Ik heb het ook nooit door geloof ik.. Ik ben drukker bezig met naar vanalles kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, in de kroeg flirten. Geen idee hoe het werkt en zoEn als een vrouw haar hand in mn broek steekt heb ik bij wijze van spreken nog niet in de gaten dat ze me leuk vind
Ben van de duidelijke taal
![]()
Wel kut ja, maar je komt er wel weer overheenGewoon de mooie dingen blijven herinneren!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook nog niemand uit de SC IRL gezien
Ik heb iedere dag tijd. Meeting bij een evenement dan maar?quote:
Duidelijke taal werkt goed, maar flirten met een Nederlands accent in Amerika werkt nog veeel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, in de kroeg flirten. Geen idee hoe het werkt en zoEn als een vrouw haar hand in mn broek steekt heb ik bij wijze van spreken nog niet in de gaten dat ze me leuk vind
![]()
Wel kut ja, maar je komt er wel weer overheenGewoon de mooie dingen blijven herinneren!
Oeh.. da's in de buurtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:01 schreef Anne het volgende:
Morgen alleen naar Wassenaar. Wordt een saaie lange rit denk ik.
Lintje voor deze goede padvinder !!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Goede daad gedaan net.. Een vriendin van mijn zus stond vast op station Putten en moest naar Ermelo. Er was tussen Putten en Harderwijk een aanrijding met een persoon. Dus die vriendin heb ik even weggebracht.. Karma level up!
Gelul, je kent redelijk wat mensenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb ook nog niemand uit de SC IRL gezien
ik heb driekwart irl ontmoet, ik ben de hoer van fok manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelul, je kent redelijk wat mensen![]()
Wacht ff met een meeting totdat ik terug ben van vakantie, 22e moet ik 's avonds weer terug zijn. Dan die dinsdag erop mn auto op kenteken zettenen daarna moet het wel lukken
Waar verblijf jij dan als je in NL bent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
Geen probleem. Ik rijd wel een paar 100km, ben ik toch gewend. Ik heb het idee dat de meesten van jullie noordoostelijk van Utrecht wonen.
Ik ben ff een Duitser van het vliegveld halen hier, dusseuh, de groetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan pas op de 25e naar de RWD, de 24e moet ik mn auto ophalen. Dus gaat voor mij niet lukken.quote:
Best leuke deerne, maar niet mijn dingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lintje voor deze goede padvinder !!![]()
Wast een leukerdje of ben je gewoon een goeie gozert ??
Nope, te ver wegquote:
Jij goedsul jij !!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Best leuke deerne, maar niet mijn ding.. Ben vooral een goede gozert
Strand Horst is voor mij serieus ongeveer 10 minuten rijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, te ver weg![]()
Liever iets centraler als het kan..
Ik ban altijd wel een fan van strand Horst ofzo, maar het begint mooi weer te worden en dan is het wel een beetje drukkiedruk daar op een weekenddag
Ik ken haar langer dan vandaag, ze is nogal van het geloofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij goedsul jij !!![]()
Wel- of niet jouw ding kun je toch beter de volgende ochtend pas beslissen ??
Da's wel relaxed, mooi strandje in de buurt en regelmatig een meeting om te gaan kijken ook, is een redelijk popi meeting plek volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Strand Horst is voor mij serieus ongeveer 10 minuten rijden
Ik weet toevallig uit ervaring dat dat lang geen garantie is voor een celibatair levenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken haar langer dan vandaag, ze is nogal van het geloof..
Tja meeste meetingmeuk die daar komt bemoei ik me niet meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel relaxed, mooi strandje in de buurt en regelmatig een meeting om te gaan kijken ook, is een redelijk popi meeting plek volgens mij![]()
[..]
Ik weet toevallig uit ervaring dat dat lang geen garantie is voor een celibatair leven
Ja precies, vind t niet erg om een stukje te rijden maar t geld groeit me niet op de rugquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Anne het volgende:
Anders kom je ons ff allemaal halen, Alex.
Puik idee, al zeg ik het zelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |