Het wordt misschien zo geschreven, maar eigenlijk is het een franse naam. Kijk, als ze zouden zeggen Jan-ine, met de nadruk op Jan, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vind![]()
Overigens het is Janine, geen Jeanine of Sjanine of meer van die ongein, voordat je hier nu weer een notoire groep Jeanine-roepers krijgt
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Nu nog Child of the Sea of Magnetic Fields.
naahquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef mikerw het volgende:
maak daar maar eens een uitzendingvullende hete scene van, zal de kijkcijfers goed doen
Haha, ja, ik zie het al voor me. Ludo die de wegen laat afzetten en dan met zeven mannetjes staat te wachten in een doodlopende straat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.
Ik vond het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Wat heeft Lucas met zijn haar en kleding gedaan?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
Zo Isabella is terug en er is gelijk weer geile lesbo actie
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dacht ik ook iddAlleen ik vond die zoen in dat pashokje wel heel raar, Ronja's gezicht ook
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |