SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon een nieuwer model neem ik aan
Zijn van nieuwer model na de facelift jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Lexus look dingen
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij jou past er zonder buddyseat nog iemand achterop, dat dan weer wel
Geloof me; met een duo op de motor is (zeker in het begin) enger voor de bestuurder als voor de berijderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil bij Marijke achter op de motor, dat duf ik wel![]()
bij andere mensen niet![]()
En klittenband aan het stuur; je waait eraf voor je het weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij jou past er zonder buddyseat nog iemand achterop, dat dan weer wel
why ??? je wilt je tellerhuis vervangen voor eentje mét toerenteller ??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Enig idee hoe ik kan nagaan of er bij mijn auto de kabel voor toerenteller aanwezig is?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En klittenband aan het stuur; je waait eraf voor je het weet
Even terugkomend op je vraag van een paar dagen geleden over mijn zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Anne het volgende:
[..].
Jullie kunnen het ook overdrijven, verdeurie. Alex
. SD
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil bij Marijke achter op de motor, dat duf ik wel![]()
bij andere mensen niet![]()
Wat zou je voor iets leuks doen dan? En wel balen... Is er niets leuks te doen in de omgeving?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mn weekendplannen zijn gecancelled (like duh) had gehoopt op een leuke pm eventueel, maar lege inbox (en ik heb het niet over een Pm van L. ), niet de beste week ooit achter de rug.
Heb gewoon zin in een weekendje lekker los gaan of zo... Maar dat word zo niks
Ik weet niet wie L (begint normaal met een B of wat?) is en van wie je wel een PM verwacht en wat je weekendplannen waren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mn weekendplannen zijn gecancelled (like duh) had gehoopt op een leuke pm eventueel, maar lege inbox (en ik heb het niet over een Pm van L. ), niet de beste week ooit achter de rug.
Heb gewoon zin in een weekendje lekker los gaan of zo... Maar dat word zo niks
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's lief, maar je weet het he: alleen met beschermende kleding mag je mee
![]()
En dan pas na een jaar van het behalen van m'n rijbewijs, want ik durf niet meteen iemand achterop te nemen
![]()
Ik zou naar een CUL meet, georganiseerd door Windigoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zou je voor iets leuks doen dan? En wel balen... Is er niets leuks te doen in de omgeving?
L is B inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie L (begint normaal met een B of wat?) is en van wie je wel een PM verwacht en wat je weekendplannen waren.
Maar doe gek en ga naar de show hier je nagels meet![]()
![]()
.
Leidenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Anne het volgende:
Asjeblieft poppedopjen: [Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. #3
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
was het al duidelijk dat het women only was?
zo nee, bij deze
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Definitieve komers
surfijjanseviets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |