Verjaardagen bij ons, vraag je over wie ze het hebben:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is net of ik op een verjaardag van familie ben. Het gaat nu over dode mensen. Dan gaan we straks tegen elkaar opbieden wie de engste ziekte heeft,is het niet?
waarom vraag je uberhaupt over wie ze het hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verjaardagen bij ons, vraag je over wie ze het hebben:
"Ja dat is de zus van de overleden vrouw van die.. En dat is dan weer de tante van je oma. Die kennen elkaar dan weer via het nichtje van die.. En dat is de melkboer van die ander."
Om te doen alsof ik het volg en interessant vindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom vraag je uberhaupt over wie ze het hebben?alsik ze niet ken, vind ik het ook niet interessant wat ze nu weer voor ziekte hebben
![]()
[ afbeelding ]
Stop gewoon een stuk taart in je mond en doe een wouter bosje: knik instemmend en zwaai met je lekkere kontje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om te doen alsof ik het volg en interessant vind..
Ik vond het wel genant toen een tante ging vragen over mijn vriendin die toen net mijn ex was.. Waarom vragen ze altijd zoveelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stop gewoon een stuk taart in je mond en doe een wouter bosje: knik instemmend en zwaai met je lekkere kontje.
Hij doet het nog met opzet. Elmer McCurdy's gemummificeerde lichaam werd 65 jaar na zijn dood gevonden in een spookhuis in een Amerikaanse amusementspark. Hij had toen al 60 jaar dienst gedaan als 'wassen'beeld (o.a. van een opgehangen man) en was ook als zodanig onderhoudenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over freaky dingen gesproken
[ afbeelding ]
Dit is Jeremy Bentham, hij was aanhanger van het utilisme (in het kort gezegd, een ethische stroming die uitgaat van het grootste nut voor de grootste groep mensen) en hij vond het een erg groot nut zichzelf te laten opzettenHij staat in een universiteitsgebouw en zijn hoofd is meermalen gestolen (dat lag oorspronkelijk tussen zijn voeten, omdat deze toentertijd niet goed gepreserveerd kon worden) door studenten en de laatste maal is er mee gevoetbald
![]()
Ik hoef de auto niet onder de grond, maar mijn lijkwagen moet ook een Mercedes zijn, een zwarte!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil in een zilveren verlengde W210 begraven worden. Compleet met auto dus he?
Leuk stekje kunnen vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoef de auto niet onder de grond, maar mijn lijkwagen moet ook een Mercedes zijn, een zwarte!
Over mijn lijk () dat ik in een Amerikaans hok mijn laatste rit maak
Ik ben weer terug van mijn leven. Werk zit er weer op voor deze week. Morgen nog even verhuizen () en dan even vakantie in NL.
Krijgen we foto's te zien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Erg leuk, ik had het niet verwacht zo. Wel minder dan waar ik zat maar toch nog redelijk dicht in de buurt.
Groot genoeg, kost niet te gek veel, goede locatie, half gemeubileerd. Ideaal dus.
OMG!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij doet het nog met opzet. Elmer McCurdy's gemummificeerde lichaam werd 65 jaar na zijn dood gevonden in een spookhuis in een Amerikaanse amusementspark. Hij had toen al 60 jaar dienst gedaan als 'wassen'beeld (o.a. van een opgehangen man) en was ook als zodanig onderhoudenDoor de jaren heen was men vergeten dat hij een echte mummy was.
Hij werd per toeval gevonden door de crew van 'The Six Million Dollar Man' bij opnames.
Ik stuur een PMquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
Vind ik best. Als je een PM stuurt heb ik ook foto's van mijn huidige woning
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stuur een PMBen wel benieuwd hoe je daar zit enzo
Lang leve China!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Even via een vriend een telefoonoplader voor in de auto besteld. 2,5 euro ofzo
Vond t al bijzonder dat ze er in China één hadden.. Al wat oudere Sony Ericssonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve China!Ik krijg er als het goed is eentje gratis
Vriendin van me is schadebehandelaar dus USB laders worden bij schade (diefstal van het apparaat e.d.) eigendom van de verzekeraar, dus daar lagen er honderden in de kast
![]()
Die Chinezen jonge, die maken allesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vond t al bijzonder dat ze er in China één hadden.. Al wat oudere Sony Ericsson
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Die gasten hebben alles idd. Als je geen problemen hebt om even te wachten kun je alles kopen voor weinig. Soms duurt het alleen 6 dagen voor het binnen is, soms 3 weken. Dat weet je maar nooit.
Mij dan weer nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca, leuk stekje. Wel beetje donker naar mijn idee?.. En je achternaam is mij ook aardig bekend
Achja telefoonlader van paar euro kan ik me niet verkeerd op kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenDie lui hebben geen oog voor veiligheid oid. Op Tweakers haalden ze regelmatig zooi uit elkaar, en dan hing het echt aan wat draadjes aan elkaar
En bij dingen als MP3 spelers en USB sticks modden ze de chip waardoor je al je gegevens in principe kwijt bent... Dus wat dat betreft zijn ze leuk voor heel veel dingen, maar als het om elektronica e.d. gaat koop ik het liever iets duurder hier.
Ik koop er alleen telefoonkabels enzo, dat spul werkt allemaal goed. Geen uitgebreide elektronica, dat vertrouw ik ook niet echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als je met name naar artikelen kijkt die op netspanning werken, dan zou ik het er nooit op wagenDie lui hebben geen oog voor veiligheid oid. Op Tweakers haalden ze regelmatig zooi uit elkaar, en dan hing het echt aan wat draadjes aan elkaar
En bij dingen als MP3 spelers en USB sticks modden ze de chip waardoor je al je gegevens in principe kwijt bent... Dus wat dat betreft zijn ze leuk voor heel veel dingen, maar als het om elektronica e.d. gaat koop ik het liever iets duurder hier.
Donker is het idd wel een beetje, maar op die foto's zijn mijn luxaflex ook dicht, er zitten 3 manhoge ramen in de zijwand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Barca, leuk stekje. Wel beetje donker naar mijn idee?.. En je achternaam is mij ook aardig bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |