quote:
dankquote:
Belastingvrij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
binnenkort een belastingvrij diesel op de markt van fiat
die word een stukkie goedkoper als de belastingvrije polo op diesel
ja, wat is er nu mooier dan een wegenbelastingvrije diesel te rijden!? fiat punto word geloof 15.500, en als je er opties op wil is dat ook mooi.. want daar hoef je ook geen bpm over te betalen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Belastingvrij?
Ik zit niet zo met de maandelijkse kosten eigenlijk. Meer met de aanschafBen ondertussen zo zat van 2ehands dat ik eigenlijk een beetje uitkijk naar 'n nieuwe
En vind de nieuwe Ford Fiesta wel tof eigenlijk
Geen auto rijdenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, wat is er nu mooier dan een wegenbelastingvrije diesel te rijden!? fiat punto word geloof 15.500, en als je er opties op wil is dat ook mooi.. want daar hoef je ook geen bpm over te betalen!
Dat dusquote:
Ik heb'em nog bijna niet gemist. Alles op den fiets of met het OVquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me de laatste tijd steeds vaker af te vragen of ik niet gewoon zonder auto kan...
Zoek een baan dichter bij huisquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat dusAls ik nu met 't OV zou gaan ben ik 30,- per week meer kwijt en mn reistijd is langer en ik word als een sardientje vervoerd..
Dus geen autorijden is zeker geen optieAlleen begint die rammelbak van mij 't nu behoorlijk te begeven..
Ik ga geen andere baan kiezen zodat ik afhankelijk kan zijn van 't OVquote:
Is jouw baan zo aan te fietsen? Ik moet er echt niet aan denken zonder auto. Beetje met al het gepeupel in zo'n stinkende tram/bus , vooral in de winter met al die natte jassen...gadver! Zweet, deo, parfum, regen...brrrrrrr bah.quote:
Probleem is dat mn werk met het OV praktisch onbereikbaar is, en het net te ver fietsen is om het leuk te houden (18km)quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb'em nog bijna niet gemist. Alles op den fiets of met het OV
Iedere keer als ik ergens met het OV heenga dan waardeer ik mn auto plotseling heel veel en mis hem dan heel erg. Zou m het liefst knuffelen als ik dan eindelijk weer thuis benquote:
Ben helaas te afhankelijk van mn huidige baanquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga wel een baan op fietsafstand zoeken ja
Gouden kettingen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben helaas te afhankelijk van mn huidige baan
Hier in de stad is het OV echt erg goed. En sowieso is alles ook aan te fietsenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Iedere keer als ik ergens met het OV heenga dan waardeer ik mn auto plotseling heel veel en mis hem dan heel erg. Zou m het liefst knuffelen als ik dan eindelijk weer thuis ben
Morgen leuk met de trein naar Amsterdam Bijlmer....verheug me er nu al opZou het liefst met de auto gaan, lekker cheapo parkeren in de Arena, maarja rond 6 uur met de auto naar A'dam is geen optie.
Ik krijg met mn huidige papieren nergens een baan met mijn huidige salaris, en dit huidige salaris heb ik te hard nodig. En ik volg momenteel een HBO-opleiding a 16k die mn baas betaalt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gouden kettingen?
[..]
Hier in de stad is het OV echt erg goed. En sowieso is alles ook aan te fietsen
En als ik de stad uitga dan bevalt het OV me meestal ook wel. Beetje dom uit het raampje staren. Heeeeeeeeeerlijk
En als het OV-technisch gezien niet handig is dan kan ik altijd wel met iemand meerijden of een auto lenen.
Maar goed, ik ben niet van de antiautomaffia hoor. Ieder moet doen waar hij zich het beste bij voelt
ik mocht wilen dat ik zonder auto kon, alleen als ik klaar ben met werken zou ik 3 uur moeten wachten tot het ov weer rijdt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik krijg met mn huidige papieren nergens een baan met mijn huidige salaris, en dit huidige salaris heb ik te hard nodig. En ik volg momenteel een HBO-opleiding a 16k die mn baas betaalt.
en nou ga ik naar huis
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is jouw baan zo aan te fietsen? Ik moet er echt niet aan denken zonder auto. Beetje met al het gepeupel in zo'n stinkende tram/bus , vooral in de winter met al die natte jassen...gadver! Zweet, deo, parfum, regen...brrrrrrr bah.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok, ik heb net dus ruzie gemaakt met domme wegwerkers van Knijnenburg. Ze zijn bij de Erasmusrotonde bezig met de weg en hebben reeds één baan afgesloten. Hadden de klootzakken dus zo'n grote vrachtwagen op de enige nog vrije baan gezet. En geen personeel wat even aangaf om te wachten of iets dergelijks. Afijn ik sta er dus achter en er gebeurt niets.
Daar ik een afspraak bij de tandarts had kon ik niet langer wachten en ben dus rechts langs de vrachtwagen gereden (op het afgezette stuk ja) en toen konden de wegwerkertjes wel ineens uit diverse kieren komen om druk gebarend aan te geven dat ik wel heel fout bezig was. En probeer nou niet met die ongeschoolde klootzakken in discussie te gaan want dan worden ze boos. Ik heb derhalve mijn ouderwetsche vocabulair uit de kast gehaald en ze heel vriendelijk toegewenst dat ze he weekend niet halen.
Dacht zojuist op de terugweg nog even te kijken of er een discussie mogelijk was maar men 'zag mij niet staan'
Nee hoor dat niet maar ik kan me heel snel ergeren aan mensen. Zeker als ze mij betichten van gevaarlijk rijden terwijl ze zelf de oorzaak zijn. Dan snap je het in mijn ogen niet echt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
R_B je voelt je wel erg boven de andere verheven lijkt wel getuige je reactie
[..]
[..]
terug met je voeten op de grond jij
Ola! Alles goed met u?quote:
Ik reis voornamelijk met trams 16 en 17 en daarin valt het nog wel mee. Het gekste wat ik heb meegemaakt is dat ik moest staan in de tram en ik hield me vast aan zo'n stang alsmede nog wat meer mensen die moesten staan. Op een gegeven moment hoor ik "Kutwijf". Dus ik echt zo: Huh, was dat tegen mij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En van het gepeupel in de bus/tram...dat meen ik wel echt. Tuurlijk zitten er ook 'normale' mensen tussen maar over het algemeen zie ik alleen maar paupers. Kan ook zijn omdat ik niet naar de bussen/trams kijk in Wassenaar waarschijnlijk en dat het precies de 'slechte' wijken in Den Haag zijn maar toch. Kijk alleen maar naar het geweld in de bus/tram.... dat zijn paupers.
Dit soort dingen bedoel ik dus. Is toch vrij apart dat , wanneer je even iemand aanraakt (notabene in een hok waar je met tientallen op elkaar staat) men direct over de rode is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik reis voornamelijk met trams 16 en 17 en daarin valt het nog wel mee. Het gekste wat ik heb meegemaakt is dat ik moest staan in de tram en ik hield me vast aan zo'n stang alsmede nog wat meer mensen die moesten staan. Op een gegeven moment hoor ik "Kutwijf". Dus ik echt zo: Huh, was dat tegen mij?![]()
Bleek dat ik met mijn hand leunde op de pink van een of andere...nou ja, de benaming 'vrouw' krijg je van mij niet meer als je zulke taal tegen me uitslaatIk heel omstandig van "Sorry hoor, dat doe ik ook niet expres", waarop ze nog iets mompelde.
Het stomme is, dat ze bij mij om de hoek bij de Zeeman werkt en ze me dus ook weleens helpt aan de kassa. Ik heb altijd nog de neiging om er dan een opmerking over te maken. Maar goed, ik weet zeker dat zij het zich niet zal herinneren en anders zeker zal ontkennen, dus het heeft vrij weinig nut.
AAAahhh wat lief!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo kleine pluis is klaar voor het WK.....hopelijk komen we wel door de poulewedstrijden want anders kan ze m nog niet aan tijdens het WK, want tijdens de poulewedstrijden ben ik op vakantie
[ afbeelding ]
Kom niet aan m'n bal!
Zit er geen deur in je huis ??quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo frustrerend he, als je in de buurt sirenes hoort stoppen, maar je kunt maar niet zien wat er aan de hand is...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.112meldingen.nl/index.php
Weet je tenminste wat voor sirenesAkls er niets staat is het politie.
Da's hier in de straat ja...maar helemaal aan de andere kant van de Volendamlaanquote:20:38:43 06-05-10 Melding : PRIO 1 DEN HAAG ST. SAFFIER HUIZE SWAENESTEYN NIEUWENDAMLAAN 1 [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM MELDING 7730 VERZORGINGSTEHUIS
Regio : [HAA] 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Misschien toevallig net de sirenes uitgezet toen ze langs je reden? Trouwens OMS melding, niet veel bijzonders....rookmeldertje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Da's hier in de straat ja...maar helemaal aan de andere kant van de Volendamlaan
Hemelsbreed is het hier hooguit 250 meter vandaan, dus het kan allemaal wel kloppenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien toevallig net de sirenes uitgezet toen ze langs je reden? Trouwens OMS melding, niet veel bijzonders....rookmeldertje.
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef summer29 het volgende:
zo weer thuis van gezellig avond met MissMSX en Airwin!! En heerlijk gesmaakt!
Wij zijn gewoon onweerstaanbaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dacht
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dacht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |