Noooo! Weer een follower minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zn twitter-account net maar laten verwijderen.
Doe er toch geen fuck mee
Zo lang het maar lijkt alsof je niet populair bent, ben je nog gewoon populairquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Noooo! Weer een follower minderStraks lijkt 't nog alsof ik niet populair ben
Ga ons ff jaloers makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
Thuiswerken is fijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef RATMEN het volgende:
Thuiswerken is fijn.
* RATMEN zwaait vanuit Bezuidenhout naar Necta.
de mango is nog net niet rijp genoeg dus het is minder lekker dan ik me had bedachtquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft zojuist een verse ananas aan stukken gesneden, en al voor 75% naar binnen gewerkt
lolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
quote:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
mja, ieder z'n dingLaat mij maar schuiven met die mango. Ben blij dat ik eens een dagje niet de koffie op kantoor hoef te drinken maar gewoon lekker mijn eigen meuk
oooooh, appeltje, eitjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:. We hebben nog vanavond repetitie, de hele zaterdag, de hele zondag, maandag de generale, di+wo+do try outs en dan pas de generale ... dus das nog heeeeeeeel ver weg.
Daarnaast ben ik eigk nooit zenuwachtig.
Ik heb je allang gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...
Psiesquote:
* MissMSX schopt Thunderbirdquote:
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurZooi
terwijl ik thuis niet eens koffie drink
Ja thuis heb ik ook een senseoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Altijd uit de benen besparen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Ik moet t alleen nog ff gaan lerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffie
Thunderbirds are GO!quote:
Euhm...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Ik vind m echt te grappig, blijf huilen van het lachen als ik m ziequote:
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.quote:
Gelukkig heb ik vrouw in huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Misschien maar eens neerzetten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar hier hebben we ook geen ouderwetsch koffiezetapparaat ...
Dat mag nietquote:
Vies is dat he? Dan heb je net je zak (quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef nectarientje het volgende:
zo mogen wij nergens een waterkoker neerzetten en dat is voor een afdeling met heel veel theedrinkende vrouwen echt een straf! De automatenthee is niet te zuipen en het heet water dat eruit komt, drink je in twee slokken weg omdat het lauw is
Jij zat in dat petjestopic van Paulquote:
Euh..wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zat ik dat petjestopic van Paul
Enne....hoe kom je nou ineens bij Bowlen dan?
Zie editquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Euh..wat?
En ik zat naar Discovery te kijken, waar ze bowlingpins maakten
yep, beter ff wachten tot salaris en vakantiegeld er weer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Precies, dat was mijn 'of toch maar niet', wij kunnen t geld ook wel beter gebruikenMaar, we onthouden m!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef nectarientje het volgende:
GezelligKunnen we bij mij eten en 't er dan afwandelen richting bowling en vervolgens alsnog bezatten aan mijn eettafel met een pak kaarten erbij ofzo
X grote of kleine kopjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Nou nou... wie 't breed heeft...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef RATMEN het volgende:
Zo net lekker een suite met bubbelbad geboekt in Jachtslot Mookerheide voor mn prinses en mij.
Smakelijkquote:
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik ga zo aan de lunch: brood met soep
Lekker Hollandschquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melk
Nou, dat valt alles mee hoor, het zijn geen wereldschokkende bedragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nou... wie 't breed heeft...
Maar tof
Lunch, goed punt. Ik ga zo maar es ff boodschappen doen en dan bij de bakker / slager lekkere broodjes halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik ga zo aan de lunch: brood met soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |