de mensen die elkaar inhet verleden regelmatig/soms zagen, komen amper meer i de scquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Durf ik wel te meeten met een groep die elkaar al zo kent?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb Alex zelfs voorgesteld aan mijn gehele familie..
uhhuhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
test geslaagd opeldraak?
Serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb Alex zelfs voorgesteld aan mijn gehele familie..
Ja, mijn vader kan gelukkig wel koken jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vader is lid op Buzzybee zelfsEn de enige lekkere groentensoep die ik ooit heb gehad was bij jullie thuis
staat al klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mijn vader kan gelukkig wel koken ja.
Wie maakt de nieuwe SC?
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.quote:
Mercedes-Benz 1419 4x2 brandweerwagen?quote:
neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mercedes-Benz 1419 4x2 brandweerwagen?
Mooiquote:
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.
Da's wel genoeg dacht ik zo.
Wel een kurzhauber voor Barca ??quote:
een broer gezien, en een broer zijn koelkast meegenomen zonder hemgezien te hebben toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, gehele familie niet. Wel een oom, tante, neef, mijn broer (s?), mijn ouders.
Da's wel genoeg dacht ik zo.
Nou, hier is het meestal andersom. Mijn familie stelt zichzelf altijd even voor aan iedereen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familie...
Ik heb nichtjes ja. Maar die zijn denk ik te oud voor jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een broer gezien, en een broer zijn koelkast meegenomen zonder hemgezien te hebben toch?
En ik heb Timen zn ouders ook ontmoet!![]()
heb je nichtjes?
mijn ouders kijken echt nergens meer van op, ben echt met de meest idiote figuren bij henover de vloer gekomenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo erg om te doen, mensen voorstellen aan familie...
13?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nichtjes ja. Maar die zijn denk ik te oud voor je.
Vervelendste vond ik nog mijn ex voorstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, hier is het meestal andersom. Mijn familie stelt zichzelf altijd even voor aan iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |