Maar wel pas als je die briljante sambal in huis hebt gehaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn ook voor niks met elkaar getrouwd he!! We vonden echt heel erg gezellig..... Volgende keer zijn jullie hier welkom voor heerlijk Indonesisch maaltijd.
Alles is goed met mij. Met u ook?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ola! Alles goed met u?
Enne gaat het hier nou weer over auto's.
Dat zou je wel denken he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:12 schreef Civilian het volgende:
Goeeeeeeeeedemorgen![]()
Wel laatste dagje weer
Superb!quote:
Xusje erop?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
whooptiefuckingdoo....... mijn hoofdpijn nog niet weg....
Op zaterdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8 uur ben ik gewoon weer hier op mn werk
Ow leukquote:
Hier wel. En deze maand ben ik aan de beurt, zeg maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow leukDie zijn me wel een beetje bekend ja. Gelukkig niet structureel elke maand hier..
Hoezo, heb je een schop onder je kont gehad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef Marvelous het volgende:
zeurpieten...
jullie mogen blij zijn dat jullie nog werk hebben!!
neu, nog niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een schop onder je kont gehad?
Noem jij het tegenwoordig zo wanneer je je gaat scheren??quote:
Nog erger, heb al t hele huis gestofzuigd+was erin gedaan+keuken opgeruimdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Schandalig! Het zou verboden moeten worden!
Owhz...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog erger, heb al t hele huis gestofzuigd+was erin gedaan+keuken opgeruimd.
En die hagelslagvlek is ook praktisch uit de bankquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owhz...
Nou, dan mag je wel vaker voor je wekker wakker worden
Nicequote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En die hagelslagvlek is ook praktisch uit de bank
Noooo! Weer een follower minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zn twitter-account net maar laten verwijderen.
Doe er toch geen fuck mee
Zo lang het maar lijkt alsof je niet populair bent, ben je nog gewoon populairquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Noooo! Weer een follower minderStraks lijkt 't nog alsof ik niet populair ben
Ga ons ff jaloers makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
Thuiswerken is fijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef RATMEN het volgende:
Thuiswerken is fijn.
* RATMEN zwaait vanuit Bezuidenhout naar Necta.
de mango is nog net niet rijp genoeg dus het is minder lekker dan ik me had bedachtquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft zojuist een verse ananas aan stukken gesneden, en al voor 75% naar binnen gewerkt
lolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
quote:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
mja, ieder z'n dingLaat mij maar schuiven met die mango. Ben blij dat ik eens een dagje niet de koffie op kantoor hoef te drinken maar gewoon lekker mijn eigen meuk
oooooh, appeltje, eitjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:. We hebben nog vanavond repetitie, de hele zaterdag, de hele zondag, maandag de generale, di+wo+do try outs en dan pas de generale ... dus das nog heeeeeeeel ver weg.
Daarnaast ben ik eigk nooit zenuwachtig.
Ik heb je allang gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...
Psiesquote:
* MissMSX schopt Thunderbirdquote:
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurZooi
terwijl ik thuis niet eens koffie drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |