Juist, staat nu op marktplaats een tellerhuis met toerenteller en koelvloeistoftemperatuurmeter. Beide heb ik nu nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
why ??? je wilt je tellerhuis vervangen voor eentje mét toerenteller ??
meestal zit hij er wel, soms zelfs al in de stekker
Da's wel érg primitief iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, staat nu op marktplaats een tellerhuis met toerenteller en koelvloeistoftemperatuurmeter. Beide heb ik nu niet
Heb je dat topic gezien van die motorrijder? Freaky.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil in een zilveren verlengde W210 begraven worden. Compleet met auto dus he?
Ja het verschilt per versie, maar staat niet welke versies nou allemaal wel of nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel érg primitief idd![]()
Is er nergens een club waar je die info FF kunt leasen ??? die hebben wel vaker zulke mods gedaan meestal.
Nee, linkje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je dat topic gezien van die motorrijder? Freaky.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil in een zilveren verlengde W210 begraven worden. Compleet met auto dus he?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Wat een grafsteenbak, letterlijk en figuurlijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/bmw_grafsteen.html
Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Wat een grafsteen, letterlijk en figuurlijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/bmw_grafsteen.html
Had ik van de week al gezien idd... mafkeesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Moest ff zoeken:
Hells Angel 'opgezet' op motorfiets
Lijkt net een pop, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik van de week al gezien idd... mafkees
Kweenie.. beetje lastig te bepalen zonder 'before' pic's, maar natuurlijk is anders idd.quote:
Bizarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over freaky dingen gesproken
[ afbeelding ]
Dit is Jeremy Bentham, hij was aanhanger van het utilisme (in het kort gezegd, een ethische stroming die uitgaat van het grootste nut voor de grootste groep mensen) en hij vond het een erg groot nut zichzelf te laten opzettenHij staat in een universiteitsgebouw en zijn hoofd is meermalen gestolen (dat lag oorspronkelijk tussen zijn voeten, omdat deze toentertijd niet goed gepreserveerd kon worden) door studenten en de laatste maal is er mee gevoetbald
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Anne het volgende:
Hij ziiet een beetje groen van jaloezie of niet?
Wat zal ie veel inbreng hebben, bij die vergaderingen! Zwijgen is toestemmen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja of niet, misschien is ie wel misselijk van dat voetballen
Maar hij staat er al heel lang. En volgens zeggen schuiven ze em aan bij de jaarlijkse vergadering_!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |