Ja thuis heb ik ook een senseoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Altijd uit de benen besparen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Ik moet t alleen nog ff gaan lerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffie
Thunderbirds are GO!quote:
Euhm...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Ik vind m echt te grappig, blijf huilen van het lachen als ik m ziequote:
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.quote:
Gelukkig heb ik vrouw in huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Misschien maar eens neerzetten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar hier hebben we ook geen ouderwetsch koffiezetapparaat ...
Dat mag nietquote:
Vies is dat he? Dan heb je net je zak (quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef nectarientje het volgende:
zo mogen wij nergens een waterkoker neerzetten en dat is voor een afdeling met heel veel theedrinkende vrouwen echt een straf! De automatenthee is niet te zuipen en het heet water dat eruit komt, drink je in twee slokken weg omdat het lauw is
Jij zat in dat petjestopic van Paulquote:
Euh..wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zat ik dat petjestopic van Paul
Enne....hoe kom je nou ineens bij Bowlen dan?
Zie editquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Euh..wat?
En ik zat naar Discovery te kijken, waar ze bowlingpins maakten
yep, beter ff wachten tot salaris en vakantiegeld er weer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Precies, dat was mijn 'of toch maar niet', wij kunnen t geld ook wel beter gebruikenMaar, we onthouden m!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef nectarientje het volgende:
GezelligKunnen we bij mij eten en 't er dan afwandelen richting bowling en vervolgens alsnog bezatten aan mijn eettafel met een pak kaarten erbij ofzo
X grote of kleine kopjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Nou nou... wie 't breed heeft...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef RATMEN het volgende:
Zo net lekker een suite met bubbelbad geboekt in Jachtslot Mookerheide voor mn prinses en mij.
Smakelijkquote:
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik ga zo aan de lunch: brood met soep
Lekker Hollandschquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melk
Nou, dat valt alles mee hoor, het zijn geen wereldschokkende bedragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nou... wie 't breed heeft...
Maar tof
Lunch, goed punt. Ik ga zo maar es ff boodschappen doen en dan bij de bakker / slager lekkere broodjes halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
...heeft het er vaak overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
BowlenI'm in!
[..]
Nou nou... wie 't breed heeft...
Maar tof
Jij ook smakelijk danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Waar heb ik het vaak over?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
...heeft het er vaak over![]()
![]()
Sorry, te gemakkelijk, zal het niet meer doen (denk ik).
'T is wel leuk, die fase van verliefd en alleen maar leuke dingen doen. Da's voor mij alweer 11 jaar geleden...
Time flies when you're having fun
Mijn Belgische collega's begrepen echt niets van de Hollandsche lunch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook het prototype hollander
Voor jou misschien niet, maar voor een hoop anderen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, dat valt alles mee hoor, het zijn geen wereldschokkende bedragen. Maar ik heb er zin in!!
.
Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
...heeft het er vaak over![]()
![]()
Sorry, te gemakkelijk, zal het niet meer doen (denk ik).
'T is wel leuk, die fase van verliefd en alleen maar leuke dingen doen. Da's voor mij alweer 11 jaar geleden...
Time flies when you're having fun
Gaat goed komen. Het is zo'n gezinsblik soep geloof ik, dus straks barst ik uit elkaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij ook smakelijk dan![]()
Hier ook maar gewoon brood hoor, maar wel het eerste dat ik eet vandaag.
Wat is een belgische lunch dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn Belgische collega's begrepen echt niets van de Hollandsche lunch.
Toen ik voor de eerste keer bij hen in Belgie ging lunchen begreep ik meteen waarom...
Je laat best vaak doorschemeren dat je het financiëel goed voorelkaar hebt.quote:
Nou als jij zo te lezen nog steeds zo flieft bent als ikke, dan maakt het niet zoveel uit waar je met elkaar bent, tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Voor jou misschien niet, maar voor een hoop anderen...
Stiekem ben ik natuurlijk gewoon hardstikke jaloers
[..]
Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaan
Iig hoort daar een flesje wijn bij. En daarnaast is de keuze enorm: allerlei soorten vers klaargemaakte broodjes, uitgebreide keuze aan warme maaltijden en een al minstens even groot assortiment aan briljante toetjes. En dat dus allemaal veel verser, luxer en lekkerder dan in de gemiddelde nederlandse kantinequote:
Geloof me: Alles is verser en luxer dan in de kantine hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig hoort daar een flesje wijn bij. En daarnaast is de keuze enorm: allerlei soorten vers klaargemaakte broodjes, uitgebreide keuze aan warme maaltijden en een al minstens even groot assortiment aan briljante toetjes. En dat dus allemaal veel verser, luxer en lekkerder dan in de gemiddelde nederlandse kantine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |