ah, dat wist ik ook al wel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een plain rood stofje
En toch dacht je er niet aan. Oh wacht, dat is precies waar je mij zojuist van beschuldigde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan echt ff geen ikea meer zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ikea Meet met Zweedse gehaktballetjes!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
overigens niet mijn type
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikWanneer is die meet precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
zweedse balletjes![]()
Als ik google op zweedse balletjes krijg ikDat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jij doet niet aan meetenquote:
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen Zweedse balletjes, dat zijn Zweedse ballen
na 2 drankjes kan iedereen me aanrandenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij doet niet aan meeten![]()
[..]
Na 2 alcoholische drankjes zijn ze zeker weten je type_O-
[..]
Niks mis mee
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.quote:
of je bent gewoon wispelteurigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na 2 drankjes kan iedereen me aanranden
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het getuigt van een grote persoonlijkheid als je als mens terug durft te komen op een ander ingenomen standpunt.
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je moet er wel mee lopen slepen
Wanneer gaan jullie?
ben jij dan de aanrander?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Dus verwacht ik je bij de volgende (ongeacht waar) meet op te komen dagen
Als jij zorgt voor de Zweedse ballen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat ik één keer van standpunt verander?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
of je bent gewoon wispelteurig opportunistisch
* Knuffelzacht gaat saai offline en in bed tv kijken
Tegen die tijd is hij al weer teruggekomen op het terugkomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]is dat een uitnodiging voor de volgende meet?
[..]
Uitzieken moet inderdaad de hoogste prioriteit hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat moet Solid en ik nog overleggen, misschien volgende week ofzo.. Eerst ik maar eens goed uitzieken, he![]()
En Solid sleept wel voor ons! Hij heeft spierballen voor.
Dat lijkt er meer op.quote:
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ga je dan aangifte doen tegen mij
[..]
mag hopen dat dat niet nieuw voor je is.......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
*zucht* 4 dan.... mannen... zijn nog erger dan wijven!
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes onlinequote:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken jou dan ook al wat langer dan een paar weekjes online
Ik vind je IRL veel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso, mensen die mij denken te kennen door dingen die ik online roep.
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.quote:
Dacht ik dat ook?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de grote ontgoocheling voor de mensen die mijn online ik zo leuk vinden. Ik ben veels te normaal in het echt.
Of hij kan gewoon enorm goed fakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Jij bent verre van normaal Air, jij bent wel de meest eerlijke, directe man die ik in mijn omgeving heb zitten en dat kan ik meestal best wel heel erg waarderen in je
mmzquote:
Er is ALTIJD een adder onder het grasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmzdat is nou nooit in me opgekomen *poof* dat was de bubble
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..quote:
Jij hebt een voorstelling bij Air's adder?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik stelde me dat altijd heel anders voor..
Ik heb net gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef MissMSX het volgende:
Hier is het dood en ikzelf ben ook behoorlijk dood, dus![]()
![]()
![]()
Op MSN is 't ook doodquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ja iedereen zit invedecibledinges op MSN en daarom is het dood hier
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in met een boek![]()
![]()
Jij en necta lossen elkaar steeds af?quote:
O oke..... Fijn dat op je afdeling lekker rustig is. Ja ze slapen wel braaf op tijd hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben nog steeds op mn werk! Eindelijk rust..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |