Ik wou aanvankelijk de TT maken 'waar we Wiet Meerdijk in bashen', maar dit leek me gezien de huidige ontwikkelingen toch geschikterquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Wat heeft Lucas met zijn haar en kleding gedaan?
dat hangt er vanaf waar je op geiltquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Ja, de schrijvers zijn er aardig in geslaagd om Martijn als een sulletje neer te zetten. Als hij in beeld komt, dan dwaalt mijn aandacht alweer af. Ik weet toch dat wat die man zegt niet relevant is voor wat andere mensen denken of zullen doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Betreffende de aflevering van vandaag, waarom komt Martijn altijd in een dialoog terecht waarbij hij volledig wordt afgezeken, verbaal af wordt gemaakt, huilerig en pieperig zijn mening verkondigt en altijd afdruipt met zijn staart tussen de benen?![]()
Vreselijk zeg, als dit het beeld is, dat de makers hebben over een ideale, moderne huisvader dan is dat in mijn ogen ronduit absurd
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Dat is hij toch al, de rest van de eventuele homo's zie je nooitquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
ben ik de enige die de op NIET leuk vindt.
Ja de OP wel maar de hereniging tussen Ludo en Jeanine
Natuurlijk, hun monden kan je niet gebruiken, maar alle andere openingen zijn uiteraard beschikbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Het wordt misschien zo geschreven, maar eigenlijk is het een franse naam. Kijk, als ze zouden zeggen Jan-ine, met de nadruk op Jan, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vind![]()
Overigens het is Janine, geen Jeanine of Sjanine of meer van die ongein, voordat je hier nu weer een notoire groep Jeanine-roepers krijgt
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Nu nog Child of the Sea of Magnetic Fields.
naahquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef mikerw het volgende:
maak daar maar eens een uitzendingvullende hete scene van, zal de kijkcijfers goed doen
Haha, ja, ik zie het al voor me. Ludo die de wegen laat afzetten en dan met zeven mannetjes staat te wachten in een doodlopende straat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.
Ik vond het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
Zo Isabella is terug en er is gelijk weer geile lesbo actie
quote:
Dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dacht ik ook iddAlleen ik vond die zoen in dat pashokje wel heel raar, Ronja's gezicht ook
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.
Ik verdenk Noud, Danny en Dex ervan ooit nog op een dwaalspoor te komen, al doet Dex dat waarschijnlijk buiten Meerdijk.quote:
Laura gaat daar al vanuitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden worden
Dex mag van mij wel in z'n eentje blijven, ik denk dat het dan een heel ander personage wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet wachten tot de familie Huygens eruit gaat, wat een saai gedoe zeg
haar lesbo gevoelens kwamen weer bovendrijvenquote:
quote:
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:
Ik vind Wiet echt zo'n Gooisch wijf met klasse maar dan zonder klasse want ze is een sletje- typequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef masja2010 het volgende:
ONM is tegenwoordig een stuk spannender en Wiet is echt drie keer niks, als ze per se een tiener willen zie ik toch liever Vicky
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorenaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
GTST mag zich echt dood schamen. Wat een acteerprestaties van sommige mensen.
Vergeet Martijn en Dex nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorena
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vergeet Martijn en Dex niet
Maar die gaan toch weg
Dat willen ze je doen geloven, het is toch de bedoeling dat het taboe-doorbrekend is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor. Die verhaallijn is vaak knudde, en dan is het al gauw irritant.
Een beetje overdone, maar dat zijn ook de typetjes he, niet mijn favo's in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...
Charlie en Lorena leggen het zo dik er boven op, echt gewoon overdreven en ongeloofwaardig
is mij niet opgevallen van die lip, voor zover ik weet heeft ze toch altijd volle lippen gehad of niet???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
Haha, geweldig die muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Frey het volgende:
Theme from Halloween zou ook niet misstaan.why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL loungequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat was die andere site ookalweer waar GTST eerder opstond dan op rtlgemist?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DAT iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vind Wiet beter acteren dan Amy heur
Amy
Ja en nee, ik heb een vriendin die echt menige vrouw in bed heeft gekregen die het na enkele weken bij haar liet en daarna weer naar de mannen ging..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Goddank!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat in GTST alle vrouwen ineens tijdelijk lesbisch worden. Laura, Charlie, Yasmin, Ronjaen ik ben er vast nog een paar vergeten. Maar je ziet nooit mannen ineens homo worden
, ik heb nog nooit Jef ineens verliefd zien worden op Rik of Danny en Bing ineens het bed met elkaar zien delen of Dex ineens heftig zoenend met Noud
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat in GTST alle vrouwen ineens tijdelijk lesbisch worden. Laura, Charlie, Yasmin, Ronjaen ik ben er vast nog een paar vergeten. Maar je ziet nooit mannen ineens homo worden
, ik heb nog nooit Jef ineens verliefd zien worden op Rik of Danny en Bing ineens het bed met elkaar zien delen of Dex ineens heftig zoenend met Noud
.
Gelukkig niet zeg, als zie je ze niet, dat hele ge-insinueer over homo-verhaallijnen vind ik gewoon afstotelijk en sowieso alle lesbische lijnen zijn op 1 vingertop te tellen, de gay-lijnen daarentegen dateren al vanaf seizoen 5quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
.
Wat was dat? De suggestie dat Stan homo zou zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, als zie je ze niet, dat hele ge-insinueer over homo-verhaallijnen vind ik gewoon afstotelijk en sowieso alle lesbische lijnen zijn op 1 vingertop te tellen, de gay-lijnen daarentegen dateren al vanaf seizoen 5
Ja precies, dat is het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja en nee, ik heb een vriendin die echt menige vrouw in bed heeft gekregen die het na enkele weken bij haar liet en daarna weer naar de mannen ging..
Maar voor GTST is t ws vooral praktisch.. als het stel uit elkaar gaat en ze blijven allebei lesbisch moeten er weer nieuwe lesbo's komen en dan is het einde zoek
Ach weet je wat het is, vroeger (ja kom ik weer met vroeger) deden mensen ook dingen behalve het uiten en bepraten van hun gevoelens. En dan bedoel ik niet een beetje in beeld verschijnen in een kapperzaak of achter de bar van de koning of een beetje achter een bureau zitten bij Sanders Inc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat willen ze je doen geloven, het is toch de bedoeling dat het taboe-doorbrekend is.
Ik vind het een zooitje ongeregeld worden. Niets is wat het lijkt.
Laura en Tessel (Lesbisch)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wat was dat? De suggestie dat Stan homo zou zijn?
Volgens mij was Laura met Texel eerder.
Klopt, het is nu een schimmig geheel ja. Lijkt meer een goedkopere versie van De Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is, vroeger (ja kom ik weer met vroeger) deden mensen ook dingen behalve het uiten en bepraten van hun gevoelens. En dan bedoel ik niet een beetje in beeld verschijnen in een kapperzaak of achter de bar van de koning of een beetje achter een bureau zitten bij Sanders Inc.
Ooit hadden ze complete bedrijfsklussen, reclamecampagnes, modellenwerk, een prostitutiesector, een vaste crimininele bende, een radiostation, een uitgaanssector. Mensen deden echt wat, in plaats van doen alsof en vanuit daar kwamen vanzelf weer meer lijnen. Nu is het andersom, de makers willen een gevoel uitdragen en bedenken een of andere krakkemikkerige, slecht uitgedachte en lichtelijk zieke verhaallijn eromheen.![]()
*Bijvoorbeeld Frits van Houten was met Van Houten International altijd achter zijn bureau met zaken bezig die ook in beeld kwamen en waarbij ook tijdelijke personages in beeld werden geroepen.
*Martine Hafkamp deed als directrice van het Huygens concern verschillende criminele zaken (zoals een giflozing waarbij Mickey Lammers en Janine Elschot werden ontvoerd).![]()
Zo een verhaallijn als met Arthur en dat verlaten pand, vroeger zat het er vol mee, 2 tot 3 van die situaties parallel naast elkaar en in een flitsend snel tempo. Dat prikkelt de kijker, dat houdt ze bezig. Het is toch echt afwachten tot er weer nieuwe schrijvers komen...![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het toch wel een strakke actie van Janine, even subtiel die ontvoering aanhalen.
Dex en Ronja moeten allebei een dik pak op hun broek. Verwende kutpubertjes mét rimpels
Terecht dat ze toen ineens instemdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het toch wel een strakke actie van Janine, even subtiel die ontvoering aanhalen.
Dex en Ronja moeten allebei een dik pak op hun broek. Verwende kutpubertjes mét rimpels
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Janine wel broeken in haar kledingkast?
Jaren geleden was Janine overigens een halve ventquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet, de laatste keer dat zij een broek aan hadin de serie is volgens mij alweer jaren geleden
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapselquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaren geleden was Janine overigens een halve vent![]()
Nu gelukkig niet meer
Wehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapsel
[ afbeelding ]
Danm inderdaad, toen vond ik het echt een kippig kantoortrutje met een te grote waffelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapsel
[ afbeelding ]
ah....wat is ie lief he?quote:
Waren dat aan het einde nou ook beelden van de moeder van Rickquote:
Toen vond ik Ludo te goed voor Janine, ik vond hem echt een machtige, stabiele man en haar vond ik een krakkemikerig, klagend, steunend, zeikerig, bitcherig schepseltje...bijna zoals Bowien het in die tijd omschreef :quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ah....wat is ie lief he?
En... Guusje.....
In ieder geval sjaggerijnig, hormonen vs. sexyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk behoort Caroline de Bruijn tot de zeldzame klasse vrouwen die mooier worden naarmate ze ouder worden
tja zo gaat dat in soaplandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef SSJKliko het volgende:
Vind nou niemand het ironisch dat zowat iedereen waar Ronja mee date doodgaat
Maar klopt het verhaal dan wel? Met Danny en zo? Ik kan me uit die tijd eigenlijk niks meer herinnerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Maartel het volgende:
Jep.. dat was toen idd een heeeel andere vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny is nooit genoemd maar dat hebben ze opgelost door te zeggen dat hij al heel jong naar een adoptie gezin of iets degelijk is gegaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar klopt het verhaal dan wel? Met Danny en zo? Ik kan me uit die tijd eigenlijk niks meer herinneren
Het is Danny nog niet overkomen....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef SSJKliko het volgende:
Vind nou niemand het ironisch dat zowat iedereen waar Ronja mee date doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Countess het volgende:
[..]
Het is Danny nog niet overkomen....Ik zei ook zowat :p alhoewel ik er niet rouwig om zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Niemand die zo ordinair probeert een kerel aan de haak te slaan, verdient het, naar mijn mening.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:05 schreef Franneh het volgende:
Net even de laatste 3 gekeken op rtl gemist en holy shit, wat schrok ik van Lucas.. even dacht ik dat hij ook nog bretels droeg, maar dat bleek gewoon zijn shirt te zijn.![]()
Hoop overigens dat Lorena en Jack wel wat krijgen. Lijkt me wel een leuk stel. Als Jack tenminste wat tot leven wordt gebracht.. die mag nu wel wat pittiger worden hoor.![]()
Wat is verder de bedoeling van Wiet? Het kind irriteert me als de neten.Dat gedraai tussen Bing en Sjors duurt me overigens ook te lang, krijg wat met elkaar en klaar.
Verder ben ik op zich wel weer benieuwd naar maandag..
Je staat er nog van te kijken hoeveel mensen van onze leeftijd het eerder van Bassie en Adriaan kenden dan van de Exorcistquote:Op zondag 9 mei 2010 13:27 schreef Liquidist het volgende:
"Bassie en Adriaan" liedje..
mijn god..
dat is Mike Oldfield met Tubular Bells... komop zeg.. als je dan een link legt doe het dan met the Exorcist![]()
Dat was anders wel de enige periode dat ik Bing te pruimen vond. Hij is nu weer even waardeloos als daarvoor. Dat ze hem er maar uit schrijven in plaats van de familie Huygens, maar nee. Hij moet natuurlijk weer bij Sjors komen, zodat zij ook nog meer verziekt kan worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niemand die zo ordinair probeert een kerel aan de haak te slaan, verdient het, naar mijn mening.
Ik snap al niet waarom Bing wat met haar heeft gehad.
Niet alle mannen zijn klootzakken. Ik had nagedacht aan wie ik Lorena wel zou kunnen linken, maar ik kon het niemand aandoen. Bing is Bing. We hebben niets aan allemaal badguys enzo. Lorena is een slet.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was anders wel de enige periode dat ik Bing te pruimen vond. Hij is nu weer even waardeloos als daarvoor. Dat ze hem er maar uit schrijven in plaats van de familie Huygens, maar nee. Hij moet natuurlijk weer bij Sjors komen, zodat zij ook nog meer verziekt kan worden.
In de ogen van de makers tel je alleen maar mee als ze denken dat je uiterlijk het goed doet in de ogen van de kijkers, dus Lorena, Danny en Bing zullen voorlopig nog niet afgedankt wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Frey het volgende:
Maar wat heb je aan een "good guy" die helemaal niets toevoegt aan de serie?![]()
Hij heeft nog geen fatsoenlijke verhaallijn gehad. Wat wil je nog doen met dat personage? Met zo'n familie Huygens heb je toch veel meer mogelijkheden? Maar omdat de schrijvers niks kunnen verzinnen moeten ze maar weer weg. Vooral met Dex kun je nog zoveel kanten op.
Ik zeg ook niet dat Huygens weg moet, maar om nou te zeggen dat Bing niets toegevoegd heeft, nouja, hij heeft gedaan wat van hem verwacht werd. Niets mis mee.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Frey het volgende:
Maar wat heb je aan een "good guy" die helemaal niets toevoegt aan de serie?![]()
Hij heeft nog geen fatsoenlijke verhaallijn gehad. Wat wil je nog doen met dat personage? Met zo'n familie Huygens heb je toch veel meer mogelijkheden? Maar omdat de schrijvers niks kunnen verzinnen moeten ze maar weer weg. Vooral met Dex kun je nog zoveel kanten op.
en anders doen de schrijvers het welquote:Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef Franneh het volgende:
Lorena is een slet ja, maar als Jack daardoor wat pittiger wordt.. vind ik het best. Jack weet toch wel hoe ze is, misschien temt hij haar wel.
Nou ja ze hebben een script voor hem ja en die zegt ie op, maar voor de rest vind ik dat ie het nogal matig doet als acteur (Everon dus), hij kent maar 2 stemmingen/gezichten 'boos-koppig' en dan kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft. De andere is ie blij en dan komt ie ongelooflijk simpelig dom op me over en kijkt/lacht ie als een aap bij een banaan krijgt (zoals ik ooit eerder zei)quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Huygens weg moet, maar om nou te zeggen dat Bing niets toegevoegd heeft, nouja, hij heeft gedaan wat van hem verwacht werd. Niets mis mee.
Dat mag jij vinden. Er zijn verschillende typen mensen, in het echt bestaan ze ook, net zoals badboys en sletten.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben een script voor hem ja en die zegt ie op, maar voor de rest vind ik dat ie het nogal matig doet als acteur (Everon dus), hij kent maar 2 stemmingen/gezichten 'boos-koppig' en dan kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft. De andere is ie blij en dan komt ie ongelooflijk simpelig dom op me over en kijkt/lacht ie als een aap bij een banaan krijgt (zoals ik ooit eerder zei)![]()
Zelfs Rikki vind ik het al veelzijdiger doen dan hij, maarja slechts mijn mening uiteraard, wellicht vinden RTL-critici juist dat ie het uitmuntend doet![]()
Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch gewordenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Ik kijk niet meer, maar ik mis ook niks lees ik wel. Dat domme lesbische gedoe hoef ik niet te zienIedereen die zomaar opeens lesbisch wordt
! Dat gebeurt idd niet zomaar bij mannen (helaas).
Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was anders wel de enige periode dat ik Bing te pruimen vond. Hij is nu weer even waardeloos als daarvoor. Dat ze hem er maar uit schrijven in plaats van de familie Huygens, maar nee. Hij moet natuurlijk weer bij Sjors komen, zodat zij ook nog meer verziekt kan worden.
Uiteraard, ik ben in het echt alleen nog nooit iemand tegengekomen die maar 2 emoties heeft. Jij wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Er zijn verschillende typen mensen, in het echt bestaan ze ook, net zoals badboys en sletten.
Sjors en Bing hebben nog steeds geen relatie.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.
Ook de 1 op andere dag?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch geworden
Ik zie er wel meer hoor, maar je moet ook subtiele veranderingen kunnen zien, gezichten goed kunnen lezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben in het echt alleen nog nooit iemand tegengekomen die maar 2 emoties heeft. Jij wel?
Voor een man is het ook geen kunst.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch geworden
Iets wat (ik) bij de meeste gezichten prima kan, behalve bij Bingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer hoor, maar je moet ook subtiele veranderingen kunnen zien, gezichten goed kunnen lezen.
Dat kan kloppen, het is ook niet zo eenvoudig, niet iedereen is zo uitgesproken. Er zijn zelfs mensen die altijd hetzelfde gezicht hebben. Een pokerface is het toppunt daarvan.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat (ik) bij de meeste gezichten prima kan, behalve bij Bing.
Het woord 'ik' staat tussen haakjes omdat ik er meerdere mensen over heb gehoord, niet alleen op dit forum, maar ook in real life om me heen.
En Bing loopt wat mij betreft dus voorop bij die niet-uitgesproken groepquote:Op maandag 10 mei 2010 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, het is ook niet zo eenvoudig, niet iedereen is zo uitgesproken.
Ja okee, maar een pokerface zie ik meer als iets dat je opzet indien nodig, uit strategisch opzicht, niet omdat je niet anders kanquote:Er zijn zelfs mensen die altijd hetzelfde gezicht hebben. Een pokerface is het toppunt daarvan.
Daarom zeg ik ook het toppunt, om aan te geven dat gezichten niet altijd te lezen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Bing loopt wat mij betreft dus voorop bij die niet-uitgesproken groep![]()
[..]
Ja okee, maar een pokerface zie ik meer als iets dat je opzet indien nodig, uit strategisch opzicht, niet omdat je niet anders kan
Ik onderken zeker dat er verschillen tussen mensen zijn, maar Bing valt wat mij betreft (en enkele anderen) dus buiten de normale verdeling, maargoed ik geloof dat onze standpunten hierover inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook het toppunt, om aan te geven dat gezichten niet altijd te lezen zijn.
Het was ook ter illustratie. Het is net als met veel handen en voeten gebruiken bij het praten. De een staat zowat te dansen, de ander beweegt nauwelijks.
Inderdaad.ik, ik denk meer in verschillende typen mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik onderken zeker dat er verschillen tussen mensen zijn, maar Bing valt wat mij betreft (en enkele anderen) dus buiten de normale verdeling, maargoed ik geloof dat onze standpunten hierover inmiddels wel duidelijk zijn.
Ik denk dat we het juist over de meeste mensen wel eens zijn, alleen over Bing nietquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad.ik, ik denk meer in verschillende typen mensen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we het juist over de meeste mensen wel eens zijn, alleen over Bing niet
Dit..quote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.
En ook hier zit ik aan te denken. Zou gewoon bijna raar zijn als het kind van Bing is first off!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef sherezade het volgende:
ik ben benieuwd, ik heb zo'n voorgevoel dat er nog iets gaat gebeuren met het kind
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sherezade het volgende:
ja het wordt weer tijd voor wat meer actie in de serie.......![]()
als nick nu eens terug kwam en wraak nam op Maxime, en Wiet eens zwanger werd van Bing, Rik eens vreemdging met Lorena en Nina eens lesbisch werd met Amy (just kidding)![]()
Meer actie is prima, maar mensen die vreemd gaan en die dan overal en van iedereen van zwanger worden zijn juist de voedingsbodem voor langdradige zeiklijntjes zonder een greintje actie en spanning.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sherezade het volgende:
ja het wordt weer tijd voor wat meer actie in de serie.......![]()
als nick nu eens terug kwam en wraak nam op Maxime, en Wiet eens zwanger werd van Bing, Rik eens vreemdging met Lorena en Nina eens lesbisch werd met Amy (just kidding)![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meer actie is prima, maar mensen die vreemd gaan en die dan overal en van iedereen van zwanger worden zijn juist de voedingsbodem voor langdradige zeiklijntjes zonder een greintje actie en spanning.
Wat misdaad, iemand die Charlie's af begint te persen en komt dreigen met louche types, een oud-maffialid die zich in Meerdijk vestigd en een waardig tegenwicht biedt aan Ludo (Ludo kon nooit tegen de maffia op). Een leuke zakencampagne tussen 2 bedrijven (die er dan uiteraard wel moeten komen). En dit brengt meer drama, actie, spanning en zelfs romantiek met zich mee dan wat er nu gebeurd:
een beetje praten met elkaar en door decors heen wandelen, eventueel met een ontbloot bovenlijf of in lingerie zonder dat er ook maar een moer gebeurd
Omdat ze ijdel zijn en graag hun stempel willen drukken.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja vroeger gebeurde er meer ook op zakelijk gebied oa: van Houten en AA&F en Sanders.Inc........
Dat bracht wel de nodige spanning en sensatie op, tegenwoordig zie je bijna niemand werken bij gtst en komen ze niet verder als de Rozenboom en De Koning![]()
Geen idee waarom de schrijvers zich nu op andere dingen gericht hebben
Ja nou en? Alsof het kijken van een serie inherent is aan de kwaliteit van de serie. Overigens kijk ik de serie niet standaard, af en toe een aflevering en als er ineens iets is gebeurd dat ik niet kan plaatsen kijk ik soms een aflevering terug. Het feit dat je zo up to date kan blijven zegt al genoeg over deze seriequote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch kijk je nog steeds Bartolhoven.
Geen idee, ik kijk alleen EK's en WK's en dan alleen nog de wedstrijden die NL, de rest boeit me niet zoveel.quote:Dat is het bij gtst het is bij elk nieuw seizoen weer hopen dat het beter word. Soms is het net voetbal
Het kwam na dat gedoe op die boot met Ludo, toen ging het slecht en hebben ze er zogenaamde experts bij gehaald o.a. uit Amerika. Die vonden dat ze te ver doorgeschoten waren in bepaalde krankzinnige verhaallijnen, die boot, maar ook dat gedoe rond Dennis en Arnie en dat ze zich meer moesten richten op andere dingen, misschien hadden die experts nog gelijk ook, maar nu zijn de makers echter 180 graden de andere kant op verkeerd doorgeschoten.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze ijdel zijn en graag hun stempel willen drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef ViolaFold het volgende:Hehehe die naam. Lijkt me een toffe lijn, eindelijk iets voor Laura.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef ViolaFold het volgende:Eindelijk iets leuks voor die oude rot.. Net als met Maxime bemoeide ze zich alleen maar met anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben alleen nog niet van HEM overtuigt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt weer een decor bouwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Sk00p het volgende:
WTH NEE! waarom moet Maxima daar gaan wonen.. fked bitch!![]()
Nee, die hebben meer een vader-dochterbandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef Eleentje86 het volgende:
hmmm zou er iets ontstaan tussen Jeff en Lorena?
En dat is natuurlijk binnen een week ook geregeld en verbouwd etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Sk00p het volgende:
WTH NEE! waarom moet Maxima daar gaan wonen.. fked bitch!![]()
Dacht ik aanvankelijk ook en dat is natuurlijk ook zo, maar aan de andere kant Oscar en Mira Brandts-Buys hadden ook een vader-dochter bandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die hebben meer een vader-dochterband
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is toch heel wat andersJeff en Lorena zou in elk geval goed zijn voor het personage Jeff.
Ben benieuwt wat Bing er van zou vinden
Inderdaad, ik denk ook niet dat dat gebeurd overigens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.
Waarom ik zou gelijk weer elke dag gaan kijken. Jeff van de zielige barman weer een beetje naar de baas die hij vroeger was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.
ik zag het al in het voorstukjequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Niemand de aflevering op rtl lounge gezien nog? Nouja goed, bereid je voor op een hele domme fout vanavond, hint: nina was toch verlamd?
denk dat Bing al 32 is ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:02 schreef Purdey het volgende:
Wat zou het wezelijke leeftijdsverschil zijn tussen Bing en Wiet? Wiet is 16? En Bing? Jaartje of 28?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zag het al in het voorstukjeDat niet alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ja gezien aan het eind van de aflevering, viel me ook op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Niemand de aflevering op rtl lounge gezien nog? Nouja goed, bereid je voor op een hele domme fout vanavond, hint: nina was toch verlamd?
Ja ik dacht alquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Toen keek ik ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, ja, da's uit de periode dat ik niet meer keek
Het zou zomaar ineens kunnen blijken dat ze veel meer kan, dan ze laat zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nina mist alleen de fijne motoriek, en die heb je niet bepaald nodig tijdens zwemmen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dat er iets beters voor in de plaats komt als dex eruit is....die lelijke hond
wiet sowieso al, maar haar tel ik niet meer bij de kinderen maar bij de afdeling breezahslettenquote:
Ik zie geen verschil, ze zijn allemaal breezersletten.quote:
Ja maar die vervanger mag ´mooibooi/tooibooi´quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dat er iets beters voor in de plaats komt als dex eruit is....die lelijke hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verdwijnt als hunk van de serie.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
laten we het hopen, maar aangezien isabella dood gaat ga ik er vanuit dat amy een blijvertje isquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
Wiet en Amy zijn toch zeker wel tijdelijke gasten in Meerdijk?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja maar die vervanger mag ´mooibooi/tooibooi´Danny niet overstijgen.
Van mij mag er zo´n aantrekkelijk geval in verschijnen dat Danny naar de achtergronddan heb ik nog vervelend nieuws voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verdwijnt als hunk van de serie.
gaat isabella doodquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we het hopen, maar aangezien isabella dood gaat ga ik er vanuit dat amy een blijvertje is
Dex is leuk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
Jij niet?quote:
Echt, he.quote:
maar niemand overtreft Dannyquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.!!
Die Bing kan ook niet acteren, he. Als een zak hooi dreunt hij z'n tekst op.
quote:
Dit vooral idd.. Komop zeg.. je bent verdorie de oudere zus. Aan de andere kant Wiet is ook zo vervelendquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef Franneh het volgende:
Wiet.Wanneer gaat die er weer uit?
![]()
Sjors moet nu maar eens vertellen dat ze Bing weer terug wil, wat een irritant gedoe.
Isabella in de gaten houden voor Ludoooquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vraag me nu vooral af wat Dex nou weer van plan is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan heb ik nog vervelend nieuws voor jeHIj mag bij mij niet komen eten, want dan loopt het niet goed af met DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Of ik moet zijn neus als blikopener mogen gebruiken..... (sorry, kon het niet laten).quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Countess het volgende:
[..]
HIj mag bij mij niet komen eten, want dan loopt het niet goed af met Danny
Ik begrijp wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ik moet zijn neus als blikopener mogen gebruiken..... (sorry, kon het niet laten).
Exact! Wat een saaie kutserie is het geworden. Ik vind het nog steeds heel erg jammer dat er niets meer van het oude GTST wordt gebruikt en dat niemand in staat lijkt een echte spannende verhaallijn te bedenken. Kijk CSI of van mijn part Flikken Maastricht om inspiratie op te doen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
Nou ik zapte vanmorgen langs de herhaling en oh wat een drama nog steedsDie momenten van Isabella en Ronja
![]()
Dat kan niemand toch serieus nemen? Die kus in de kapsalon, iets a-seksuelers heb ik zelden gezien. Ronja die zich met wijd opengesperde ogen naar voren laat vallen
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dat gejank over Dex en Noud, echtanyone care?
Er is ook gewoon geen één verhaallijn die nog enigszins leuk of spannend isHoe krijgen ze het toch voor elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldige gluiperd.
Van de jonge garde mannen voel ik alleen sympathie voor Jack, maar in zijn rol is hij zo´n slappeling geworden![]()
Pliesie Jack mag wel weer een stevige verhaallijn krijgen.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Het is nou inderdaad wel naar een heel erg bedenkelijk niveau gezakt. Hoogtepunten moeten zijn, dat Amy het elastiek van een sentimentele duikbril overtrekt. Een cliffhanger was laatst, of Dex het huis uit ging of niet. Nou nou nou...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
Er is ook gewoon geen één verhaallijn die nog enigszins leuk of spannend isHoe krijgen ze het toch voor elkaar...
Ik vind wat betreft die Sjors-lijn dat ze Bing leuker proberen te maken dan hij in mijn ogen is,Wiet, Sjors en Lorena die allemaal achter zo een kneus aanzitten (of zaten)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:16 schreef Perico het volgende:
[..]
Het is nou inderdaad wel naar een heel erg bedenkelijk niveau gezakt. Hoogtepunten moeten zijn, dat Amy het elastiek van een sentimentele duikbril overtrekt. Een cliffhanger was laatst, of Dex het huis uit ging of niet. Nou nou nou...
Daar komt nog eens bij dat die babylijn zich ellenlang voortrekt en dat Sjors gewoon alle opties open houdt en nergens voor wilt kiezen. Ik zie eigenlijk alleen nog maar mensen die zich enorm kinderachtig of onprofessioneel of onbeschoft gedragen. Niemand heeft nog plannen, het is driedubbel niks.
Hij IS gewoon leuk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind wat betreft die Sjors-lijn dat ze Bing leuker proberen te maken dan hij in mijn ogen is,Wiet, Sjors en Lorena die allemaal achter zo een kneus aanzitten (of zaten)
Wat is er leuker aan hem dan aan bijvoorbeeld Rik of Jack, Bing komt op me over als iemand die zijn vmbo niet af heeft gemaakt en alleen maar van simpele, kinderlijke grappen houdt waarom ie (idd wederom) lacht als een aap. En als ie boos is ie een autist die zijn vriendin slaat, wat is daar leuk aan?quote:
Deksels, dat is waarquote:Je vergeet Ronja.![]()
ik dacht in eerste instantie ook tijdens die zoenscene met isabella dat Ronja Isabella een kopstoot ging geven ipv te zoenenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
Nou ik zapte vanmorgen langs de herhaling en oh wat een drama nog steedsDie momenten van Isabella en Ronja
![]()
Dat kan niemand toch serieus nemen? Die kus in de kapsalon, iets a-seksuelers heb ik zelden gezien. Ronja die zich met wijd opengesperde ogen naar voren laat vallen
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dat gejank over Dex en Noud, echtanyone care?
Jack vind ik ook wel leuk. Ik hoef niemand te vergelijken met de ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er leuker aan hem dan aan bijvoorbeeld Rik of Jack, Bing komt op me over als iemand die zijn vmbo niet af heeft gemaakt en alleen maar van simpele, kinderlijke grappen houdt waarom ie (idd wederom) lacht als een aap. En als ie boos is ie een autist die zijn vriendin slaat, wat is daar leuk aan?
[..]
Deksels, dat is waar
Ieder zijn ding inderdaad, maar je ziet verkeerd dat ik iets tegen hem heb, ik heb alleen net zoveel met als dat ik met een afwasborstel heb en ik verbaas mij er dus over dat zoveel mensen wèl iets met hem hebben. Voor mij is het gewoon net zo absurd en ongelovig als dat iedereen nu ineens idolaat zou worden van mijn afwasborstel zeg maarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jack vind ik ook wel leuk. Ik hoef niemand te vergelijken met de ander.
Je hebt iets tegen Bing, dat verder gaat dan GTST, vermoed ik. Maar dat maakt niet uit, ieder zijn ding.
I rest my case.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad, maar je ziet verkeerd dat ik iets tegen hem heb, ik heb alleen net zoveel met als dat ik met een afwasborstel heb en ik verbaas mij er dus over dat zoveel mensen wèl iets met hem hebben. Voor mij is het gewoon net zo absurd en ongelovig als dat iedereen nu ineens idolaat zou worden van mijn afwasborstel zeg maar![]()
Viel me idd ook op dat het erg echt was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Marrije het volgende:
Eerste goede scene van Ronja gezien![]()
En dat colbertje van Ludo, is dat de mode? Veel te korte mouwen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Viel me idd ook op dat het erg echt was.
Dramatisch jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit was de meest saaie aflevering gtst ooit, er gebeurde letterlijk niks spannends
Inderdaad, dat probleem heb ik ook..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Op RTL Gemist krijg ik volgens mij alleen het stukje na de reclame?![]()
Kan iemand dit ook eens proberen?
De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Mensen op deze http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xm link staat gtst er sneller op.En zonder reclame.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Mensen op deze http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xm link staat gtst er sneller op.En zonder reclame.
quote:De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet.
Nee ik zag het.Verkeerd gekopieerd denk ik.Sorryquote:
Ohja aan het eind mistte ie wat,, nou doet ie het wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Nee ik zag het.Verkeerd gekopieerd denk ik.Sorry
Nog een keer http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?
Staat er wel op, maar weer voor de helft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Nee ik zag het.Verkeerd gekopieerd denk ik.Sorry
Nog een keer http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?
Owww haha ja dacht al wat duurt het kortquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is trouwens ook het gedeelte na de reclame.
Heb het zelf al gezien vanavond, maar ik keek gewoon ff mee.
Je bent de letter "L" aan het eind vergetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Je mist er anders niets aan. Gezapige saaie kolerezooi.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hoop wel dat de aflevering er nog helemaal op komt..
Nja, maar ben wel benieuwd hoe die reactie is van Irene, Isabella en Ronja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:15 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Je mist er anders niets aan. Gezapige saaie kolerezooi.
Hoelaat is het maandagochtend? Dan moet ik namelijk even wakker zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nog steeds voor de helftIk neem het maandagmorgen wel op!
ja idd... Ronja is gewoon totaal de draad kwijt door alles...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef vencodark het volgende:
Dat Ronja zó tegen haar moeder praat.Vind echt zielig voor Irene...die kan echt overtuigend huilen..kreeg bijna brok in mijn keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |