Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes online
Ik vind je IRL veel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.quote:
Dacht ik dat ook?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.
Of hij kan gewoon enorm goed fakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
mmzquote:
Er is ALTIJD een adder onder het grasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmzdat is nou nooit in me opgekomen *poof* dat was de bubble
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..quote:
Jij hebt een voorstelling bij Air's adder?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..
Ik heb net gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
Hier is het dood en ikzelf ben ook behoorlijk dood, dus![]()
![]()
![]()
Op MSN is 't ook doodquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ja iedereen zit invedecibledinges op MSN en daarom is het dood hier
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Jij en necta lossen elkaar steeds af?quote:
O oke..... Fijn dat op je afdeling lekker rustig is. Ja ze slapen wel braaf op tijd hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nog steeds op mn werk! Eindelijk rust..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |