven bestaat toch gewoon uit werken, thuis zijn en voor het gezin zorgen. Maar mijn dag begint pas echt zodra hij thuiskomt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:11:12 #266
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128553
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dan nodig ik je uit om es bij ons te komen lunchen. In een van de restaurants bijvoorbeeld in Zeist of Tilburg. Als je er als bedrijf voldoende in investeert en aandacht aangeeft, kan het hier ook heel goed .
Ik geloof ook zeker dat het wel kan, maar de meeste bedrijven komen niet verder dan Sodexo. En dan zo'n deal met ze sluiten dat het eten hardstikke duur is in verhouding
Eten is in Nederland gemiddeld genomen gewoon niet zo'n belangrijk punt als in veel andere landen. Zo zonde
50.000 O+
pi_81128554
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Euh...waar zeg ik dat ik er iets van vind dan? Dat woord heb ik uberhaupt niet gebruikt.
Maarre...: je nieuwe auto, je telefoon, je werkster, niet merken dat je 2 maanden geen salaris hebt gehad.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:

En ja, nu is het het makkelijkst om te zeggen dat ik vast jaloers ben en dat ik het tegenovergestelde laat weten

Het interesseert me niet of je wel niet jaloers bent en dus wat je er van vindt. Dus dat ga ik dan ook niet zeggen. Duidelijker zo, of moet ik het nog iets verder verdiepen?

Het feit dat je overigens er aandacht aan besteed en op kan noemen waarom het volgens jou zo is, zegt mij vervolgens weer genoeg .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:12:26 #268
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128619
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou ja, daar doelde ik wel op ja.
Ons dagelijks leven bestaat toch gewoon uit werken, thuis zijn en voor het gezin zorgen. Maar mijn dag begint pas echt zodra hij thuiskomt.
Huh? hoe bedoel ja dat?
50.000 O+
pi_81128676
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:

[..]

oew, rolmodellen... Ik voel de druk snel omhoog gaan. Niet doen!

En zo'n mooie leaseauto als de jouwe had ik echt kunt kunnen leasen
Maar ik was meer dan tevreden met mijn toyota'tje die me van A naar B bracht
Ok, ik zal jullie in stilte adoreren .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:14:14 #270
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128720
Ik ga vanavond Zweedse balletjes eten met mijn lief. Hoe romantisch

En binnenkort een high tea doen bij Hotel des Indes met mijn ouders. Heerlijk decadent zo op z'n tijd is goed
50.000 O+
pi_81128746
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef RATMEN het volgende:

[..]

[..]

Het interesseert me niet of je wel niet jaloers bent en dus wat je er van vindt. Dus dat ga ik dan ook niet zeggen. Duidelijker zo, of moet ik het nog iets verder verdiepen?

Het feit dat je overigens er aandacht aan besteed en op kan noemen waarom het volgens jou zo is, zegt mij vervolgens weer genoeg .
Ja verdiep maar even verder.
Ik haakte overigens wel in op iemand anders die het aanhaalde he.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:14:55 #272
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128753
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ok, ik zal jullie in stilte adoreren .
Nou, mocht je ooit ons geheim willen weten dan PM je maar
50.000 O+
pi_81128777
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik geloof ook zeker dat het wel kan, maar de meeste bedrijven komen niet verder dan Sodexo. En dan zo'n deal met ze sluiten dat het eten hardstikke duur is in verhouding
Eten is in Nederland gemiddeld genomen gewoon niet zo'n belangrijk punt als in veel andere landen. Zo zonde
Een van mijn cateraars is Sodexo . Alleen heeft het alles te maken met het type mensen die je in de keuken zet. Ook Sodexo heeft michelin sterren koks, ze kosten alleen wat meer .

Het bijzondere aan bedrijfscatering is altijd wel dat een medewerker verwacht voor 4 euro hetzelfde te krijgen als bij het restaurant een stukje verderop waar er 16 euro wordt afgerekend.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:15:47 #274
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81128792
Mensen mensen mensen.... hou t ff gezellig hier, of we nou wel of geen geld hebben

Ik ben van pindavlees
pi_81128807
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Schiet dan ook op!
Af en toe moet deze semi-ambtenaar ook werken xD
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81128818
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Huh? hoe bedoel ja dat?
Oh deed even overdreven romantisch
Voel me gewoon het prettigst als hij er ook is.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:16:29 #277
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81128838
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Af en toe moet deze semi-ambtenaar ook werken xD
Ja, of je doet gewoon alsof
Ik ben van pindavlees
pi_81128881
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vanavond Zweedse balletjes eten met mijn lief. Hoe romantisch

En binnenkort een high tea doen bij Hotel des Indes met mijn ouders. Heerlijk decadent zo op z'n tijd is goed
WOEI! Das pas nice en luxe!!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nou, mocht je ooit ons geheim willen weten dan PM je maar
Mocht ik gaan twijfelen aan mn relatie, ben jij de eerste bij wie ik aanklop voor advies .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:14 #279
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128917
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Een van mijn cateraars is Sodexo . Alleen heeft het alles te maken met het type mensen die je in de keuken zet. Ook Sodexo heeft michelin sterren koks, ze kosten alleen wat meer .

Het bijzondere aan bedrijfscatering is altijd wel dat een medewerker verwacht voor 4 euro hetzelfde te krijgen als bij het restaurant een stukje verderop waar er 16 euro wordt afgerekend.
Hmmm, ik vind de kwaliteit vaak wel te wensen overlaten. Dus dan is het relatief duur.
Ik betaal bijvoorbeeld liever 2 euro voor een surinaams broodje bij de toko om de hoek, dan 2 euro voor een taai broodje bezwete kaas van de Sodexo
50.000 O+
pi_81128936
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
Mensen mensen mensen.... hou t ff gezellig hier, of we nou wel of geen geld hebben

Eigenlijk...was het van mij een grapje. Inhaken op iets wat genoemd werd en mij ook weleens was opgevallen. Vandaar de en , omdat ik wel besefte dat het wel een beetje makkelijk was.
Want eigenlijk had ik een tijdje geleden bedacht dat het niets voor mij is om onaardig te doen. Alleen is het nu duidelijk wel zo opgevat.
Bummer...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:56 #281
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81128944
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh deed even overdreven romantisch
Voel me gewoon het prettigst als hij er ook is.
Owh zo. Ik dacht je werkdag
Biertjes halen enzo
50.000 O+
pi_81128960
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja verdiep maar even verder.
Ik haakte overigens wel in op iemand anders die het aanhaalde he.
Ik heb daar niet zo'n zin in. Als ik onvoldoende duidelijk was, dan is dat vervelend en zal ik me de volgende keer nog meer mijn best doen om duidelijker en helderder te zijn in mijn boodschap .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:19:38 #283
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81128979
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Eigenlijk...was het van mij een grapje. Inhaken op iets wat genoemd werd en mij ook weleens was opgevallen. Vandaar de en , omdat ik wel besefte dat het wel een beetje makkelijk was.
Want eigenlijk had ik een tijdje geleden bedacht dat het niets voor mij is om onaardig te doen. Alleen is het nu duidelijk wel zo opgevat.
Bummer...
Iets met getypte teksten verkeerd opvatten wegens het ontbreken van intonatie enzo
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:20:36 #284
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81129020
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef RATMEN het volgende:

[..]

WOEI! Das pas nice en luxe!!
[..]

Mocht ik gaan twijfelen aan mn relatie, ben jij de eerste bij wie ik aanklop voor advies .
Ik heb er ook echt al zin in. De voorpret is misschien nog wel het leukste

En dan geef ik je nu alvast een ongevraagd advies: Gewoon niet gaan twijfelen aan je relatie
50.000 O+
pi_81129031
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Iets met getypte teksten verkeerd opvatten wegens het ontbreken van intonatie enzo
Dat kan ze er iig altijd achteraf nog van maken .
pi_81129061
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb er ook echt al zin in. De voorpret is misschien nog wel het leukste

En dan geef ik je nu alvast een ongevraagd advies: Gewoon niet gaan twijfelen aan je relatie
I won't .
pi_81129076
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zo'n zin in. Als ik onvoldoende duidelijk was, dan is dat vervelend en zal ik me de volgende keer nog meer mijn best doen om duidelijker en helderder te zijn in mijn boodschap .
Oh, ik dacht je bied aan om nog duidelijker te zijn, dus ik grijp de kans.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:22:12 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81129095
Zo, ook weer thuis! En mag over 3 kwartier fijn naar m'n werk
pi_81129165
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh, ik dacht je bied aan om nog duidelijker te zijn, dus ik grijp de kans.
Lief en attent van je, maar ik sla over deze keer .
pi_81129166
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Yep, vandaar dat ik die onderstaande gele dingetjes gebruikte. Om af te zwakken.

Edit: en de moeite (weer eens, ik zou eens harder moeten zijn er er schijt aan hebben ) neem om het uit te leggen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lovechild op 07-05-2010 13:32:14 ]
pi_81129263
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Lief en attent van je, maar ik sla over deze keer .
Oh oke...
Waarom bood je het in eerste instantie aan dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81129379
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Owh zo. Ik dacht je werkdag
Biertjes halen enzo
Oeps, heeft hij zo'n verkeerd beeld afgegeven zaterdag?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:27:53 #293
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81129387
En nu heb ik ineens trek in pindasoep
50.000 O+
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:26 #294
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81129415
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oeps, heeft hij zo'n verkeerd beeld afgegeven zaterdag?
Hey, het is een man. Dat zegt genoeg
50.000 O+
pi_81129562
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hey, het is een man. Dat zegt genoeg
Maar...maar...hij drinkt heul geen biertjes
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:58 #296
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81129593
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar...maar...hij drinkt heul geen biertjes
Z'n glaasjes melk dan
50.000 O+
pi_81129647
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Z'n glaasjes melk dan
Hij kan heel goed voor zichzelf zorgen.
Ik doe het natuurlijk graag voor hem maar het is geen moeten. Ik weet zo net nog niet of hij een echte man is dan...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:34:24 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81129705
Nou, wie knalt m dicht?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:34:55 #299
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81129725
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef GotC het volgende: