ah, dat wist ik ook al wel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een plain rood stofje
En toch dacht je er niet aan. Oh wacht, dat is precies waar je mij zojuist van beschuldigde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan echt ff geen ikea meer zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ikea Meet met Zweedse gehaktballetjes!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
overigens niet mijn type
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikWanneer is die meet precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikDat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jij doet niet aan meetenquote:
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballen
na 2 drankjes kan iedereen me aanrandenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij doet niet aan meeten![]()
[..]
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-
[..]
Niks mis mee
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.quote:
of je bent gewoon wispelteurigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na 2 drankjes kan iedereen me aanranden
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je moet er wel mee lopen slepen
Wanneer gaan jullie?
ben jij dan de aanrander?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagen
Als jij zorgt voor de Zweedse ballen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat ik één keer van standpunt verander?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of je bent gewoon wispelteurig opportunistisch
* Knuffelzacht gaat saai offline en in bed tv kijken
Tegen die tijd is hij al weer teruggekomen op het terugkomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Uitzieken moet inderdaad de hoogste prioriteit hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, he![]()
En Solid sleept wel voor ons! Hij heeft spierballen voor.
Dat lijkt er meer op.quote:
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ga je dan aangifte doen tegen mij
[..]
mag hopen dat dat niet nieuw voor je is.......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes onlinequote:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes online
Ik vind je IRL veel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.quote:
Dacht ik dat ook?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.
Of hij kan gewoon enorm goed fakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
mmzquote:
Er is ALTIJD een adder onder het grasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmzdat is nou nooit in me opgekomen *poof* dat was de bubble
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..quote:
Jij hebt een voorstelling bij Air's adder?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..
Ik heb net gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
Hier is het dood en ikzelf ben ook behoorlijk dood, dus![]()
![]()
![]()
Op MSN is 't ook doodquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ja iedereen zit invedecibledinges op MSN en daarom is het dood hier
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Jij en necta lossen elkaar steeds af?quote:
O oke..... Fijn dat op je afdeling lekker rustig is. Ja ze slapen wel braaf op tijd hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nog steeds op mn werk! Eindelijk rust..
Ik heb je net gemaildquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Ze kunnen zeker tussen 9 en 4 komen ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedesmorgens allemaal.... zo nu begint het wachten op wasmachine en droger...
volgens de media markt tussen 9 en 12quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze kunnen zeker tussen 9 en 4 komen ofzo
Owww, 3 uurtjes valt nog wel mee. Sluiten ze de boel ook aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens de media markt tussen 9 en 12ik gok meer tegen 12en want ik woon dichtbij de media markt dus zal wel laatste op de weg zijn voor dat hun lunch en opnieuw laden begint
jups en ze nemen de oude ook meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owww, 3 uurtjes valt nog wel mee. Sluiten ze de boel ook aan?
Kijk, dat scheelt een hoop gehannes. Hoop voor je dat ze snel komen, heb je nog wat aan je dag!quote:
volop wassenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt een hoop gehannes. Hoop voor je dat ze snel komen, heb je nog wat aan je dag!
Of moet je meteen volop gaan wassen?
Tja...hoort er ook bijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volop wassengeloof dat je alleen eerste was met een lege trommel moet doen...kost geld water en tijd
dan gaat eerst dekbed overtrek erin en dan in droger, dan normale was en dan weer een droger wasquote:
Dan heb je iig een leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan gaat eerst dekbed overtrek erin en dan in droger, dan normale was en dan weer een droger wasben nog wel ff bezig vandaag
maar vnaaf naar cafe rootz
iedereen is welkom... zit er met mijn beste vriend maar die vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je iig een leuk vooruitzicht![]()
* Flappekz heeft nog geen flauw idee wat ie vanavond gaat doen...
Zou zomaar eens met mn neus in mn schoolboeken kunnen eindigen
Ik kijk eerst ff aan hoe het staat met de studie!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedereen is welkom... zit er met mijn beste vriend maar die vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen haha
wat studeer je dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk eerst ff aan hoe het staat met de studie!
Best lastig, prioriteiten stellen...
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben bezig met HBO Bedrijfskundige Informatica, naast mn werk
Het klinkt erger dan het is. Ik heb een universitaire studie gedaan naast een fulltime baan. Het is vooral een kwestie van efficiënt omgaan met je tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittig
Om t simpel te houden: Ik ben ICT'er bij Defensie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? maar hbo studie naast baan is erg pittig
effiwattus? da ken ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is. Ik heb een universitaire studie gedaan naast een fulltime baan. Het is vooral een kwestie van efficiënt omgaan met je tijd.
dat klinkt beheurlijk denigrerend naar die andere toequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om t simpel te houden: Ik ben ICT'er bij Defensie.
Werk+HBO is idd wel pittig ... Maar als ik zie wie het allemaal al eens gedaan hebben, moet ik t ook kunnen!
Jij hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:
Goed he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
effiwattus? da ken ik niet
[..]
dat klinkt beheurlijk denigrerend naar die andere toe
voor jou een vraag voor mij een weetquote:
echt geweldig!quote:
Dat is jouw aanname.quote:
mogguhquote:
quote:
lekker hardlopen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:45 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! Ik duik zo maar eens het park in denk ik
Ik lig alweer in bed met een boekquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik lig alweer in bed met een boekMoet toch eerst mn mp3 speler opladen
Schiet eens op jijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik lig alweer in bed met een boekMoet toch eerst mn mp3 speler opladen
Dat hebben wij ook, maar da's geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
ze zijn geleverd
mag ze alleen niet tegelijk draaien
Ik wil wel, aan mij ligt het nietquote:
Tuurlijk wel, heb ik gisteren ook gedaan. En voor je het weet ben je een half uur bezig en heb je er 5 kilometer opzittenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wel, aan mij ligt het nietMaar zonder Evy kan ik het park nog niet in
jij draait ze wel tegelijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, maar da's geen probleem hoor
Nope, dan gaat het niet goed qua stroomvoorziening. Maar er valt prima mee te werken zoquote:
Stalker!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
lol, dat Google Latitude werkt best grappig. Zo zag ik dat GotC 3 minuten geleden vlakbij het Zuiderpark was
denk niet dat ik daar aan ga mee doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
lol, dat Google Latitude werkt best grappig. Zo zag ik dat GotC 3 minuten geleden vlakbij het Zuiderpark was
Da's zo'n beetje hoe wij het ook doen jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik draai mijn wasmachine en droger ook nooit tegelijk maar wat Flap zegt, gaat prima. Ik heb een grote trommel dus als ik het beddengoed erin stop, kan er echt nog wel wat spul bij dat ik er ook in wil hebbenDus 2 keer wassen en dan 1 keer drogen + uithangen.
helaas is de trommel van de wasmachine kleiner dan van de drogerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef nectarientje het volgende:
Ik draai mijn wasmachine en droger ook nooit tegelijk maar wat Flap zegt, gaat prima. Ik heb een grote trommel dus als ik het beddengoed erin stop, kan er echt nog wel wat spul bij dat ik er ook in wil hebbenDus 2 keer wassen en dan 1 keer drogen + uithangen.
Da's toch mooi! Droger aan nadat je 2 wasjes hebt gedaan!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
helaas is de trommel van de wasmachine kleiner dan van de droger
Ja, dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
Da's toch mooi! Droger aan nadat je 2 wasjes hebt gedaan!
Moet jij mij eens horen dan joh...lijk wel een huisman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |