quote:Ook successen in de vliegtuigproductie en racetoernooien tilden het ontwerp van de Spyker auto’s naar een hoger plan. De Spyker 14/18 HP werd tweede in de rally van Peking naar Parijs. Omdat deze rit slechts door drie auto’s werd uitgereden, verwierf de 14/18 HP veel bekendheid. Hij werd uitgebracht als Tourer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
quote:
nuff saidquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
Jezus Alex, je wordt ouder = langzamer.
Ach, het leeft weer eens in de SC, daar hort een gevecht om de nieuwe SC stiekem ook wel een beetje bijquote:
Ben jij de nieuwe Peu?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Morgen komt een neefje van me langs om met de lego te spelen.
vroegah konden we elkaars SC zelf sluitenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, het leeft weer eens in de SC, daar hort een gevecht om de nieuwe SC stiekem ook wel een beetje bij
Eh, niet dat ik weet, hoezo ?quote:
ja mooi was datquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vroegah konden we elkaars SC zelf sluiten
is Peu de oude 2cv?quote:
ze zin iig beide naar een PSA vehikel genoemd, CitroEn en Peugeot zijn daadwerkelijk zusters, want dochters van dezelfde moederquote:
nee, het is maar één mod!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
GODVERDEGODVER DIE ANDERE HAD EEN KURZHAUBER IN DE OP!! MODS!!!
moest die fries maar wat sneller wezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
GODVERDEGODVER DIE ANDERE HAD EEN KURZHAUBER IN DE OP!! MODS!!!
ja, sorry,ik steek tijd in mn op, ipv er snel een plaatje in te kwakken en het na de tijd uit te breiden!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moest die fries maar wat sneller wezen
admins in de PTA SC?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Admins dan. Een Kurzhauber voor een Spyker wisselen is not-done
ja, heerlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef Anne het volgende:
Gelukkig maar toch? Doen en laten wat we willen.
ja, omdat ik naar een gevoelige kwestie aan het vissen wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
Yvonne is in het vorige SC topic nog langsgekomen
Jouw OP was anders niet veel meer dan datquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry,ik steek tijd in mn op, ipv er snel een plaatje in te kwakken en het na de tijd uit te breiden!
lettelrijke copypaste uit het kurzhauber op BB, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jouw OP was anders niet veel meer dan dat
Wel een mooi plaatje
Ik heb ook eens een avatar in elkaar gezetquote:
Ik dacht dat je gezond deed voortaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vandaag bruine bonen met saté, zo lekker
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al màànden geen Frikandel meer op. Ik ga er bijna dood aan
Geveuliciteerd ! Om wat voor functie gaat het ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Anne het volgende:
Woei! Ik mag op sollicitatiegesprek komen.
* Anne trekt d'r pak maar vast uit de kast.
Af en toe had ik 3 uur.. Toen was ik het al flink zatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
7 uur motorrijles achter elkaarKan toch niet!
http://www.vvc-sabrina.nl(...)ewijs-binnen-5-dagen
Ik vond 4 en half uur autorijles, die ik altijd had al veel.
Precies. En dan waarschijnlijk ook niet elke dag les toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Af en toe had ik 3 uur.. Toen was ik het al flink zat
Tof! Jij zit nu bij de Rabo toch? Om welke bank gaat het nu?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
Lastig om uit te leggen, maar een soort vanalles wat bij de bank, voor de zakelijke klanten.
Hetzelfde wat ik nu doe eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Sjoegerd weer terug uit Sibculo
Boutweer gehad, maar genoeg gedaan. Vaste chauffeur deze week? Ik natuurlijk
Nee, was af en toe als ik een tijdje niet geweest was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies. En dan waarschijnlijk ook niet elke dag les toch?
Dat vind ik ook veel te veel! En vooral met motorrijles staat veiligheid voorop, da's leuk met vermoeide leerlingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
7 uur motorrijles achter elkaarKan toch niet!
http://www.vvc-sabrina.nl(...)ewijs-binnen-5-dagen
Ik vond 4 en half uur autorijles, die ik altijd had al veel.
Paar dagen in een huisje met mijn ouders en zusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Jij zit nu bij de Rabo toch? Om welke bank gaat het nu?
[..]Weekje op vakantie geweest?
Gefeliquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Anne het volgende:
Woei! Ik mag op sollicitatiegesprek komen.
* Anne trekt d'r pak maar vast uit de kast.
Ik zie het verschil niet echt met autorijlessenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel te veel! En vooral met motorrijles staat veiligheid voorop, da's leuk met vermoeide leerlingenBovendien, je motorrijbewijs zo halen vind ik zelf al onverstandig, maar goed ik denk dan misschien ook teveel na over consequenties enzo
![]()
Ghehe, mocht je je vervelen; ik heb hier ook nog wel een weekje of wat arbeidquote:
Je wilt gaan motorrijden ??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
AVD-pakket
5 uur les (4x75 min) + examen ¤ 385,00*
Dit is toch eigenlijk heel erg weinig? Waarom bieden ze geen pakketten aan met meerdere uren.
Behalve dat je met een auto nog een soort beveiligingsconstructie hebt met een instructeur die kan corrigeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet echt met autorijlessen![]()
Je bestuurt een voertuig, punt
Wil je in NL gaan lessen? Of in DL? En jammer dat je niet in de buurt van Zwolle zit, weet hier een echt goede rijschoolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:49 schreef Anne het volgende:
En het zou ook wel leuk zijn om op de motor naar m'n werk te kunnen.
Sowieso = motorrijden wel leuk, me dunkt. Ik heb tot nu toe alleen maar achterop gezeten.
Het is wel leuk, je hebt altijd het gevoel dat je beter opschiet als met de auto, en als je er een sport van maakt is dat ook zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:49 schreef Anne het volgende:
En het zou ook wel leuk zijn om op de motor naar m'n werk te kunnen.
Sowieso = motorrijden wel leuk, me dunkt. Ik heb tot nu toe alleen maar achterop gezeten.
Ik zie om eerlijk te zijn bijna geen motorrijders in Duitslandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is wel leuk, je hebt altijd het gevoel dat je beter opschiet als met de auto, en als je er een sport van maakt is dat ook zo![]()
Ik heb alleen geen idee of wat hier allemaal kan en mag, ook mag in .de (tussen de file doorrijden, voorpiepen bij de verkeerslichten e.d.)![]()
Als ik even naar Rotterdam moet voor een pickupje of een boodschapje, ben ik met de auto een uurtje of 2 zoet inclusief parkeren, en met de motor ben ik in een uur weer thuis.
Motorrijden met budweer is weer een verhaal apart btw
Da's idd een persoonlijke mening; motorrijden is zo listig als degene die erop zitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Behalve dat je met een auto nog een soort beveiligingsconstructie hebt met een instructeur die kan corrigeren.Ik vind dat nogal een verschil! En motorrijden is veel gevaarlijker dan autorijden, maar goed dat vind ik.
Duidelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie om eerlijk te zijn bijna geen motorrijders in Duitsland!
En ja, ik denk dat ik naar mijn werk ook zo'n 15 minuten sneller ben, dan met de auto. Vooral de stukken binnendoor, waarbij je met de auto vaak weinig kans hebt om even snel in te halen (oké, er is ook een inhaalverbod, maar regels mogen soms genegeerd worden).
Maar goed, maakt niet uit wat wel of niet kan in .de. Ik ben meer in Nederland te vinden.
Daarom wil ik ook in Nederland lessen. En ook omdat de Nederlandse steden (Nijmegen/Arnhem) dichterbij zitten dan een Duitse stad hier.
En ik wil mijn auto gewoon houden! Die is dan voor het zeikweer. Zoals vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
sjonniegedrag
Ach ja! Ik vind een Turbo wel leuk klinken, dus mag best vaker gedaan worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
!
Uiteraard is er een verband tussen het aanbod van motorrijders en het aantal ongevallen waarbij ze betrokken zijn, dat lijkt me nogal wiedes hehequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Dingest het volgende:
Dat er in het voorjaar meer doden vallen ligt niet alleen de motorrijders; ook de autobestuurder moet dan weer wennen aan een forse toename van motorrijders die ze dan sneller over het hoofd zien. Als er statistieken voor zijn zal je vast ook zien dat naarmate het weer beter wordt ook meer fietsers betrokken zijn bij ongelukken![]()
Een groot deel zal ook wel van de motorrijder afhangen, maar de motor is de facto een kwetsbaarder en 'gevaarlijker' voertuig dan een auto.
Neemt niet weg dat ik ooit wel eens zou willen motorrijden denk ik
Ik vind 300 paardjes uit een NA blok een heel stuk beter klinken als zo'n ding met een föhn eropquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach ja! Ik vind een Turbo wel leuk klinken, dus mag best vaker gedaan worden hoor.
![]()
!
Ik sluit dat ook niet uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind 300 paardjes uit een NA blok een heel stuk beter klinken als zo'n ding met een föhn erop
Gewoon; rijden !! de regen waait eraf door de rijwind, beslaan doet het niet als je een decent apparaat hebt met een pinlock, en voor de ellendigste omstandigheden (miezer, mist en sneeuw) zijn er handschoenen te koop met een wissertje op de wijsvingerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
Maar hoe doe je dat met je helm icm regen eigenlijk? Je ziet dan toch geen flikker of?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon; rijden !! de regen waait eraf door de rijwind, beslaan doet het niet als je een decent apparaat hebt met een pinlock, en voor de ellendigste omstandigheden (miezer, mist en sneeuw) zijn er handschoenen te koop met een wissertje op de wijsvinger
Is ie zo flexibel dan? Anders past dat toch niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Of je koopt een los wissertje; ook bruikbaar als cockring![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, het probleem zit hem vooral in dat autobestuurders - en dan bedoel ik de mensen die nooit motor rijden - meer ingesteld staan op wat ze zelf kennen: een motor is in dat opzicht een tussenvorm van een fiets en auto. Ze zien motoren sneller over het hoofd stomweg omdat ze het niet zo snel als zodanig herkennen. Bij hogere snelheden verwachten ze eigenlijk alleen auto's, bij lagere snelheden kijken ze alleen naar fietsers. Zo is het een stuk makkelijker om motoren - en scooters/brommers overigens - over het hoofd te zien, zeker als ze tussen een stel auto's in rijden. Dat is voor veel mensen ieder jaar weer een omschakeling om rekening mee te houden als het aantal motorrijders weer toeneemt. Zeker na een winter als dezequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard is er een verband tussen het aanbod van motorrijders en het aantal ongevallen waarbij ze betrokken zijn, dat lijkt me nogal wiedes heheDat van die autobestuurders durf ik te betwijfelen; da's een leuk verhaal, maar ik rijd wél het hele jaar door en ik heb in de rustigere tijden ook niet echt de indruk dat mensen je dan ineens minder zien hoor , er zijn zat motorrijders die hem niet onder een zeiltje zetten als het eens regent of waait.
Ik vind het altijd wel vet om lekker tóch op de motor te gaan als het weer is waarbij iedereen je voor gek verklaart dat je geen auto pakt. je wordt nat, nou en ?? da's alleen de buitenkant van je pak![]()
En ja, je bent inderdaad kwetsbaarder als in een auto, maar daar rijd je ook naar, positie op de weg enzo, zorgen dat je nergens rijdt waar iemand je over het hoofd kan zien e.d.; je rijdt gewoon veel defensiever als in een auto, omdat je wéét dat het zeer gaat doen als het misgaat..
Dat is best wel briljant eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Of je koopt een los wissertje; ook bruikbaar als cockring![]()
[ afbeelding ]
Het vizier van een helm loopt toch rond? Dan kun je met een trekker weinig lijkt mij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is best wel briljant eigenlijk![]()
Je kan ook gewoon de trekker meenemen die je gebruikt om je ramen te lappenIk heb zo 2 keer mijn ruit moeten schoonmaken in de sneeuw (op de snelweg) toen de ruitenwisser van de Saab het begaf
bij mij welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ie zo flexibel dan? Anders past dat toch niet?.
Die vingerwisser is toch ook recht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Het vizier van een helm loopt toch rond? Dan kun je met een trekker weinig lijkt mij?
True. Maar het lijkt me inderdaad niet praktischquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die vingerwisser is toch ook recht?Zelfde lengte van het rubber is dan bruikbaar lijkt me. Ik zei niet dat het praktisch was
*bloost :$quote:
Huh? Hoe ben je bezig dan? Via mobiel internet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*bloost :$
Lopend in de zeikregen in het bos en tegelijkertijd posten valt heul niet mee
Jepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh? Hoe ben je bezig dan? Via mobiel internet?
Modern voor zo'n ouwe lulquote:
Msn heb ik nog nooit geprobeerd mobiel, maar ben al bijna weer zu Hause. . .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Modern voor zo'n ouwe lul.
Bij mij werkt dat sinds vandaag niet meer. MSN via m'n mobiel in ieder geval. Stom ding.
Ik heb zo'n windows-mobieltje-geval. Dus daar staat het standaard op. Werkt best fijn, als het werktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Msn heb ik nog nooit geprobeerd mobiel, maar ben al bijna weer zu Hause. . .
Ja OK, ben ik het helemaal mee eens, ze moeten inderdaad ook gewoon wennen, maar dan ga je nog steeds uit van het feit dat zij rekening houden met jóu, en dat is gewoon foutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem zit hem vooral in dat autobestuurders - en dan bedoel ik de mensen die nooit motor rijden - meer ingesteld staan op wat ze zelf kennen: een motor is in dat opzicht een tussenvorm van een fiets en auto. Ze zien motoren sneller over het hoofd stomweg omdat ze het niet zo snel als zodanig herkennen. Bij hogere snelheden verwachten ze eigenlijk alleen auto's, bij lagere snelheden kijken ze alleen naar fietsers. Zo is het een stuk makkelijker om motoren - en scooters/brommers overigens - over het hoofd te zien, zeker als ze tussen een stel auto's in rijden. Dat is voor veel mensen ieder jaar weer een omschakeling om rekening mee te houden als het aantal motorrijders weer toeneemt. Zeker na een winter als dezeAls motorrijder kan je jezelf daar maar tot in bepaalde hoogte tegen beschermen. Mijn rij-instructeur, die ook A-rijbewijzen deed, gaf meteen toe dat dit steeds weer een terugkerend probleem was.
Met fietsers net zo. Mensen worden er ook ieder jaar niet voor niets op gewezen dat 'de scholen zijn weer begonnen!'Want als ik op mijn ervaringen als fietser af moet gaan: automobilisten kunnen vaak heel slecht anticiperen op alles wat geen andere auto is - en da's vaak al niet zo denderend
Dan gooi je het erafquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zo'n windows-mobieltje-geval. Dus daar staat het standaard op. Werkt best fijn, als het werkt.
Nog fijner dan die gare MSN (dankzij jou!) die ik op mijn laptop heb staan.
Jammer ?? voor wie ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds mijn oude vertrouwde MSN. Jammer hè?
.
because : .....quote:
Als ik je er niet uit keil wel jaquote:
Yeah rightquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
Weet ik het... die hebben een leven denk ik
Achterlampen van de 440 van een vriend overzetten.. Zaten oude met oranje knipperlichtglas in. Nu zijn ze doorzichtigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Sounddragon het volgende:![]()
Wat was het precies ??
*SD is ook wel een klussert*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon een nieuwer model neem ik aan
Zijn van nieuwer model na de facelift jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Lexus look dingen
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij jou past er zonder buddyseat nog iemand achterop, dat dan weer wel
Geloof me; met een duo op de motor is (zeker in het begin) enger voor de bestuurder als voor de berijderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil bij Marijke achter op de motor, dat duf ik wel![]()
bij andere mensen niet![]()
En klittenband aan het stuur; je waait eraf voor je het weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij jou past er zonder buddyseat nog iemand achterop, dat dan weer wel
why ??? je wilt je tellerhuis vervangen voor eentje mét toerenteller ??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Enig idee hoe ik kan nagaan of er bij mijn auto de kabel voor toerenteller aanwezig is?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En klittenband aan het stuur; je waait eraf voor je het weet
Even terugkomend op je vraag van een paar dagen geleden over mijn zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Anne het volgende:
[..].
Jullie kunnen het ook overdrijven, verdeurie. Alex
. SD
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil bij Marijke achter op de motor, dat duf ik wel![]()
bij andere mensen niet![]()
Wat zou je voor iets leuks doen dan? En wel balen... Is er niets leuks te doen in de omgeving?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mn weekendplannen zijn gecancelled (like duh) had gehoopt op een leuke pm eventueel, maar lege inbox (en ik heb het niet over een Pm van L. ), niet de beste week ooit achter de rug.
Heb gewoon zin in een weekendje lekker los gaan of zo... Maar dat word zo niks
Ik weet niet wie L (begint normaal met een B of wat?) is en van wie je wel een PM verwacht en wat je weekendplannen waren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mn weekendplannen zijn gecancelled (like duh) had gehoopt op een leuke pm eventueel, maar lege inbox (en ik heb het niet over een Pm van L. ), niet de beste week ooit achter de rug.
Heb gewoon zin in een weekendje lekker los gaan of zo... Maar dat word zo niks
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief, maar je weet het he: alleen met beschermende kleding mag je mee
![]()
En dan pas na een jaar van het behalen van m'n rijbewijs, want ik durf niet meteen iemand achterop te nemen
![]()
Ik zou naar een CUL meet, georganiseerd door Windigoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zou je voor iets leuks doen dan? En wel balen... Is er niets leuks te doen in de omgeving?
L is B inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie L (begint normaal met een B of wat?) is en van wie je wel een PM verwacht en wat je weekendplannen waren.
Maar doe gek en ga naar de show hier je nagels meet![]()
![]()
.
Leidenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Anne het volgende:
Asjeblieft poppedopjen: [Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. #3
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
was het al duidelijk dat het women only was?
zo nee, bij deze
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Definitieve komers
surfijjanseviets
Juist, staat nu op marktplaats een tellerhuis met toerenteller en koelvloeistoftemperatuurmeter. Beide heb ik nu nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
why ??? je wilt je tellerhuis vervangen voor eentje mét toerenteller ??
meestal zit hij er wel, soms zelfs al in de stekker
Da's wel érg primitief iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, staat nu op marktplaats een tellerhuis met toerenteller en koelvloeistoftemperatuurmeter. Beide heb ik nu niet
Heb je dat topic gezien van die motorrijder? Freaky.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil in een zilveren verlengde W210 begraven worden. Compleet met auto dus he?
Ja het verschilt per versie, maar staat niet welke versies nou allemaal wel of nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel érg primitief idd![]()
Is er nergens een club waar je die info FF kunt leasen ??? die hebben wel vaker zulke mods gedaan meestal.
Nee, linkje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je dat topic gezien van die motorrijder? Freaky.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil in een zilveren verlengde W210 begraven worden. Compleet met auto dus he?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Wat een grafsteenbak, letterlijk en figuurlijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/bmw_grafsteen.html
Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Wat een grafsteen, letterlijk en figuurlijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/bmw_grafsteen.html
Had ik van de week al gezien idd... mafkeesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Moest ff zoeken:
Hells Angel 'opgezet' op motorfiets
Lijkt net een pop, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik van de week al gezien idd... mafkees
Kweenie.. beetje lastig te bepalen zonder 'before' pic's, maar natuurlijk is anders idd.quote:
Bizarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over freaky dingen gesproken
[ afbeelding ]
Dit is Jeremy Bentham, hij was aanhanger van het utilisme (in het kort gezegd, een ethische stroming die uitgaat van het grootste nut voor de grootste groep mensen) en hij vond het een erg groot nut zichzelf te laten opzettenHij staat in een universiteitsgebouw en zijn hoofd is meermalen gestolen (dat lag oorspronkelijk tussen zijn voeten, omdat deze toentertijd niet goed gepreserveerd kon worden) door studenten en de laatste maal is er mee gevoetbald
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Anne het volgende:
Hij ziiet een beetje groen van jaloezie of niet?
Wat zal ie veel inbreng hebben, bij die vergaderingen! Zwijgen is toestemmen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja of niet, misschien is ie wel misselijk van dat voetballen
Maar hij staat er al heel lang. En volgens zeggen schuiven ze em aan bij de jaarlijkse vergadering_!
![]()
Verjaardagen bij ons, vraag je over wie ze het hebben:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is net of ik op een verjaardag van familie ben. Het gaat nu over dode mensen. Dan gaan we straks tegen elkaar opbieden wie de engste ziekte heeft,is het niet?
waarom vraag je uberhaupt over wie ze het hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verjaardagen bij ons, vraag je over wie ze het hebben:
"Ja dat is de zus van de overleden vrouw van die.. En dat is dan weer de tante van je oma. Die kennen elkaar dan weer via het nichtje van die.. En dat is de melkboer van die ander."
Om te doen alsof ik het volg en interessant vindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom vraag je uberhaupt over wie ze het hebben?alsik ze niet ken, vind ik het ook niet interessant wat ze nu weer voor ziekte hebben
![]()
[ afbeelding ]
Stop gewoon een stuk taart in je mond en doe een wouter bosje: knik instemmend en zwaai met je lekkere kontje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om te doen alsof ik het volg en interessant vind..
Ik vond het wel genant toen een tante ging vragen over mijn vriendin die toen net mijn ex was.. Waarom vragen ze altijd zoveelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop gewoon een stuk taart in je mond en doe een wouter bosje: knik instemmend en zwaai met je lekkere kontje.
Hij doet het nog met opzet. Elmer McCurdy's gemummificeerde lichaam werd 65 jaar na zijn dood gevonden in een spookhuis in een Amerikaanse amusementspark. Hij had toen al 60 jaar dienst gedaan als 'wassen'beeld (o.a. van een opgehangen man) en was ook als zodanig onderhoudenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over freaky dingen gesproken
[ afbeelding ]
Dit is Jeremy Bentham, hij was aanhanger van het utilisme (in het kort gezegd, een ethische stroming die uitgaat van het grootste nut voor de grootste groep mensen) en hij vond het een erg groot nut zichzelf te laten opzettenHij staat in een universiteitsgebouw en zijn hoofd is meermalen gestolen (dat lag oorspronkelijk tussen zijn voeten, omdat deze toentertijd niet goed gepreserveerd kon worden) door studenten en de laatste maal is er mee gevoetbald
![]()
Ik hoef de auto niet onder de grond, maar mijn lijkwagen moet ook een Mercedes zijn, een zwarte!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk stekje kunnen vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoef de auto niet onder de grond, maar mijn lijkwagen moet ook een Mercedes zijn, een zwarte!
Over mijn lijk () dat ik in een Amerikaans hok mijn laatste rit maak
Ik ben weer terug van mijn leven. Werk zit er weer op voor deze week. Morgen nog even verhuizen () en dan even vakantie in NL.
Krijgen we foto's te zien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Erg leuk, ik had het niet verwacht zo. Wel minder dan waar ik zat maar toch nog redelijk dicht in de buurt.
Groot genoeg, kost niet te gek veel, goede locatie, half gemeubileerd. Ideaal dus.
OMG!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij doet het nog met opzet. Elmer McCurdy's gemummificeerde lichaam werd 65 jaar na zijn dood gevonden in een spookhuis in een Amerikaanse amusementspark. Hij had toen al 60 jaar dienst gedaan als 'wassen'beeld (o.a. van een opgehangen man) en was ook als zodanig onderhoudenDoor de jaren heen was men vergeten dat hij een echte mummy was.
Hij werd per toeval gevonden door de crew van 'The Six Million Dollar Man' bij opnames.
Ik stuur een PMquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
Vind ik best. Als je een PM stuurt heb ik ook foto's van mijn huidige woning
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stuur een PMBen wel benieuwd hoe je daar zit enzo
Lang leve China!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Even via een vriend een telefoonoplader voor in de auto besteld. 2,5 euro ofzo
Vond t al bijzonder dat ze er in China één hadden.. Al wat oudere Sony Ericssonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve China!Ik krijg er als het goed is eentje gratis
Vriendin van me is schadebehandelaar dus USB laders worden bij schade (diefstal van het apparaat e.d.) eigendom van de verzekeraar, dus daar lagen er honderden in de kast
![]()
Die Chinezen jonge, die maken allesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vond t al bijzonder dat ze er in China één hadden.. Al wat oudere Sony Ericsson
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Die gasten hebben alles idd. Als je geen problemen hebt om even te wachten kun je alles kopen voor weinig. Soms duurt het alleen 6 dagen voor het binnen is, soms 3 weken. Dat weet je maar nooit.
Mij dan weer nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca, leuk stekje. Wel beetje donker naar mijn idee?.. En je achternaam is mij ook aardig bekend
Achja telefoonlader van paar euro kan ik me niet verkeerd op kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenDie lui hebben geen oog voor veiligheid oid. Op Tweakers haalden ze regelmatig zooi uit elkaar, en dan hing het echt aan wat draadjes aan elkaar
En bij dingen als MP3 spelers en USB sticks modden ze de chip waardoor je al je gegevens in principe kwijt bent... Dus wat dat betreft zijn ze leuk voor heel veel dingen, maar als het om elektronica e.d. gaat koop ik het liever iets duurder hier.
Ik koop er alleen telefoonkabels enzo, dat spul werkt allemaal goed. Geen uitgebreide elektronica, dat vertrouw ik ook niet echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenDie lui hebben geen oog voor veiligheid oid. Op Tweakers haalden ze regelmatig zooi uit elkaar, en dan hing het echt aan wat draadjes aan elkaar
En bij dingen als MP3 spelers en USB sticks modden ze de chip waardoor je al je gegevens in principe kwijt bent... Dus wat dat betreft zijn ze leuk voor heel veel dingen, maar als het om elektronica e.d. gaat koop ik het liever iets duurder hier.
Donker is het idd wel een beetje, maar op die foto's zijn mijn luxaflex ook dicht, er zitten 3 manhoge ramen in de zijwand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca, leuk stekje. Wel beetje donker naar mijn idee?.. En je achternaam is mij ook aardig bekend
Een enkel woord: Dakar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik koop er alleen telefoonkabels enzo, dat spul werkt allemaal goed. Geen uitgebreide elektronica, dat vertrouw ik ook niet echt
[..]
Donker is het idd wel een beetje, maar op die foto's zijn mijn luxaflex ook dicht, er zitten 3 manhoge ramen in de zijwand.
Vreemd dat je mijn achternaam kent, daar zijn er maar 250 van in NL ofzo. Bijna allen in het zuiden.
Tijdje gevolgd, tot het circus naar Zuid-Amerika ging. Dan komen er nogal wat namen langsquote:
Lijkt me wel ongelooflijk gaaf om eens zoiets te rijdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zuid-Amerika is geen Dakar idd, toen heb ik er ook niets meer van gezien.
McCurdy was begin 20ste eeuw een mislukte overvaller in Oklahoma die bij een vuurgevecht om was gekomen - met als laatste woorden 'Je krijgt me nooit levend te pakken'. Hij werd naar een mortuarium gebracht maar niemand kwam zijn lichaam ophalen, dus werd besloten hem op te zetten. Hij werd in een hoekje gezet en moest eigenlijk geld 'vragen', bezoekers konden een stuiver in zijn mond leggen, waar hij verrassend genoeg steeds meer succes kreeg. Er werd zelfs gegrapt dat hij op die manier meer verdiende dan als overvallerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!Vertel meer!
Wisten ze wel dat het een mummy was dan? Of dachten ze vanaf het begin af aan dat ie een wassen beeld was
Dit is echt interessante materie
![]()
De Bowler Wildcatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Mij ook! Die wagens zijn al bruut geweld op asfalt. Laat staan zand.
Ik zou ook raar opkijken hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ouders keken raar op toen ik om half elf bij hun op de stoep stond voor een beker melk
Ik ben nogsteeds single, het wil niet echt lukkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, als je bij mij op de stoep stond voor een beker melk zou ik het ook vreemd vinden.
Ik ben weer single trouwens. Ik vond mijn vrijheid toch leuker dan gebonden zijn.
Tja ik zit natuurlijk in een andere situatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
Even houden zo. Ik begin er voorlopig niet meer aan. Ik had laatst al gezeik toen ik zei dat ik een andere baan wilde gaan zoeken. Nee bedankt.
Ik heb jou adres nietquote:
en de jouwe ook niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, als je bij mij op de stoep stond voor een beker melk zou ik het ook vreemd vinden.
Ik ben weer single trouwens. Ik vond mijn vrijheid toch leuker dan gebonden zijn.
Zou ook apart zijn als je helemaal hierheen zou komen voor melkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou adres niet
[..]
en de jouwe ook niet!
gefeliciteerd, denk ikVind de vrijheid aan een kant ook wel OK
Maar ik mis het fysieke deel wel al weer
Jij kent me duidelijk nog niet zo goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou ook apart zijn als je helemaal hierheen zou komen voor melk
Ik ken niemand hier goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk nog niet zo goed
Op een één of ander louche parkeerterrein?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Barcaconia het volgende:
Tijd voor verandering. PTASC meet volgende week/over 2 weken?
Ik kan dat niet, in de kroeg flirten. Geen idee hoe het werkt en zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
Fysieke deel is jammer inderdaad. Maar het weegt niet op tegen de vrijheid. En het kunnen flirten met iedereen die je interesseert in de kroeg natuurlijk.
Ach, we hadden geen ruzie en hebben het gewoon rustig besproken onder het genot van een pilsje. Het voelt nog kut maar eigenlijk ook wel goed.
Ik heb ook nog niemand uit de SC IRL gezienquote:
dan kan ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Barcaconia het volgende:
Tijd voor verandering. PTASC meet volgende week/over 2 weken?
Ik heb het ook nooit door geloof ik.. Ik ben drukker bezig met naar vanalles kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, in de kroeg flirten. Geen idee hoe het werkt en zoEn als een vrouw haar hand in mn broek steekt heb ik bij wijze van spreken nog niet in de gaten dat ze me leuk vind
Ben van de duidelijke taal
![]()
Wel kut ja, maar je komt er wel weer overheenGewoon de mooie dingen blijven herinneren!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook nog niemand uit de SC IRL gezien
Ik heb iedere dag tijd. Meeting bij een evenement dan maar?quote:
Duidelijke taal werkt goed, maar flirten met een Nederlands accent in Amerika werkt nog veeel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, in de kroeg flirten. Geen idee hoe het werkt en zoEn als een vrouw haar hand in mn broek steekt heb ik bij wijze van spreken nog niet in de gaten dat ze me leuk vind
![]()
Wel kut ja, maar je komt er wel weer overheenGewoon de mooie dingen blijven herinneren!
Oeh.. da's in de buurtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:01 schreef Anne het volgende:
Morgen alleen naar Wassenaar. Wordt een saaie lange rit denk ik.
Lintje voor deze goede padvinder !!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Goede daad gedaan net.. Een vriendin van mijn zus stond vast op station Putten en moest naar Ermelo. Er was tussen Putten en Harderwijk een aanrijding met een persoon. Dus die vriendin heb ik even weggebracht.. Karma level up!
Gelul, je kent redelijk wat mensenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb ook nog niemand uit de SC IRL gezien
ik heb driekwart irl ontmoet, ik ben de hoer van fok manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelul, je kent redelijk wat mensen![]()
Wacht ff met een meeting totdat ik terug ben van vakantie, 22e moet ik 's avonds weer terug zijn. Dan die dinsdag erop mn auto op kenteken zettenen daarna moet het wel lukken
Waar verblijf jij dan als je in NL bent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
Geen probleem. Ik rijd wel een paar 100km, ben ik toch gewend. Ik heb het idee dat de meesten van jullie noordoostelijk van Utrecht wonen.
Ik ben ff een Duitser van het vliegveld halen hier, dusseuh, de groetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan pas op de 25e naar de RWD, de 24e moet ik mn auto ophalen. Dus gaat voor mij niet lukken.quote:
Best leuke deerne, maar niet mijn dingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lintje voor deze goede padvinder !!![]()
Wast een leukerdje of ben je gewoon een goeie gozert ??
Nope, te ver wegquote:
Jij goedsul jij !!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Best leuke deerne, maar niet mijn ding.. Ben vooral een goede gozert
Strand Horst is voor mij serieus ongeveer 10 minuten rijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, te ver weg![]()
Liever iets centraler als het kan..
Ik ban altijd wel een fan van strand Horst ofzo, maar het begint mooi weer te worden en dan is het wel een beetje drukkiedruk daar op een weekenddag
Ik ken haar langer dan vandaag, ze is nogal van het geloofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij goedsul jij !!![]()
Wel- of niet jouw ding kun je toch beter de volgende ochtend pas beslissen ??
Da's wel relaxed, mooi strandje in de buurt en regelmatig een meeting om te gaan kijken ook, is een redelijk popi meeting plek volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Strand Horst is voor mij serieus ongeveer 10 minuten rijden
Ik weet toevallig uit ervaring dat dat lang geen garantie is voor een celibatair levenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken haar langer dan vandaag, ze is nogal van het geloof..
Tja meeste meetingmeuk die daar komt bemoei ik me niet meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel relaxed, mooi strandje in de buurt en regelmatig een meeting om te gaan kijken ook, is een redelijk popi meeting plek volgens mij![]()
[..]
Ik weet toevallig uit ervaring dat dat lang geen garantie is voor een celibatair leven
Ja precies, vind t niet erg om een stukje te rijden maar t geld groeit me niet op de rugquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Anne het volgende:
Anders kom je ons ff allemaal halen, Alex.
Puik idee, al zeg ik het zelf..
Moeten we onze zwembroek ook meenemen?quote:
Dan neem ik mijn bikini mee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moeten we onze zwembroek ook meenemen?
Mijn bijrijdster vond het al te ver, en die woont in IJlstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Anne het volgende:
Anders kom je ons ff allemaal halen, Alex.
Puik idee, al zeg ik het zelf..
oh, in dat geval haal ik je een dag van te voren op.quote:
Wie komt uit Putten, moet niet zo lopen Kutten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan moet ik met een AX vanuit de Geldersche pracht helemaal daarheen rijden?
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan moet ik met een AX vanuit de Geldersche pracht helemaal daarheen rijden?
ik heb extra stevige tie wraps!quote:
En ik dan! Midden in de nacht, met een snurker naast me, naar huis gereden zónder navigatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?![]()
[..]
ik heb extra stevige tie wraps!
en ergernog, je moest naast 2cv zitten hier!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:50 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik dan! Midden in de nacht, met een snurker naast me, naar huis gereden zónder navigatie.
Vanuit Limboland, dan ben je toch blij om boven de rivieren te mogen komen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie komt uit Putten, moet niet zo lopen Kutten.
Het kan erger, ik moet vanuit Limboland komen zeg maar.
Ik ben nu weer gewend aan de Astra, hele week door Overijssel gejaagd met dat dingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?![]()
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zat ik helemaal niet naast 2cv, ik zat volgens mij naast Alfisti?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ergernog, je moest naast 2cv zitten hier!op een houten kutbankje, omdat de rest al bezet was
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsenquote:
Ejquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanuit Limboland, dan ben je toch blij om boven de rivieren te mogen komen?
maar wel vlak bij 2cv!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik helemaal niet naast 2cv, ik zat volgens mij naast Alfisti?
laad ik tijdnes het rijden door Paal zijn vriendin doen, die heeft niet voor niks een cabrioquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsen
Daar ben ik heel erg blij meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsen
Ik ken alleen Alex van het gezelschap wat er nu is hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Durf ik wel te meeten met een groep die elkaar al zo kent?
de mensen die elkaar inhet verleden regelmatig/soms zagen, komen amper meer i de scquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Durf ik wel te meeten met een groep die elkaar al zo kent?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb Alex zelfs voorgesteld aan mijn gehele familie..
uhhuhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
test geslaagd opeldraak?
Serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb Alex zelfs voorgesteld aan mijn gehele familie..
Ja, mijn vader kan gelukkig wel koken jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vader is lid op Buzzybee zelfsEn de enige lekkere groentensoep die ik ooit heb gehad was bij jullie thuis
staat al klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mijn vader kan gelukkig wel koken ja.
Wie maakt de nieuwe SC?
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.quote:
Mercedes-Benz 1419 4x2 brandweerwagen?quote:
neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mercedes-Benz 1419 4x2 brandweerwagen?
Mooiquote:
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.
Da's wel genoeg dacht ik zo.
Wel een kurzhauber voor Barca ??quote:
een broer gezien, en een broer zijn koelkast meegenomen zonder hemgezien te hebben toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.
Da's wel genoeg dacht ik zo.
Nou, hier is het meestal andersom. Mijn familie stelt zichzelf altijd even voor aan iedereen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familie...
Ik heb nichtjes ja. Maar die zijn denk ik te oud voor jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een broer gezien, en een broer zijn koelkast meegenomen zonder hemgezien te hebben toch?
En ik heb Timen zn ouders ook ontmoet!![]()
heb je nichtjes?
mijn ouders kijken echt nergens meer van op, ben echt met de meest idiote figuren bij henover de vloer gekomenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familie...
13?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nichtjes ja. Maar die zijn denk ik te oud voor je.
Vervelendste vond ik nog mijn ex voorstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, hier is het meestal andersom. Mijn familie stelt zichzelf altijd even voor aan iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |